خدمات باربری تهران به کرج

درخواست حمل بار تهران به کرج , لیست کرایه

باربری تهران کرج , حمل بار از تهران به کرج

۵
(۱۷۲)

باربری تهران کرج و حمل باز از تهران به کرج, هشتگرد, نظرآباد, طالقان, اشتهارد و فردیس جزو خدمات باربری تهران سعادت به استان البرز است.

بهترین نرخ حمل بار دربستی از تهران به کرج با صدور بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر انجام می شود که باربری تهران سعادت با سابقه بیش از ۷۵ سال و با دارا بودن مجوزر حمل و نقل از اداره راهداری، خیال شما را از بابت حمل و نقل مطمئن از تهران به کرج راحت می نماید.

 

باربری تهران به کرج با انواع خودرو حمل بار انجام می شود:

  • کامیون تهران به کرج
  • تریلی تهران به کرج
  • خاور تهران به کرج
  • وانت و نیسان تهران به کرج

 

به دلیل نزدیکی بسیار زیاد استان البرز به تهران اکثر اوقات کاربران جهت حمل اثاثیه از تهران به کرج با ما تماس میگیرند. در صورتیکه در ادامه این مطلب با ما همراه باشید نرخ کرایه باربری تهران به کرج و سایر شهرستان های استان البرز را مشاهده خواهید کرد و همچنین اطلاعات مفیدی درباره حمل بار تهران به کرج خواهید یافت.

 

شماره باربری تهران کرج  ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰

 

باربری تهران کرج

باربری تهران کرج

 

معرفی باربری تهران به کرج

باربری از تهران به کرج به دلیل نزدیکی این ۲ شهر و جمعیت زیادی که در استان البرز زندگی می کنند همیشه حائز اهمیت بوده. باربری تهران سعادت با بیش از ۷۵ سال سابقه و دارا بودن مجوز حمل و نقل از اداره راهداری و همچنین صدور بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر، بار شهروندان تهران و استان البرز را حمل می نماید.

 

معرفی موسسه تهران سعادت

موسسه تهران سعادت، مجموعه ای مجرب با سابقه ای ۷۵ ساله در شهر تهران، با دارا بودن مجهز ترین انبار ها، سرویس های باربری را در سراسر کشور و به خارج از کشور انجام می دهد. بسیاری از افراد مخصوصا در زندگی شلوغ امروزی که وقت و تجهیزات و تجربه ی کافی در زمینه انتقال کالا ها ندارند، از سرویس های منحصر به فرد این مجموعه بهره می برند تا بتوانند کالای خود را به کرج ارسال بنمایند.

معرفی شهر کرج 

شهر کرج مرکز استان البرز می باشد که چهارمین شهر بزرگ کشور بوده و شهری پر جمعیت است. شهر کرج به عنوان “ایران کوچک” لقب گرفته است؛ زیرا شهری مهاجر پذیر است و ملیت های مختلفی در کرج زندگی می کنند.شهر کرج در نزدیکی شهر تهران و در فاصله ی ۳۶ کیلومتری غرب تهران قرار دارد. این شهر با دارا بودن جمعیتی بیش از ۱۹۰۰۰۰۰ در مجموع با ساکنین حومه شهر، چهارمین شهر پر جمعیت ایران و بیست و دومین شهر پر جمعیت ایران می باشد.

 

"باربری تهران به کرج

 

باربری تهران به کرج

حمل بار از تهران به کرج و باربری تهران کرج به صورت تخصصی در زمینه حمل بار به استان البرز و باربری شهرستان فعالیت ویژه ای دارد. باربری تهران به ساوجبلاغ, باربری تهران به طالقان, باربری تهران به هشتگرد, باربری تهران به چهارباغ, باربری تهران به کوهسار, باربری تهران به اشتهارد, باربری تهران به ماهدشت, باربری تهران به محمدشهر, باربری تهران به مشکین‌دشت, باربری تهران به کمالشهر, باربری تهران به گرمدره, باربری تهران به آسارا, باربری تهران به نظرآباد و بار برگشتی کرج  از جمله خدمات باربری تهران به استان البرز هستند که باربری تهران سعادت آنها را پوشش می دهد.

حمل بار ارزان به کرج

به دلیل حذف دلال و واسطه از اعلام نرخ به مشتریان گرامی، ارزان ترین نرخ حمل بار از تهران به کرج همراه با بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر خدمت شما اعلام می گردد. انواع کامیون ارزان به کرج، تریلی ارزان به کرج، خاور ارزان به کرج و وانت و نیسان ارزان به کرج را می توانید در باربری ارزان به کرج تهران سعادت را با تماس با کارشناسان ما بخواهید.

