درخواست اتوبار و باربری حکیمیه

درخواست باربری و حمل بار برای منطقه حکیمیه تهران

اتوبار و باربری حکیمیه

۵
(۲)

اتوبار و باربری حکیمیه

اتوبار و باربری حکیمیه تهران کلیه خدمات باربری و اثاث کشی را ارائه می دهد، محله حکیمیه در شرق تهران واقع شده است و یکی از مناطق وسیع منطقه ۴ شهرداری تهران به شمار می آید.

این محله از نظر موقعیت جغرافیایی از سمت شمال به بزرگراه بابایی و از سمت جنوب به جاده دماوند منتهی می شود لذا در صورتی که قصد اثاث کشی به این محله را دارید و یا بالعکس اگر می خواهید از این محله به سایر منطقه های تهران عزیمت کنید با توجه به دسترسی راحت و آسان به راه های ارتباطی مراحل جابجایی و باربری بدون هر گونه سختی در مسیر قابل انجام می باشد.برای این که بتوانید بدون بروز هر گونه مشکل احتمالی و همچنین جلوگیری از ضرر و زیان وسایل خود را از محله حکیمیه جابه جا کنید به شما باربری و اتوبار تهران سعادت را که در تمامی محله های تهران از جمله حکیمیه دارای دفتر نمایندگی است توصیه می کنیم.

در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی چگونگی ارائه خدمات باربری حکیمیه بپردازیم برای کسب اطلاعات در این زمینه با ما همراه باشید:

درباره شرکت بابری تهران سعادت در منطقه حکیمیه

اگر به اطراف خود توجه کرده باشید آگهی ها و تبلیغات زیادی را در مورد انواع شرکت های باربری و اتوبار مشاهده خواهید کرد، شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که در میان این همه تبلیغات مختلف چگونه بهترین باربری را انتخاب کنیم؟ و یا این که ممکن است از خود بپرسید دلیل برتری باربری تهران سعادت نسبت به سایر باربری های دیگر چیست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که باربری تهران سعادت بیش از چند دهه در زمینه خدمات باربری در تمامی نقاط تهران سابقه و تجربه داشته و از سوی دیگر با توجه به بهره مندی از بهترین و به روزترین امکانات، خدمات خود را با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه می دهد.

اتوبار و باربری حکیمیه

چگونگی ارائه خدمات اتوبار و باربری حکیمیه

  • مشاوره در زمینه باربری توسط تهران سعادت

باربری تهران سعادت در اولین گام خود به منظور جلب نظر مشتریان اقدام به ارائه مشاوره در زمینه نحوه باربری،  اثاث کشی و چگونگی انجام خدمات توسط این شرکت می پردازد و تمام نکات لازم در این زمینه را به صورت کاملا شفاف و دقیق برای مشتری بازگو کرده و به تمام سوالات مشتریان در زمینه نحوه بسته بندی، حمل بار و جابجایی و هزینه ها و… پاسخ می دهد.لازم است که بدانید به منظور ارائه مشاوره خدمات باربری نیاز نیست که به صورت حضوری به دفتر تهران سعادت در محله حکیمیه تهران مراجعه کنید بلکه انجام این مرحله از کار به صورت انلاین و تماس تلفنی نیز امکان پذیر می باشد.

  • بسته بندی با کیفیت بالا

همانگونه که می دانید یکی از مهم ترین مواردی که در زمان باربری و اثاث کشی باید به آن توجه لازم داشته باشید بسته بندی است، و انجام ان بایستی با دقت کامل و به صورت کاملا حرفه ای انجام شود تا از بروز هر گونه ضرر و زیان احتمالی جلوگیری شود، این امر به خصوص در مورد وسایل شکستنی بیشتر حائز اهمیت است.

شرکت تهران سعادت برای این منظور از کارتن های مخصوص و چندلایه و ضد آب در ابعاد مختلف استفاده می کند، و از این طریق سالم رساندن وسایل به مقصد را تضمین می کند، البته نیروهای حمل بار این شرکت در این زمینه نیز نهایت دقت خود را به کار می گیرند و با ظرافت کامل عمل می کنند.لایه ها و کاورهای پلاستیکی و نایلونی نیز از دیگر وسایلی است که باربری سعادت به منظور حفظ وسایل و جلوگیری از هرگونه ضربه به بدنه وسایل از آن استفاده می کند.

  • نیروهای حرفه ای

یکی دیگر از مهم ترین مواردی که شرکت باربری تهران سعادت به منظور ارائه خدمات خود به بهترین نحو ممکن از آن استفاده می کند در اختیار داشتن نیروهای حرفه ای حمل بار است، کارگرانی که در این شرکت فعالیت می کنند علاوه بر گذراندن دوره های آموزشی لازم از ویژگی های دیگری از قبیل توانایی جسمی بالا، امانت داری، برخورداری از روحیه کار تیمی، خوش اخلاق بودن، توانایی در بسته بندی و جابه جایی انواع وسایل منزل و یا اداری و… برخوردار می باشند.

همچنین نیروهای این شرکت با لباس فرم باربری تهران سعادت دقیقا در زمان تعیین شده در محل حاضر شده و شروع به ارائه خدمات باربری و اسباب کشی منزل می کنند.

  • خودروهای باربری مناسب

اتوبار و باربری حکیمیه از انواع خودروهای باربری مناسب از قبیل وانت بار، کامیون و کامیونت برخوردار می باشد.

تمامی خودروهای این شرکت مجهز به امکانات مورد نیاز و فضای کافی برای حمل بار می باشند، همچنین باربری و اتوبار تهران سعادت در مورد انتخاب بهترین خودروی مناسب با وسایل و اثاث مشتری او را راهنمایی می کند.

اتوبار و باربری حکیمیه

  • زمان سرویس دهی

باربری تهران سعادت در تمامی روزهای سال خدمات باربری و اسباب کشی را ارائه می دهد، این مرکز حتی در تمامی روزهای تعطیل رسمی نیز به سرویس دهی و ارائه خدمات باربری می پردازد.

  • انتقاد پذیر بودن

یکی از مهمترین ویژگی های درخور توجه شرکت اتوبار و باربری حکیمیه که موجب متمایز بودن آن نیز شده است انتقادپذیر بودن آن است، این مرکز اتوبار و باربری تمامی انتقادات و پیشنهادات مشتریان خود را با کمال رضایت پذیرفته و به منظور پیشرفت در روند شغلی خود سعی در بهبود انتقادات داشته و از این طریق کیفیت کار خود را افزایش می دهد.

  • عضویت در اتحادیه

یکی از مهم ترین مورادی که خدمات باربری و اسباب کشی منزل خوب باید از آن برخوردار باشد عضویت در اتحادیه باربری تهران است که باربری تهران سعادت نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به عضویت این اتحادیه در آمده است.

کلیه  هزینه ها و قیمت های بسته بندی و حمل بار بایستی براساس آنچه که توسط اتحادیه تعیین شده است دریافت گردد همچنین در صورت وارد کردن هرگونه صدمه و یا خسارتی به وسایل مشتریان، مرکز باربری و اتوبار باید پاسخگو بوده و خسارت های لازم را پرداخت نماید.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

02188926620