راهنمایی برای اسباب کشی در طول سال تحصیلی

راهنمایی برای اسباب کشی در طول سال تحصیلی

۵
(۱)

اسباب کشی در طول سال تحصیلی این امکان را دارد که برای فرزندان شما یک چالش به نظر بیاید، ولی با امکان تعطیلات تابستانی زودگذر، انتخاب سال تحصیلی درجهت اثاث کشی می‌تواند اجتناب ناپذیر واقع شود. زمانی که تصمیم اثاث کشیتان را با فرزند خود درمیان می گذارید باید توقع دیدن احساس وحشت را در وی داشته باشید، بنابراین موضوع، مناسب ترین راهکار درجهت پایین آوردن وحشت در فرزند خود در طی این امر پرمشقت، این می باشد که اثاث کشی را به هر روشی که قادرهستید، هموارتر کنید.همچنین اسباب ‌کشی در طول سال تحصیلی می تواند مشکلات حقیقی تری را برای فرزندان شما به دنبال داشته باشد.تا جایی که ممکن است آن را به تعطیلات تابستان موکول کنید و سعی کنید آن را به تاخیر بیندازید تا فرزندان شما هم مورد آشفتگی و دلواپسی قرارنگیرند؛ اما اگر این امر امکان‌ پذیر نبود می‌توانید با گرفتن روش های درست و کارآمد یک اسباب‌ کشی آسان وبدون دغدغه را داشته باشید.

ما در این مقاله به بیان هفت مورد راهنمایی برای اسباب کشی در طول سال تحصیلی پرداخته ایم.

نکات مهم برای اسباب ‌کشی در طول سال تحصیلی

مواردی در خصوص اثاث کشی در طی سال تحصیلی که نیاز است از رعایت آنها اطلاع داشته باشید:
۱. صداقت داشته باشید
۲. به چیزهای مثبت فکرکنید
۳. محل بهتری انتخاب کنید
۴. یک برنامه ریزی منظم ودقیق داشته باشید
۵. درپی یافتن مدرسه جدید برای فرزندتان باشید
۶. فرزندانتان را در این کار سهیم کنید و از آن ها کمک بخواهید
۷. این امکان را برای فرزندانتان فراهم کنید که با دوستان سابق خود ارتباط داشته باشند

در ادامه این موارد تک تک این نکات رامورد بررسی قرارمی دهیم.

۱.صداقت داشته باشید

توصیه می شود هنگامی که فرزند خود را با تصمیم اسباب‌کشی آگاه می کنید زمانی باشد که قصد دارید خانه را تحویل صاحب خانه بدهید و در حال جمع کردن لوازم هستید؛ چراکه اندیشیدن به این موضوع برای او کار مشکل و دشواری می باشد از همین جهت پیشنهاد می شود تا حتمی نشدن نقل مکان در این خصوص بی اطلاع باشند. برای سهولت در روند اثاث کشی می‌توانید از خدمات بااعتبارترین شرکت‌های حمل و نقل اثاثیه کمک بگیرید. امکان دارد بعضی از فرزندان با قرار گرفتن و هماهنگ کردن خود با مکان جدید ، مدرسه جدید و شرایط جدید دچارمشکل شوند.جهت برطرف کردن این مشکل نیازدیده میشود که به تقویت کردن اعتماد به نفس آن‌ها بپردازید ، او را به گونه ای مطمئن سازید که قادراست از این چالش جدید باسربلندی و پیروزی تمام بیرون می آید.

اسباب کشی در طول سال تحصیلی

۲.به چیزهای مثبت فکر کنید:

نیاز است که خودتان را برای عکس العمل و برخوردهای جدید فرزندتان آماده سازید. نقل مکان و جابه جا شدن در مکان جدید نیازمندزمان است و تا وقتی که همه چیز مثل قبل نشده است امکان دارد کودک شما از هر چیزی ترس داشته باشد یا حتی وحشت کند که کاملا طبیعی است. در خاطر داشته باشید که دیدگاه و طریقه نگرش شما می‌تواند بسیار حساس و محسوسانه به کودک شما کمک کند، به همین خاطر در خصوص کنجکاوی جدید، مثبت فکرکنید و هیجان زده رفتارکنید.

۳.محل بهتری انتخاب کنید.

