درخواست اتوبار و باربری شهرک غرب

درخواست باربری و حمل بار برای منطقه شهرک غرب تهران

باربری شهرک غرب

۴.۹
(۲۷)

باربری شهرک غرب

باربری شهرک غرب با توجه به نیاز مردم به حمل نقل و جابجایی دستگاه ها و وسایل منزل مجموعه ای کاملا منسجم و یکپارچه به وجود آورده است تا چنین نیازهایی را مرتفع سازد.از مزیت های کارکنان زبر دست و با تجربه آن، در امر بسته بندی و جابجایی است. در اتوبارشهرک غرب استفاده از وسیله های حمل بار کاملا مجهز باعث می شود هیچ نوع آسیبی به ابزار و دستگاه های شما وارد نشود.

 قراردادی که بین مشتری و شرکت تهران سعادت بسته می شود:

  1. کاملا رسمی است و مفاد آن برای هر دو طرف قرارداد کاملا واضح و آشکار می باشد.
  2. شرکت نیز به تعهد هایش طبق بند های قرارداد عمل می کند و هیچ جای سوالی برای طرف مقابل باقی نمی گذارد.
  3. قیمت باربری و خدمات نیز طبق میزان بار و مسافتی که باید طی شود تا بار به مقصد برسد، بین دو طرف تعیین می شود و البته توافقی است.

باربری در منطقه شهرک غرب تهران اقدامات مختلفی را در حمل بارهای مختلف مشتریان در نظر می گیرد تا کالاها و محصولات مورد نیاز در اسرع وقت ارسال شوند و با ایمنی کاملی این اقدام انجام پذیرد و به بارهای مشتریان آسیبی وارد نگردد.در شرکت باربری تهران سعادت تلاش می شود که برای تمامی اثاثیه و وسایل مورد نیاز مشتریان بسته بندی های خاصی صورت گیرد و بعد از بسته بندی محکم ارسال کالاها به نقاط مختلف تهران یا دیگر شهرها انجام شود.از ساک های مخصوصی برای حمل بارهای منزل استفاده می شود و در صورت نیاز از کارتن های چند لایه در این باربری به کار می برند تا کالاهای مشتریان بدون هیچ آسیبی به مکان مورد نظر ارسال گردد و به بارهای مختلف آسیبی وارد نشود.

کارکنان باربری شهرک غرب تلاش می کنند با توجه به حجم بار مشتریان ماشین های مناسبی را در زمینه ارسال بار انتخاب کرده و به تناسب وزن بار از ماشین نیسان یا وانت استفاده می شود، همچنین در شرکت تهران سعادت از خاور و کامیون های مجهز در حمل بارهای بیشتر به کار می برند تا با ایمنی کامل بارهای مشتریان به نقاط مختلف کشور فرستاده شوند.نایلون های حباب دار از مهم ترین تجهیزاتی است که در حمل کالا توسط باربری شهرک غرب تهران استفاده می شود، از کارتن های ضد ضربه و مناسبی به کار می رود تا با این اقدام از آسیب رسیدن به کالاها جلوگیری شود.این مرکز به تمامی نقاط تهران حمل بار را انجام می دهد و در اسرع وقت اقدامات مهم صورت می  گیرد تا بارهای مشتریان در فرصت کوتاهی ارسال شود.شرکت تهران سعادت به صورت تمام وقت اقدامات مربوط به باربری را انجام می دهد و در ساعات شبانه روز با ایمنی بالایی خدمات باربری را به کار می برد.

در صورت نیاز خدمات باربری شهرک غرب تهران حتی در روزهای تعطیل انجام می شود و کالاها با بهترین کیفیت به مقصد مورد نظر مشتریان ارسال می گردند.کارگران ماهر حمل بارهای مشتریان را انجام می دهند و خدمات بارگیری و تخلیه بار را با آرامش در نظر می گیرند تا خسارتی به بارهای مورد نظر وارد نگردد.

چرا برای حمل و نقل ابزار و وسایل باید از شرکت باربری شهرک غرب کمک بگیریم؟

  پاسخ سوال کاملا مشهود است.

-حمل وسایل خانه در اسباب کشی و همچنین بسته بندی آن ها، امری سخت و تا حدودی غیر قابل انجام است.

-جابجایی وسایلی مانند یخچال و لباسشویی از طبقه چهارم به همکف امری سخت است.

 – ممکن است به ستون فقرات افراد آسیب جدی وارد شود؛ مثل جابجایی مهره های گردن یا کمر و… قطعا همه ما اگر برای یکبار عمل حمل بار و جابجایی وسایل را انجام داده باشیم، با چنین مشکلاتی مواجه شده ایم.