باربری شهرک های صنعتی استان البرز

باربری تهران به کرج , حمل بار از تهران به کرج , برای حمل بار از مبدا تهران به مقصد شهرک های صنعتی واقع در استان البرز می توانید با کارشناسان ما در باربری و اتوبار تهران سعادت تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان و  راهنمایی همکاران ما بهره مند شوید. همچنین حمل بار از شهرک صنعتی شمس آباد و باربری شورآباد و سایر شهرک های صنعتی تهران به استان البرز و کرج توسط انواع ماشین باربری و اتوبار انجام میشود. در جدول زیر لیست شهرک های صنعتی استان البرز را مشاهده می کنید که خدمات حمل بار به آنها ارائه میشوند.

 

ردیفنام شهرک صنعتینشانی
۱شهرک صنعتی اشتهارداشتهارد –جاده بویین زهرا
۲شهرک صنعتی بهارستانکرج-اتوبان کرج-قزوین کیلومتر۱۰
۳شهرک صنعتی کوثرکرج-جاده اشتهارد
۴شهرک صنعتی نظرآبادنظرآباد-کیلومتر ۷۵ اتوبان تهران-قزوین
۵شهرک صنعتی سپهرنظرآباد-ضلع جنوب غربی نظرآباد
۶شهرک صنعتی هشتگردهشتگرد-جنب شهرک اداری
۷شهرک صنعتی سیمین دشتکرج-جاده شهریار
۸منطقه صنعتی نورکرج-جاده ملارد –جنب نیروگاه قائم
۹منطقه صنعتی هلجردکرج-اتوبان کرج-قزوین-کیلومتر ۱۰
۱۰منطقه صنعتی سردرآبادکرج-ماهدشت
۱۱منطقه صنعتی محور جاده مخصوصکرج-جاده مخصوص –گرمدره
۱۲منطقه صنعتی رضوانیهکرج-کمالشهر
۱۳منطقه صنعتی زیبادشتکرج-جاده محمدشهر-ماهدشت

نرخ کرایه حمل بار از تهران به کرج

کرایه باربری از تهران و کرایه حمل بار تهران به کرج را در ادامه مشاهده می کنید. کرایه های ذکر شده برای تاریخ ۱۴۰۱ هستند, این کرایه ها برای تاریخ مذکور و کرایه های اعلامی پایانه باربری اکبرآباد هستند. با توجه به نزدیک بودن شهر های استان البرز کرایه حمل بار به کرج و سایر شهرهای نزدیک اختلاف چندانی با هم ندارند.

کرایه خاور از تهران به کرج ۹۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور مسقف از تهران به کرج۹۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تک از تهران به کرج ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه جفت از تهران به کرج ۲.۳۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه کفی از تهران به کرج ۲.۸۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه ترانزیت از تهران به کرج ۳.۲۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )

در بار این موضوع بارها در همه ی مطالب سایت مطرح شده است که با توجه به نوسان قیمت ها و ثابت نبودن کرایه صافی, برای دریافت نرخ کرایه به روز می توانید با کارشناسان ما با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. برای مشاهده لیست کرایه به تمامی شهرستان ها می توانید مطلب مورد نظر را مشاهده کنید.

 

حمل بار تهران کرج

 

باربری از تهران به کرج

باربری تهران به کرج, باربری و اتوبار کرج, باربری ساوجبلاغ, باربری طالقان, باربری هشتگرد, باربری چهارباغ, باربری کوهسار, باربری اشتهارد, باربری ماهدشت, باربری محمدشهر, باربری مشکین‌دشت, باربری کمالشهر, باربری گرمدره, باربری آسارا, باربری و اتوبار نظرآباد, حمل خرده بار به کرج, حمل بار ارزان به کرج, باربری شهرک صنعتی بهارستان, باربری شهرک صنعتی اشتهارد, باربری شهرک صنعتی سپهر, باربری خوب کرج, حمل اثاثیه کرج, حمل بار کرج, باربری صنعتی کرج, بسته بندی بار کرج, تریلی کفی کرج, تریلی چادری کرج, ترانزیت کرج, خاور رو باز کرج, باربری و اتوبار شهرک صنعتی نظرآباد, باربری شهرک صنعتی سیمین دشت, باربری و اتوبار شهرک صنعتی کوثر, باربری شهرک صنعتی هشتگرد, باربری شهرک صنعتی ماهدشت, خاور مسقف کرج, نیسان بار کرج, وانت بار کرج, کارگر اسباب کشی کرج از جمله عباراتی هستند که در مورد حمل بار شهری و حمل بار برون شهری درباره باربری کرج و استان البرز برای جستجو استفاده می شوند.

 

مطالب مرتبط

باربری تهران رشت

باربری تهران اهواز

باربری تهران به مرز

باربری تهران به اصفهان

باربری تهران به ارومیه

باربری تهران تبریز

باربری تهران به قم

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱۷۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هفت =

02188926620