خدمات اتوبار و باربری ولیعصر

درخواست حمل بار و باربری در منطقه ولیعصر تهران

اتوبار و باربری ولیعصر

۵
(۱)

معرفی باربری ولیعصر

خط سرویس دهی باربری ولیعصر جزء بهترین باربری های موجود در تهران می باشد. این باربری دارای سیستم بسیار پر تلاش و دلسوز می باشد که همواره در پی خدمات رسانی به همه اقشار جامعه است.

داشتن خط سرویس اتوبار ولیعصر شاید در نگاه اول شغلی بسیار ابتدائی و آسان به نظر برسد زیرا بیشتر افرادی که چنین تصوری دارند فکر می کنند همه چیز تنها یک حمل بار است. اما این شغل مانند هر شغل دیگری به مهارت نیاز دارد.

معرفی خدمات شرکت تهران سعادت در باربری ولیعصر

  1. قبل از بسته بندی وسایلی همچون چسب، قیچی،کارتن و موارد این چنینی را آماده می کنند.
  2. از آنجا که گفتیم این حرفه به مهارت نیاز دارد کارگران خط سرویس دهی باربری ولیعصر بار را به درست ترین حالت ممکن و جوری بلند می کنند که کمترین فشار به کمرشان بیاید. یعنی به صورت نیمه نشسته اقدام به بلند کردن وسایل می کنند.
  3. کارکنان شرکت تهران سعادت و خط سرویس اتوبار ولیعصر همواره از چرخ حمل بار برای چنین کاری استفاده می کنند.
  4. کارکنان هرگز چندین وسیله سنگین را باهم و روی هم بلند و جابجا نمی کنند زیرا این کار علاوه بر اینکه باعث حفظ سلامتیشان می شود از وارد شدن خسارت به وسایل نیز جلوگیری می کند.
  5. جعبه هایی که محتوی مایعات یا شکستنی هستند با رعایت اصول ایمنی توسط کارکنان خط سرویس اتوبار ولیعصرجابجا می شوند.
  6. کارکنان خط سرویس دهی باربری ولیعصر دارای لباس کار مخصوص برای حمل بار هستند زیرا امکان دارد لباس معمولی دست وپاگیر باشد ومانع از کار کردن راحت شود.
  7.  
باربری

باربری

معرفی منطقه ولیعصر تهران

خیابان ولیعصر از آن دسته خیابان هایی است که به طور کامل درخت کاری شده است. این خیابان بلندترین خیابان خاورمیانه با طول بیش از ۱۷کیلو متر است. با وجود جمعیت انبوه  در این منطقه خط سرویس دهی باربری ولیعصر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.شهرک ولیعصر در منطقه ۱۸ شهرداری تهران واقع است. شهرک ولیعصر از دو قسمت تشکیل شده است که بخش اصلی آن ولیعصر وکوی زاهدی می باشد.

از خیابان های این منطقه می توان خیابان شهیدان برادر بهرامی، خیابان شهید رجایی، خیابان شریعتی،خیابان شهیدان آقایی، یاسر، خیابان پژواند، خیابان شهید دانش آموز، خیابان طالقانی را نام برد. با وجود تعداد زیاد خیابان در این منطقه خط سرویس دهی اتوبار ولیعصر تمام سفارشات حمل بار و اسباب کشی را در زمان مشخص و در وقت معین انجام می دهد.

اتوبار و باربری ولیعصر

اتوبار و باربری ولیعصر

 

از بوستان های این منطقه می توان بوستان قائم،بوستان ولیعصر، بوستان گلستان،بوستان بهاران،بوستان نیلوفر،بوستان بافان، بوستان بدر،بوستان بنفشه،بوستان تیر،بوستان نرگس را نام برد.از اماکن ورزشی این منطقه نیز می توان استخر سرپوشیده بانوان وهمچنین ورزشگاه قائم و ورزشگاه الزهرا را نام برد.هریک از ورزشگاه ها دارای استخر مخصوص به خود است که جابجایی های لازم را باربری ولیعصر انجام می دهد.

 

معرفی خدمات شهر به شهر شرکت تهران سعادت

شرکت تهران سعادت نه تنها توانایی حمل ونقل کالا در یک منطقه منحصر به فرد وجداگانه را دارد بلکه می توان به دلیل گستردگی شعباتش در سراسر تهران کار جابجایی وحمل و نقل را بین مناطق مختلف  تهران با کمترین زمان ممکن و از طریق خط سرویس دهی ولیعصر  انجام دهد.همین مزیت باعث شده تا به اینجای  کار مورد رضایت اکثریت مردم واقع شود وگرنه شرکتی که ناکارآمد باشد نمی تواند بیش از ۷۰ سال سابقه کار و فعالیت داشته باشد.

این شرکت همچنین پتانسیل انتقال بار بین شهرستان های مختلف را دارد. زیرا دارای نمایندگی هایی است که به طور تمام وقت آماده خدمت رسانی و انجام وظیفه هستند.این شرکت علاوه بر شهرتی که در ایران و شهرستان های آن دارد بسیاری از پروژه های حمل بار بین المللی را بر عهده گرفته و به خوبی و شایستگی به انجام رسانیده است. تجربه های بین المللی این شرکت بسیار بالاست.

همه کارکنان این شرکت دارای مدارک دانشگاهی معتبر می باشند. همین داشتن مدرک باعث می شود اول کاری شرکت تهران سعادت نسبت به بقیه شرکت های رقیب بسیار بالا و البته در خور مردم عزیز ایران باشد.

زیرا شما لایق بهترین ها هستید و تمام کسانی که کسب وکاری را راه می اندازند باید به این نکته توجه کنند که طرف مقابلشان چه کسی است و باید در خور شخصیت آنان و با نهایت محبت واحترام با آن رفتار کنند. تمام تلاششرکت تهران سعادت وخط سرویس دهی باربری ولیعصر این است که بهترین کار در کم ترین زمان ممکن انجام شود تا مشتری بیشترین رضایت را از شرکت داشته باشد.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

One Comments

  1. شاهرخ شریفی
    آبان ۴, ۱۳۹۹

    من اثاث منزل دارم واسه. ارسال به مشهد..ماشین ۶ یا ۷ متری میخوام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هشت =

02188926620