-وقت نیز مولفه ای مهم در امر حمل ونقل وسایل و ابزار است که اتوبار تهران سعادت در این زمینه بستری مناسب فراهم کرده است تا مردم به راحتی چنین کار هایی را انجام دهند.

در این قسمت می خواهیم شما را با منطقه شهرک غرب و محلات آن آشنا کنیم.

شهرک غرب یا شهرک قدس در منطقه ۲ شهرداری و شمال غربی شهر تهران واقع است. بافت این منطقه بسیار مدرن است.طوری ساختمان ها و خانه های این منطقه ساخته شده اند که بعضی ها تصور می کنند که منطقه شهرک غرب محله ای جدید است و پیشینه تاریخی و قدمت ندارد، اما این تصور کاملا غلط است.خانه های ویلایی این منطقه بسیار زیبا و دل نواز هستند. این منطقه از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه چمران و از غرب به بلوار شهید فرحزادی محدود می شود.همچنین از طریق این منطقه می توان به بزرگراه یادگار امام، بزرگراه نیایش، بزرگراه شیخ فضل الله نوری و بزرگراه حکیم دسترسی دارد.این منطقه همچنین دارای ایستگاه مترو می باشد. قیمت ملک در شهرک غرب از متری ۸ میلیون تومان تا متری ۲۵ میلیون تومان می باشد.

باربری شهرک غرب

باربری شهرک غرب

شهرک غرب در دهه ۴۰ توسط متخصصان آمریکایی با نمونه برداری از ساختمان ها و آسمان خراش های مسکونی آمریکایی ساخته و طراحی شده است.در زمان محمدرضا شاه پهلوی کسانی که در زمینه علمی و صنعتی صاحب سبک بودند و دارای تخصص در چنین زمینه هایی بودند، در این منطقه سکونت داده می شدند.این منطقه چون محل سکونت اهالی آمریکایی بود دارای امکانات رفاهی بسیار سطح بالایی بود. در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار نفر در این منطقه ساکن هستند.همچنین به دلیل وجود خانوار و جمعیت بالا در این منطقه مجتمع های فرهنگی بسیاری اعم از مدرسه،کتابخانه و…در این منطقه وجود دارد.با توجه به جمعیت زیاد این منطقه مشکل حمل و نقل و جابجایی توسط باربری شهرک غرب بر طرف شده است.

شرکت تهران سعادت دارای نمایندگی های بسیار زیاد است که در سطح کشور پخش شده اند. ارسال بار به تمام ۳۱ استان کشور به سهولت و در کمترین زمان ممکن انجام می شود.این شرکت هر نوع باری را با هر نوع سایز وحجمی با قیمت های مناسب و توافقی به مقصد ارسال می کند.

دلیل قیمت مقرون به صرفه اتوبار و باربری شهرک غرب چیست؟

۱.واسطه های حمل بار و همچنین به زبان ساده دلال های جابجایی وسایل به طور کامل حذف گردیده است.

۲.هدف اصلی ارائه خدمات با کیفیت بالا است و سود در اولویت دوم قرار داد.

۳.وجود صادرات بالا باعث می شود بیشتر سود شرکت تهران سعادت توسط ارز هایی باشد که از خارجی ها گرفته می شود.

۴.چون این شرکت جزء شرکت های بسیار قدیمی است، نه تنها از طریق حمل بار، بلکه در زمینه های مختلفی سرمایه گذاری کرده است و سود کلانی از این طریق حاصل می شود.

اعتمادی که مردم از اتوبار برای شهرک غرب به دست آورده اند، با هیچ پولی قابل خریداری نیست. این شرکت تلاش زیادی برای به دست آوردن این اعتماد کرده است.سال ها تلاش و برنامه ریزی پشت این اعتماد نهفته است. باربری شهرک غرب سال هاست که در حمل و نقل کالای تجاری، ترافیکی، ماشین آلات صنعتی و همچنین دولتی و غیر دولتی خدمات رسانی می کند.

این شرکت محدودیت فصلی برای انجام کار ندارد و چون دارای انواع ماشین های چادردار و برزنت دار است، هیچگونه به وسایل حمل شده وارد نمی شود.

باربری در شهرک غرب تهران ارسال چه نوع کالایی را در نظر می گیرد؟

حمل یخچال ساید بای ساید توسط باربری در منطقه شهرک غرب تهران انجام می شود، برای حمل پیانو و هر نوع کالای برقی و تجهیزات منزل از طریق تماس با باربری حمل کالا صورت می گیرد، در این زمینه ارائه توضیحات کامل به کارشناسان اهمیت زیادی دارد و با توجه به نوع کالا و حجم آن ماشین به مکان مورد نظر ارسال می شود.

