نکات حمل بار به شهرستان

راهنمای باربری شهرستان

رعایت نکاتی برای اسباب کشی به شهرستان

۵
(۱)

برای حمل بار و باربری به شهرستان , صدور بارنامه دولتی توسط شرکتهای معتبر باربری الزامی است ، در صورت عدم وجود بارنامه دولتی ماشین توسط نیروهای راهنمایی رانندگی متوقف میشود و ماشین به پارکینگ منتقل می شود از همین رو حمل بار شما با وقفه نسبتا طولانی مواجه می‌شود و ممکن است با توجه به بروکراسی های اداری آزاد کردن بار زمان بسیار زیادی طول بکشد . لذا لازم است تا شما حتماً با باربری های مطمئن و معتبری که ارسال بارنامه دولتی را میتوانند انجام دهند فعالیت کنید در غیر این صورت مشکلات بسیار زیادی برای شما رخ خواهد داد.

اهمیت چیدمان بار (بار چینی) در باربری شهرستان

چیدمان بار یا همان بار چینی از نکات دیگری است که در حمل بار به شهرستان باید مد نظر قرار دهید و آن را بسیار رعایت بکنیم در صورت عدم چینش درست بار با توجه به مسافت طولانی بین شهرهای مختلف ممکن است بار شما آسیب ببیند و دچار خسارت شدید بشود.

تاثیر بیمه بار در حمل بار به شهرستان

صدور بیمه نامه معتبر یکی دیگر از عواملی است که شما باید حتما در هنگام باربری به شهرستان مد نظر قرار بدهید. اعلام ارزش دقیق بار و صدور بیمه نامه متناسب با ارزش بار به شما کمک می‌کند تا در صورت بروز هرگونه حادثه بتوانید خسارت را از بیمه و شرکت باربری و اتوبار دریافت کنید. در صورتی که شما ارزش بار خود را درست اعلام نکرده باشید بیمه تا سقف ۳۰ میلیون تومان (که به طور معمول همزمان با صدور بارنامه بار شما بیمه می شود) خسارت شما را پوشش می دهد و مابقی خسارت بر عهده شخص شما خواهد بود.

بیمه بار

انتخاب وسیله نقلیه باربری مناسب

انتخاب صحیح نوع وسیله نقلیه عامل دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید. اینکه بار خود را به چه وسیله ای حمل کنید: خاور , کفی , کامیون جفت , کامیون تک ,  ماشین ترانزیت (چادری) و … نکته ای است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. برخی از افراد سودجو با معرفی ماشین های بزرگتر می خواهند که از شما مبلغ بیشتری دریافت کنند ممکن است شما بتوانید بار خود را با یک کامیون جفت حمل نماید در حالیکه افراد سودجو به شما تریلی کفی را معرفی می کند که اختلاف قیمت حدود ۴۰ درصد برای شما به همراه دارد و شما می بایست بیش از ۴۰ درصد پول بیشتری پرداخت کنید. لذا شما می توانید برای مشورت در زمینه انتخاب صحیح ماشین باربری و اتوبار با کارشناسان ما با شماره ۸۸۸۸۸۶۴۸ تماس بگیرید.

قرار داد بلند مدت حمل بار به شهرستان

انعقاد قرارداد بلند مدت برای شرکت های بزرگ می تواند بسیار زیاد به نفع ایشان باشد چرا که با عقد قرارداد بلند مدت شما از عواملی مانند تغییرات قیمت سوخت , تغییر قیمت از سوی راننده ها , اعتصابات و … عبور می کنید و می توانید با خیالی آسوده حمل بار خود را به صورت بلند مدت به یک باربری مطمئن بسپارید. در هنگام عقد قرار داد بلند مدت ضمانت های لازم را از شرکت باربری دریافت کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید خسارت خود را دریافت نمایید.

انتخاب راننده متعهد و با تجربه

از عوامل دیگری که باید بسیار به آن توجه کنید انتخاب راننده است,  راننده مطمئنی که با سابقه باشد , مطمئن باشد , با راهها آشنایی کامل داشته باشد و کاربلد باشد. هچنین با توجه به اینکه مدت زمان طولانی بار شما در اختیار راننده است, اطمینان از اینکه بار شما با اندازه و مقدار صحیح و درست به مقصد می رسد بسیار اهمیت دارد زیرا با توجه به مسافت های طولانی امکان دستبرد به بار افزایش می یابد بنابراین لازم است تا با شرکت های باربری مطمئن که با راننده های مطمئن کار می کنند حمل بار به شهرستان را انجام دهید.\

حمل بار به شهرستان

توجه به ارزش ریالی بار

در حمل بار به شهرستان توجه به ارزش ریالی بار بسیار مهم می باشد زیرا مبنای تمام محاسبات بیمه ای, انتخاب باربری , نوع وسیله باربری بر اساس ریال بار شما انجام می پذیرد.

وزن و ابعاد بار

در دیگر نکات مهم در حمل بار به شهرستان, وزن محموله / بار(کالا) می باشد که باید صاحب بار باید با توجه به وزن بار نوع وسیله باربری و اتوبار در اسباب کشی , باربری و کرایه را تعیین و انتخاب نماید.برای حمل بارهای ترافیکی لازم است به باربری هایی همکاذی کنید که تجربه حمل این نوع بارها را داشته باشند و روال کار و سختی های موجود را بشناسند .

تخلیه و بارگیری باربری شهرستان

یکی دیگر از موارد بسیار مهم عملیات تخلیه و بارگیری در مبدا و مقصد می باشد. با توجه به انتخاب باربری های مطمئن عمل نظارت می تواند توسط شخص خود راننده انجام پذیرد تا بار شما به بهترین شکل ممکن تخلیه و بارگیری شود. در صورتی که راننده در عملیات تخلیه و بارگیری تعجیل نماید ممکن است به بار شما خسارت وارد شود. بنابراین شما می توانید با یک باربری مطمئن احتمال صدمه به بار را به حداقل برسانید.

سالم بودن وسیله نقلیه باربری

یکی دیگر از موارد بسیار مهم در حمل موادی که امکان فاسد شدن دارند سالم بودن وسیله باربری محصولات می باشد زیرا در صورتی که حامل مواد در بین راه دچار خرابی گردد احتمال از بین رفتن و یا خراب شدن محصول وجود دارد بنابراین قبل از ارسال محصول مواد غذایی باید ماشین سالم انتخاب گردد تا در میانه راه و در ارسال به شهرستانها دچار مشکل نشود.

موارد بالا مهمترین نکاتی هستند که برای حمل بار با شهرستان باید در نظر بیگرید . البته یکی از مهم ترین نکات برای انتخاب باربری و وسیله نقلیه قیمت و میزان هزینه است .شما می توانید لیست قیمت حمل بار به شهرستان را در لینک اشاره شده مشاهده نمایید.

 

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + یک =

02188926620