خدمات باربری تهران به ارومیه

حمل بار از تهران به ارومیه به همراه لیست قیمت کرایه 1401

باربری تهران به ارومیه , حمل بار از تهران به ارومیه

۵
(۲۱۰)

باربری تهران ارومیه و حمل بار از تهران به ارومیه از خدمات باربری تهران سعادت با بیش از ۷۵ سال سابقه می باشد. بهترین باربری برای حمل بار از تهران به ارومیه را در مطلب خواهید شناخت. در صورتی که نیاز به انواع خودرو حمل بار از تهران به ارومیه مانند کامیون، تریلی، خاور و وانت و نیسان دارید و به دنبال بهترین نرخ کرایه حمل بار هستید با ما تماس بگیرید.

باربری تهران سعادت انواع خدمات باربری, حمل بار به ارومیه, بسته بندی بار ارومیه و حمل بار دربستی ارومیه را انجام می دهد. در این این مقاله اطلاعات بیشتری درباره حمل بار تهران ارومیه به دست می آورید, همچنین نرخ کرایه تهران به ارومیه برای انواع ماشین های حمل بار آورده شده است.

 

شماره تماس باربری تهران ارومیه ۸۸۹۲۶۶۲۰

 

انواع خدمات حمل از تهران به ارومیه با انواع ماشین حمل انجام می شود

خاور تهران ارومیه

کامیون تهران ارومیه

تک تهران ارومیه

جفت تهران ارومیه

تریلی تهران ارومیه

ترانزیت تهران ارومیه

وانت تهران ارومیه

نیسان تهران ارومیه

باربری تهران ارومیه

 

معرفی شهر ارومیه

باربری تهران ارومیه, استان آذربایجان غربی از شمال با کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه، از سمت غرب با کشورهای ترکیه و عراق، از شرق با استان آذربایجان شرقی و استان زنجان و از جنوب با استان کردستان همسایه است. حمل بار تهران به ارومیه, فاصله تهران تا ارومیه چیزی حدوداً ۷۷۰ کیلومتر است که برای رسیدن به  ارومیه از مسیر کرج، قزوین و زنجان و تبریز می گذرد. استان آذربایجان غربی حدود ۱۰۰۰ کیلومتر راه اصلی داردو  بزرگراهی که از شمالی‌ترین نقطه استان مرز بازرگان تا جنوبی‌ترین منطقه آن بوکان را به هم متصل می‌کند و از امکان ارتباطات زمینی مناسبی برخوردار است. این استان تنها استان ایران است که با ترکیه هم مرز است.

ارومیه در شمال غرب ایران و به عنوان مرکز استان آذربایجان غربی شناخته می شود. این شهر طبق آخرین آمار های سرشماری، با دارا بودن جمعیتی معادل با ۷۳۶۲۲۴ نفر، دهمین شهر پر جمعیت ایران به حساب می آید.

ارومیه شهری است با ارتفاع نسبتا زیاد از سطح دریا! داشتن ارتفاعی بالغ بر ۱۳۳۰ متر از سطح دریا باعث شده است که این شهر تابستان های تقریبا گرم و زمستان های سردی را برای ساکنان خود به ارمغان آورد.

"<yoastmark

از عناوین و اتفاقات خوب در این شهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اولین شهر دارای بیمارستان جدید و نوین در ایران
  • اولین شهر دارای مرکز آموزشی پزشکی
  • اولین شهر دارای مدرسه ای با شیوه تدریس و تحصیل جدید
  • اولین شهر دارای شبکه تلویزیون محلی
  • اولین شهر دارای نشریه محلی در ایران
  • پایتخت و مهد والیبال در ایران
  • رتبه دوم پر ترافیک ترین شهر در ایران

از مراکز گردشگری این شهر می توان به:

  1. دروازه بازار ارومیه
  2. بازار سنتی ارومیه
  3. کتیبه بازار ارومیه
  4. هفت آسیاب ارومیه

از مراکز معنوی به:

  1. مسجد سردار
  2. مجسد مناره
  3. مسجد سید الشهداء
  4. کلیسای ننه مریم
  5. کلیسای ماریوخنه
  6. کلیسای حضرت مریم
    اشاره کرد.