کالاهای تجاری و اداری نیز به آسانی حمل می شوند و شرکت تهران سعادت با توجه به نیاز مشتریان حمل کالاها را انجام می دهد و تمامی بارهای مجاز مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال می گردند.تضمین کیفیت از مهم ترین مواردی است که در باربری به آن توجه می شود تا خدمات مورد نیاز به بهترین صورت انجام گیرد و مشکلی در این زمینه ایجاد نگردد.برای جلوگیری از اتلاف وقت افراد سعی می شود که امور مربوط به باربری و حمل بار با سرعت بالایی صورت گیرد.

کارکنان باربری شهرک غرب به چه مواردی دقت می کنند؟

در شرکت باربری تهران سعادت تلاش می شود با بهترین امکانات حمل بار مشتریان انجام پذیرد، ارائه بارنامه از مهم ترین نکاتی است که در این باربری به آن توجه می شود و با در نظر گرفتن بیمه نامه ارسال بارهای مختلف صورت می گیرد.

– میزان بیمه بر اساس ارزش بار تعیین می شود و در صورتی که در حین بارگیری با تخلیه بار آسیبی به کالاهای مورد نیاز مشتریان وارد گردد شرکت باربری هزینه در نظر گرفته شده را با توجه به بیمه نامه پرداخت می کند.

– امنیت بار در باربری های معتبر تضمین می شود و در صورت وارد شدن آسیب به لوازم و… تمهیدات خاصی در نظر گرفته می شود و باربری خسارت را به مشتریان پرداخت می کند.

– برای بسته بندی در مراکز معتبر باربری ابزارهای مهمی وجود دارد و با در نظر گرفتن هزینه مناسب حمل بار انجام می پذیرد.

– در امر حمل بار مهم ترین نکته ای که مد نظر قرار می گیرد رعایت تمامی نکات ایمنی می باشد تا با روش های مناسبی حمل بار انجام شود و مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

– تمامی کالاهای سبک و سنگین مشتریان در مرکز باربری در منطقه شهرک غرب جابه جا می شوند، کارگران سابقه زیادی در زمینه حمل کالا و بارهای مختلف دارند و جابه جایی کالاها را به بهترین شکل در نظر می گیرند تا خدمات مورد نیاز به بهترین شکل انجام شود.

– انجام دادن خدمات باربری در اسرع وقت اهمیت دارد، با توجه به نیاز مشتریان می توان حمل کالا را در نظر گرفت، به طور مثال اگر ترجیح مشتریان بر حمل کالا در روز خاصی باشد شرکت باربری این اقدام را بررسی می کند و بر اساس نیاز مشتری ارسال کالا را انجام می دهد تا در زمان مورد نظر بار به مقصد فرستاده شود.

– در صورت نیاز به دریافت مشاوره کارشناسان با تجربه ای این اقدام را انجام می دهند و از طریق مشاوره حضوری یا تلفنی راهنمایی های لازم را به مشتریان ارائه خواهند داد تا با انتخاب بهترین ماشین حمل بار صورت گیرد.

– استفاده از ماشین های مجهز و مسقف از دیگر خدماتی است که باربری شهرک غرب تهران به آن توجه دارد تا در شرایط بد جوی و تغییرات آب و هوایی در فصول خاصی از سال تمامی کالاها و وسایل مشتریان با ایمنی کامل ارسال گردد و آسیبی به این نوع وسایل وارد نشود.

– در صورت نیاز به حمل بارهای خاص می توان درخواست ماشین هایی را ثبت کرد که کف این نوع ماشین موکت کاری می باشد و بارها با ایمنی کاملی جابه جا می شوند.

– برای مسیرهای خارج  از شهر تهران بارنامه در نظر گرفته می شود تا در صورت نیاز بارنامه به پلیس راه ارائه گردد و بارها بدون مشکلی به مقصد ارسال می گردند.

 شرکت باربری تهران سعادت این قابلیت را دارد که خدمات را در نقاط مختلفی از کشور همچنین در مسیرهای دور و نزدیک شهر تهران انجام می دهد، لازم اس خدمات ارائه شده این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا مشتریان با اطمینان بیشتری بتوانند خدمات مورد نیاز خود را به این مرکز بسپارند.

 

 

مشاهده دیگر مناطق :

باربری جنت آباد

باربری سعادت آباد

باربری تهرانپارس

باربری پاسداران

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۴.۹ / ۵. تعداد آرا: ۲۷

One Comments

  1. رضا
    اسفند ۱۵, ۱۳۹۹

    ممنون از خدمات خوب باربری شهرک غرب شرکت تهران سعادت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 9 =

02188926620