درخواست اتوبار و باربری چهارراه استانبول

درخواست باربری و حمل بار برای منطقه استانبول تهران

اتوبار و باربری چهارراه استانبول

۵
(۱)

معرفی اتوبار و باربری چهارراه استانبول

اگر می خواهید اسباب و وسایل منزل و یا  وسایل شرکت یا کارخانه و … را به مکانی دیگر منتقل کنید، اگر کالا و وسایلی جهت تحویل گرفتن از مکانی و یا تحویل دادن به مکان دیگری را دارید نیاز به یک شرکت باربری معتبر دارید که خدمات مربوطه را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. در این مقاله می خواهیم به بررسی مهم ترین معیارهای یک شرکت خوب باربری در تهران و رسیدن به نتیجه مطلوب بپردازیم پس شاید بهتر باشد تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. امروزه افزایش جمعیت و رشد شهرنشینی، افزایش تسهیلات و امکانات در زندگی، سبب تمایل افراد برای استفاده از امکانات در انجام امور خود شده است.

باربری عبارت است از بسته بندی و حمل و نقل کالا از یک مکان به مکان دیگر که به روش های  مختلفی از جمله باربری زمینی و از طریق جاده ها و به وسیله وسایل نقلیه سبک و سنگین، باربری هوایی از طریق هواپیماهای مخصوص حمل بار، از طریق راه آهن و استفاده از قطار و یا با استفاده از کشتی و از طریق آب های آزاد انجام می شود.برای انجام امور باربری شرکت هایی تاسیس شده اند که به طور تخصصی این امور را برای شما انجام می دهند. شرکت باربری تهران سعادت از با سابقه ترین و معتبرترین شرکتهای باربری است که ویژگی هایی متمایز و خدمات متنوع و بی نظیری را در امور باربری به مشتریان ارائه می دهد.

این شرکت با توجه به محبوبیت و جلب رضایت مشتری در نقاط مختلف تهران شعبی را نیز تاسیس کرده است یکی از شعبه های معروف این شرکت باربری استانبول واقع در چهار راه استانبول است.

معرفی منطقه چهارراه استانبول

 چهار راه استانبول یکی از پرترددترین نقاط تهران است که به تقاطع خیابان های جمهوری اسلامی و فردوسی گفته می شود. سفارت هایی مانند سفارت بریتانیا در ضلع شمال غربی و سفارت های آلمان و ترکیه در جنوب شرق، مراکز تجاری مهم، صرافی ها و تعدادی از جاهای دیدنی شهر تهران در این مکان قرار دارد. به همین دلیل شهروندان تهرانی و افراد بسیاری از دیگر شهرها هر روزه برای بازدید، انجام معاملات و استفاده از سایر امکانات به این منطقه مراجعه می کنند. وجود مراکز خرید و دیگر ساختمان ها در این منطقه افراد را به استفاده از خدمات شرکت های باربری برای جابجا کردن کالاها سوق می دهد و همین امر باعث شد تا شعبه چهار راه  استانبول توسط شرکت باربری تهران سعادت در این منطقه شروع به فعالیت کند. این شعبه از شرکت باربری تهران سعادت مانند دیگر شعبه های شرکت تهران سعادت داری ویژگی هایی می باشد که در ادامه ان ها را بررسی می کنیم. این شرکت دارای کارکنان مجرب و متخصص در تمامی زمینه ها می باشد. دراین شرکت کارگرها تمامی کالاهای شما را با توجه به نوع و جنس و اندازه کالا با استفاده از وسایل مناسب مانند انواع جعبه مقوایی و پلاستیک حباب دار و دیگر مواد مورد استفاده در بسته بندی، بسته بندی کرده و بر روی هر کدام برچسب یا یادداشت مخصوص می گذارند تا هنگام سوار و پیاده کردن و باز کردن آن دچار سردرگمی نشوید. رانندگان حاضر در این مجموعه از حرفه ای ترین و ماهرترین رانندگان هستند که با اصول حمل بار و وسایل نقلیه مخصوص باربری آشنایی کامل دارند. پرسنل حاضر در دفاتر باربری این شرکت آشنایی کامل با تمامی امکانات شرکت تهران سعادت و باربری استانبول دارند و به درستی شما را راهنمایی خواهند کرد و پذیرای شما خواهند بود. جدای از مسائل فنی مربوط به کار افراد حاضر در شرکت باربری در برابر مشتری افرادی مسئولیت پذیر و با روابط اجتماعی بالا و قابل اعتماد هستند. ویژگی دیگر این شرکت مشاوره عالی آن در زمینه باربری است و شما می توانید در تمامی ایام سال با مراجعه حضوری و یا غیر حضوری از طریق آنلاین یا تماس تلفنی از خدمات کارشناسان مربوط به مشاوره در تمامی موارد مربوط به باربری و اتوبار تهران از جمله انتخاب وسیله نقلیه مناسب و امکانات مد نظر راهنمایی دریافت کنید.

اتوبار و باربری چهارراه استانبول

یکی دیگر از ویژگی های دیگر شرکت تهران سعاد  مانند دیگر شعبه ها بیمه بار شما است؛ در این شرکت و در آغاز کارهای مربوط به باربری کالای شما متناسب با نوع آن بیمه می شود و این خود باعث می شود که شما دیگر نگران خسارات احتمالی ناشی از مراحل مختلف باربری نباشید.

وسایل باربری 

در این شرکت انواع مختلف وسیله نقلیه وجود دارد که متناسب با نوع کالا می توانید از امکانات آن ها استفاده کنید. در ضمن وسایل نقلیه این شرکت مجهز بوده و برخی از آن ها متناسب با نوع بار مسقف هستند و از کالای شما در برابر آفتاب، گرد و غبار، بارندگی و سایر آلودگی ها محافظت می کنند. همچنین این شرکت دارای انبارهایی در سراسر کشور برای ترابری و نگهداری بارها در مسافت ها و زمان های طولانی باربری و اتوبار است.علاوه بر ویژگی های ذکر شده این شرکت در تمام ایام و فصل های سال آماده ارائه خدمات دارد و همچنین کار شما را در کوتاه ترین زمان و سرعت بهینه به انجام می رساند.

شرکت باربری تهران سعادت و باربری چهارراه استانبول برای رفاه حال مشتریان خود علاوه بر ارتباط حضوری و تلفنی امکان ارتباط آنلاین و اینترنتی را فراهم آورده است و مشتریان با مراجعه به سایت در زمانی کوتاه می توانند اطلاعات مطلوب را دریافت کنند.شرکت باربری تهران سعادت عضو اتحادیه باربری تهران است و تمامی زیر مجموعه های آن در زمینه هزینه ها و نرخ ها از آن تبعیت می کنند. در این شرکت در مرحله شروع کار تمامی هزینه به شما اعلام می شود.با اینکه این شرکت دارای سابقه ای درخشان در زمینه باربری شرق تهران است با این حال در تمامی زمینه ها همواره انتقاد پذیر و پذیرای نظرات شما است. پذیرفتن نظرات و انتقادات شما در همه حال همواره مورد استقبال پرسنل خواهد بود و باعث ارتقا و بهبود کیفیت خدمت رسانی می شود.در پایان به شما پیشنهاد می کنیم اگر از خدمات این شرکت اتوبار و باربری چهارراه استانبول رضایت دارید آن را به دوستان، همکاران و آشنایان خود معرفی کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پنج =

02188926620