آنگونه که شهر ارومیه را معرفی کردیم، این شهر در جایگاه بسیار خوب و پر مخاطبی برای حمل و نقل ها و نیز باربری قرار دارد. پس باید به دنبال موسسه ای برای باربری تهران به ارومیه باشید تا نیاز شما را از هر نظر مرتفع سازند.

باربری تهران به ارومیه

باربری تهران به ارومیه یکی از بزرگ ترین مسئله های حمل و نقل، یعنی وقت گیر بودن و سختی کار را بطور کامل برطرف می کند. این موسسه حمل و نقل به طور گسترده ای کار انتقال بار از مبدا تا مقصد را در پیش گرفته است تا در صورت هرگونه نیاز به آن، کافی است فقط با ما تماس حاصل کنید.

اما چه موسسه ای برای ثبت سفارش باربری تهران به ارومیه می تواند مناسب باشد!؟

در ابتدای معرفی و بررسی موسسه های حمل و نقل متفاوت در سطح کشور، باید گویای فاکتوری به نام تجربه باشیم که در راس امور مهم برای انتخاب، حرف نخست را می زند. این عامل می تواند عوامل متعددی را باعث شود که از بین آن ها می توان به این دو مورد اشاره کرد: ۱. حرفه ای بودن در کار ۲. کسب رضایت و اطمینان مشتری ها در مقیاس بسیار گسترده. اگر به دنبال تمام این موارد و همچنین عوامل دیگر بوده باشید، باید نام باربری های زیادی به گوشتان خورده باشد. در بین این باربری ها نام یک موسسه حمل و نقل به خوبی می درخشد. این موسسه حمل و نقل تهران سعادت نام دارد.

معرفی موسسه حمل و نقل تهران سعادت

این موسسه اولین و با تجربه ترین موسسه حمل و نقل تاسیس شده در تهران می باشد. بیش از ۷۰ سال پیش در تهران با تاسیس شدن این شرکت حمل و نقل ها رنگ و بوی دیگری به خود گرفت.

ابتدا با شهر ارومیه و با حمل و نقل و موقعیت جغرافیایی این شهر آشنا شویم و سپس برویم سراغ اهداف مهم و خدمات ارائه ای با ارزش موسسه تهران سعادت و باربری تهران به ارومیه.

بپردازیم به ادامه بررسی موسسه حمل و نقل تهران سعادت تا با اهداف و خدمات بیشتر ارائه ای از این موسسه آشنا شویم:

معرفی خدمات موسسه تهران سعادت برای باربری تهران به ارومیه

از اهداف درخشان و خدمات ارائه ای توسط این موسسه می توان به مواردی همچون عوامل زیر اشاره کرد:

  1. در ابتدا و راس امور، مشتری مداری مناسب:
    تهران سعادت از همان ابتدای تاسیس و شروع کار خود، به دنبال انجام بهترین کار بصورت تمام حرفه ای برای جلب رضایت مشتریان بوده است.
    رفته رفته و با پذیرفتن سفارشات مختلف در طول سال های پس از تاسیس خود، این موسسه خود را برای میدان رقابتی بزرگتر در سطح جهانی آماده می کرد که نتیجه آن گروه حمل سعادت می باشد.
  2. عقد بیمه و قرارداد منصفانه با هزینه خود موسسه:
    پس از ثبت سفارش شما برای باربری تهران به ارومیه و نهایی کردن حمل و نقل، این موسسه با هزینه خود، محموله باری شما را بیمه می کند تا شما با خیالی آسوده به فکر دیگر کار های خود باشید.
    البته باید ذکر شود در صورتی که ارزش محموله باری شما بیش از حد متعارف باشد، بخشی از هزینه از خود شما گرفته خواهد شد.
  3. حضور مشاورانی کاربلد در مشاوره و راهنمایی دادن به شما:
    در اولین تماس شما با موسسه تهران سعادت، با پاسخ منظم و پیگیرانه مشاوران این موسسه مواجه خواهید شد.
    ایشان با راهنمایی شما بهترین نوع سفارش را به شما پیشنهاد خواهند داد.
  4. وسیله نقلیه مناسب با محموله شما، دربستی در اختیارتان:
    پس از ثبت سفارش شما و بیمه شدن محموله، وسیله مورد نیاز شما برای باربری تهران به ارومیه بررسی شده و وسیله نقلیه متناسب با آن برای شما بصورت دربستی با بارنامه دولتی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
  5. امانت داری خوب و صادقانه و پیگیری های منظم تا انتهای حمل محموله شما:
    در هر سفارش و تا انتها، پیگیری منظم و دقیق این موسسه همراه شما است تا بهترین تجربه حمل و نقل و باربری را تجربه کنید.
    وسایل شما در دست این موسسه امانت خواهند بود و با توجه به امانت داری صادقانه آن، بدون هیچ مشکلی به مقصد سپرده خواهند شد.