پیشنهادمی شود خانه جدیدی که قصد دارید انتخاب کنید یک مجتمع آپارتمانی باشد چون دارای امکانات رفاهی خانوادگی از مانند زمین بازی یا استخرو… ممکن است توجه کودک شما را جلب کند؛ به همین خاطر سبب می‌شود کودک شما به مکان جدید علاقه نشان دهد و خوب است که با شرایط سازگارشود. همچنین سبب می‌شود که فرزندشما به آمدن و ماندن در خانه جدید مشتاق باشد.

۴.یک برنامه ریزی منظم و دقیق داشته باشید:

یکی دیگر از نکات در راهنمایی برای اسباب کشی در طول سال تحصیلی این است که قبل از تصمیم گیری درخصوص اثاث کشی لازم است ، در خصوص طریقه رفت و آمد فرزند خود به مدرسه بیاندیشید و همه ی جنبه های آن را در نظر بگیرید. این امر موجب می شود که برنامه‌ای را که جهت مسیر رفت و آمد فرزندتان به مدرسه مورد انتخاب قرارمی دهید، کاملا از صحت و درستی برخوردار باشد. در حالی که فرزند خود را با ماشین به مدرسه می‌برید؛ پیشنهاد میشود همان روز نخست و در شهر جدید یک تست جهت مسیریابی انجام بدهید؛ ولی در حالتی که با اتوبوس راهی مدرسه می شود، از مدرسه او راجع به برنامه زمانی او سوال بپرسید تا اطمینان حاصل کنید که او در موقع تعیین شده و بدون دیر آمدگی به مدرسه می‌رسد.در حالی که اثاث کشی را بطورکامل انجام دادید و زندگی به شکل سابق ادامه پیداکرد. فرزندشما هم با زندگی و مکان جدید سازگارمی شود. یک برنامه روزانه می تواند شما را یاری دهد تا متوجه شوید که فرزندانتان در چه ساعتی باید چه مکانی باشند و سبب می‌شود تا رفت و آمد فرزندتان باسهولت صورت گیرد.

۵.در پی یافتن مدرسه ی جدید برای فرزندتان باشید:

توصیه می شود که در هر ناحیه ای که قصد دارید ساکن شوید در پی یک مدرسه تازه برای فرزند خود باشید چون بعضی از مدارس امکان ورود در وسط های سال تحصیلی را به دانش آموزان نخواهند داد. در حالتی که شما در حین اثاث کشی در نزدیک خانه فعلی خود می باشید ایرادی ندارد و لازم دیده نمی شود که مدرسه فرزند خود را به جاب دیگری تغییر دهید؛ اما در حالتی که مسیر مدرسه تا منزل جدیدتان خیلی طولانی باشد لازم دیده میشود که یک مدرسه در نزدیک محل سکونت خود بیابید و اقدام به انجام مراحل نام‌نویسی کنید.

اسباب کشی در طول سال تحصیلی
۶.فرزندانتان را در این کار سهیم کنید و از آن ها کمک بخواهید:

در ششمین مورد از موارد راهنمایی برای اسباب کشی درطول سال تحصیلی،میتوان به این بحث اشاره داشت که توجه داشته باشید که مدرسه جدید فرزند شما چه نوع برنامه‌ های ویژه ای برای فرزندانتان در نظر گرفته اند. اگر قبل از نقل مکان به فرزند خود اجازه انتخاب بدهید؛ در حقیقت او چیزی برای کسب کردن در آینده‌ای نزدیک در جهت کم کردن اضطراب از اسباب‌ کشی خواهد داشت. قابل ذکر است بگوئیم شما هم قادر هستید پیش از آغاز کار مدرسه جهت یاری رسانی و سهولت در همه امور از مربیان یا راهنمایان جهت حاضر کردن فرزند خود درخواست کمک کنید.

۷.این امکان را برای فرزندان خود فراهم کنید که با دوستان سابق خود در ارتباط باشد:

آخرین بحثی که درخصوص راهنمایی برای اسباب کشی درطول سال تحصیلی داریم این است که، این اطمینان و اجازه رابه فرزندتان بدهید که بتواند با رفقای سابقش ارتباط داشته باشد درحین صحبت با او بگویید که می‌تواند در مدرسه جدید خود نیز دوستان تاز تری بیابد. مرتبط بودن فرزندتان با رفقای سابقش به او آرامش می بخشد.

امید داریم توانسته باشیم دراین مقاله “راهنمایی برای اسباب کشی درطول سال تحصیلی” ،مواردی را که بیان کرده ایم برایتان مفید و موثر واقع شده باشد.

بیشتر بخوانید :

باربری پرند

وانت بار

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 12 =

02188926620