حمل بار از تهران به شهرستان های ارومیه

حمل بار تهران ارومیه, باربری تهران ارومیه حمل بار از تهران به همه ی شهرستان های استان آذربایجان غربی را پوشش میدهد. باربری تهران به ارومیه, باربری تهران به سردشت, باربری تهران به تکاب, باربری تهران به سیمینه, باربری تهران به بوکان, باربری تهران به مهاباد, باربری تهران به کشاورز, باربری تهران به نقده, باربری تهران به میاندوآب, باربری تهران به اشنویه, باربری تهران به سلماس, باربری تهران به خوی, باربری تهران به قره ضیاءالدین, باربری تهران به ماکو, باربری تهران به بازرگان, باربری تهران به سرو, باربری تهران به سیلوانه, باربری تهران به نوشین‌شهر, باربری تهران به نالوس, باربری تهران به پلدشت, باربری تهران به گردکشانه, باربری تهران به پیرانشهر, باربری تهران به آواجیق, باربری تهران به سیه‌چشمه, باربری تهران به ایواوغلی, باربری تهران به فیرورق, باربری تهران به میرآباد, باربری تهران به شاهین دژ, باربری تهران به محمودآباد, باربری تهران به شوط, باربری تهران به باروق, باربری تهران به محمدیار, باربری تهران به چایپاره و کرایه پایین تر با بار برگشتی ارومیه و حمل بار به همه شهرستان های استان آذربایجان غربی و ارومیه توسط باربری شهرستان باربری تهران سعادت انجام میشود.

 

حمل بار تهران ارومیه

 

نرخ کرایه باربری تهران ارومیه

در ادامه می توانید  کرایه باربری از تهران , حمل بار تهران به ارومیه را مشاهده کنید. کرایه های زیر برای تاریخ ۱۴۰۱ هستند و این کرایه های اعلامی از سوی پایانه باربری اکبر آباد (پایانه نسیم شهر) از مبدا تهران به ارومیه هستند . کرایه حمل بار به شهرستان های اطراف ارومیه اندکی با کرایه های زیر اختلاف دارند که برای گرفتن نرخ کرایه به روزمی توانید با شماره ۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید تا همکاران ما مشاوره و راهنمایی لازم را به شما ارائه کنند.

کرایه خاور از تهران به ارومیه۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور مسقف از تهران به ارومیه۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه کامیون تک از تهران به ارومیه۳.۲۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه کامیون جفت از تهران به ارومیه۴.۷۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی کفی از تهران به ارومیه۶.۵۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی چادری از تهران به ارومیه۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی ترانزیت از تهران به ارومیه۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )

همانطور که بارها در سایر مطالب سایت ذکر شده است به دلیل نوسان قیمت و ثابت نبودن کرایه صافی دریافتی راننده‌گان لازم است برای دریافت قیمت به روز با همکاران ما با شماره ۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید. همچنین اگر نمی دانید حمل بار خود را توسط چه ماشین باربری و اتوبار انجام دهید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در زمینه حمل بار تهران ارومیه شما را راهنمایی کنند.

حمل بار تهران به ارومیه

باربری تهران ارومیه, برای حمل بار از تهران به ارومیه می توانید از انواع ماشین های باربری مانند خاور, انواع کامیون, کامیون تک, کامیون جفت, تریلی  استفاده کنید. ماشین های حمل بار شامل  باربری تریلی تهران به ارومیه, باربری خاور تهران به ارومیه, باربری کامیون جفت تهران به ارومیه, باربری کامیون تک تهران به ارومیه, باربری ترانزیت تهران به ارومیه, باربری ماشین چادری ارومیه, باربری ماشین ده چرخ تهران به ارومیه, باربری ماشین هجده چرخ تهران به ارومیه انجام میشود.

 

حمل اثاثیه تهران ارومیه

 

حمل اثاثیه تهران ارومیه

حمل اثاثیه از تهران به ارومیه و  اسباب کشی از تهران به ارومیه جز خدماتی است که باربری تهران سعادت در زمینه حمل بار تهران به ارومیه به هموطنان ارائه میدهد. با همکاران ما تماس بگیرید. باربری و اتوبار تهران ارومیه کلیه خدمات اسباب کشی از جمله  حمل اثاثیه منزل به ارومیه, بسته بندی وسایل و اعزام کارگر اسباب کشی را در زمینه خدمات جابجایی منزل تهران ارومیه انجام میدهد. باربری و اتوبار تهران سعادت برای اسباب کشی از انواع ماشین های باربری و اتوبار به خصوص خاور مسقف موکت کاری شده استفاده می کند . حمل اثاثیه شهرستان یکی دیگر از خدمات باربری تهران سعادت است که به هموطنان عزیز ارائه میشود.

 شماره تماس حمل بار تهران ارومیه ۸۸۹۲۶۶۲۰

خدمات باربری تهران ارومیه

باربری تهران ارومیه به عنوان بهترین باربری کلیه خدمات مربوط به حمل بار از تهران به ارومیه را انجام می دهد. از جمله این خدمات می توان به باربری و اتوبار تهران شهرستان , ارئه خدمات حمل بار به نهاد های دولتی و خصوصی , حمل کالا تجاری ارومیه , باربری و اتوبار مواد اولیه ارومیه , باربری کالای ساختمانی , باربری مصالح ساختمانی ارومیه , باربری مواد شوینده به ارومیه , حمل خرده بار به ارومیه , باربری ماشین آلات به ارومیه , حمل وسایل نقلیه به ارومیه , حمل بار های صنعتی به ارومیه ,حمل بار دربستی به ارومیه ,  حمل بار های کشاورزی به ارومیه , حمل بار های پتروشمی به ارومیه , حمل بار نمایشگاهی به ارومیه , حمل وسایل اداری به ارومیه , حمل کالای کارخانه ها به ارومیه , حمل بار کارگاه ها به ارومیه اشاره کرد.

باربری ارومیه

حمل اثاثیه ارومیه, باربری ارومیه, باربری و اتوبار سردشت, باربری تکاب, باربری سیمینه, باربری بوکان, باربری مهاباد, باربری کشاورز, باربری و اتوبار نقده, باربری میاندوآب, باربری اشنویه, باربری سلماس, باربری خوی, باربری قره ضیاءالدین, باربری ماکو, باربری بازرگان, باربری سرو

باربری سیلوانه, باربری نوشین‌شهر, باربری نالوس, باربری پلدشت, باربری گردکشانه, باربری پیرانشهر, باربری آواجیق, باربری سیه‌چشمه, باربری ایواوغلی, باربری فیرورق, باربری میرآباد, باربری شاهین دژ, باربری محمودآباد, باربری شوط, باربری باروق, باربری محمدیار, باربری چایپاره

حمل بار ارومیه, حمل بار سردشت, حمل بار تکاب, حمل بار سیمینه, حمل بار بوکان, حمل بار مهاباد, حمل بار کشاورز, حمل بار نقده, حمل بار میاندوآب, حمل بار اشنویه, حمل بار سلماس, حمل بار خوی, حمل بار قره ضیاءالدین, حمل بار ماکو, حمل بار بازرگان, حمل بار سرو, حمل بار سیلوانه

حمل بار نوشین‌شهر, حمل بار نالوس, حمل بار پلدشت, حمل بار گردکشانه, حمل بار پیرانشهر, حمل بار آواجیق, حمل بار سیه‌چشمه, حمل بار ایواوغلی, حمل بار فیرورق, حمل بار میرآباد, حمل بار شاهین دژ, حمل بار محمودآباد, حمل بار شوط, حمل بار باروق, حمل بار محمدیار, حمل بار چایپاره

مطالب مرتبط

باربری تهران مشهد

باربری تهران همدان

باربری تهران سنندج

باربری تهران به خرم آباد

باربری تهران اراک

باربری تهران تبریز

باربری تهران یزد

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

02188926620