خدمات حمل بار و باربری شیشه

درخواست خدمات ماشین خرک دار حمل شیشه

باربری شیشه توسط ماشین مخصوص حمل شیشه

۵
(۱۲)

باربری توسط ماشین مخصوص حمل شیشه توسط باربری تهران سعادت انجام می شود

 

حمل بار در دنیای امروزی امری مهم است. زیرا باید تمامی جوانب از بسته بندی گرفته تا جابجایی آن مد نظر قرار بگیرد و با دقت انجام شود. به همین خاطر حمل شیشه با ماشین خرک دار صورت می گیرد تا از سلامت کالا اطمینان داشته باشیم. در این مقاله مطالب بیشتری در خصوص حمل شیشه خواهیم گفت.

جابجایی بارهای حساس که ممکن است دچار آسیب شوند

 

ابزاری مانند انواع مواد غذایی، وسایل شکستنی و شیشه و آینه از جمله بارهای آسیب پذیر هستند. در خصوص باربری و حمل ابزار و وسایل شکستنی، می توان از بسته بندی های بخصوصی استفاده کرد تا بتوان آنها را با احتیاط و سلامت جابجا کرد. اما در خصوص باربری و حمل آینه و شیشه بخاطر ابعاد خاصی که دارند، نمی توان توسط بسته بندی اقدام به جابجا نمودن آنها کرد. به همین خاطر باربری و حمل شیشه با ماشین خرک دار یا کامیون حمل شیشه صورت می گیرد. تا علاوه بر سهولت در جابجایی، به بار نیز آسیبی نرسد.

شرح ماشین خرک دار برای حمل شیشه (کامیون حمل شیشه)

 

ماشین های خرک دار ممکن است از هر نوعی مانند وانت، نیسان و… باشد. ابزاری به اسم خرک که در تصویر زیر مشاهده می کنید. در قسمت پشت وسیله نقلیه تعبیه می شود. سپس شیشه یا آینه را به آن تکیه داده و با وسایل مربوطه محکم نگه می دارند. به همین خاطر می توان گفت که حمل شیشه با ماشین خرک دار روشی مطمئن و ایمن است.

 

بیشتر بخوانید : 

 

باربری پاسداران

 

باربری شهرک غرب

 

باربری سعادت آباد

 

باربری شرق تهران

 

باربری غرب تهران

 

نکات مهمی که در زمان حمل شیشه توسط کامیون حمل شیشه باید به آنها دقت شود:

 

  • در نظر گرفتن سایز و اندازه شیشه
  • توجه به مدل هندسی بار
  • تعداد بار شیشه در هر جابجایی
  • تعیین بازه زمانی و مکانی منتقل کردن بار
  • مشخص کردن مسیر حمل بار شیشه ای
  • اطلاع از ارتفاع شیشه و مشخص کردن روش نصب آن
  • شناسایی جنس و خصوصیات بار شیشه ای

روش های باربری و جابجایی شیشه توسط ماشین خرک دار حمل شیشه

 

یکی از وظایف شرکت باربری تهران سعادت حمل و باربری شیشه با ماشین خرک دار یا کامیون حمل شیشه می باشد. برای انجام این امر کادری کاربلد را که اطلاعات لازم به آنها ارائه شده به کار می برند. همچنین برای انجام امور مربوط به بسته بندی و جابجایی از تکنولوژی ها و تجهیزات بخصوصی استفاده می کنند. تمامی این امکانات شرایطی را فراهم می کنند که بارهای شیشه ای را بدون ایجاد آسیب جابجا نمایند.

در کل ممکن است باربری و حمل شیشه در جاهای حساسی مانند راه پله و یا جاهای تنگنا صورت گیرد. اما برای حفظ شیشه در زمان جابجایی آن در محل های مذکور باید اطلاعاتی برای باربری و حمل شیشه داشت. به علاوه استفاده از ابزاری در پشت وسیله نقلیه حمل مانند حمل شیشه با ماشین خرک دار می تواند این اطمینان را به ما بدهد که کالا به سلامت جابجا می شود.

علاوه بر موارد مذکور، برخی موارد باید برای پشتیبانی و حمایت برای وسایل نقلیه حمل شیشه در نظر گرفته شود. برای حمل شیشه ها از جاهایی مانند راه پله نیز باید از وسایل بخصوصی استفاده شود تا به کالا آسیبی وارد نگردد. در نتیجه می توان گفت نحوه بسته بندی وسایل شیشه ای در حفظ سلامتی آن حین جابجایی تاثرگذار است.

 

ماشین خرک دار حمل شیشه

عوامل تاثیر گذار بر هزینه حمل شیشه با ماشین خرک دار

 

پیش از عقد قرارداد حمل بار و باربری، باید ابتدا میزان و نوع بار مشخص شود. سپس هزینه های آن را تخمین بزنند اما این هزینه ها به موارد زیر بستگی دارد:

  • اندازه و حجم شیشه ها
  • بررسی تعداد افرادی که برای جابجایی بار مورد نیاز است.
  • برآورد هزینه ها بر اساس تعداد ساعات، وسعت جغرافیایی بار، وسیله نقلیه مورد نیاز برای حمل بار، و روش های استانداردسازی در حین حمل و جابجایی

تمامی موارد مذکور تاثیر مستقیم بر قیمت کالا دارند.

 

آشنایی با انواع شیشه و کاربرد آنها

 

شیشه ها از نظر کارایی و نوع دارای دسته بندی های متفاوتی هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت:

  • فلوت: نوعی شیشه تخت می باشد که غالبا در ساخت پنجره ها آن را به کار می برند.
  • ضد آتش سوزی (پیرکس): ممکن است نام ظروف پیرکس به گوشتان آشنا باشد. این شیشه ها در مقابل گرما و آتش مقاوم هستند. در نتیجه برای ساخت ظروف آشپزخانه کاربرد دارند.
  • میرال یا سکوریت: جنس این شیشه به صورتی است که در زمان شکستن بسیار ریز می شوند و همین امر موجب می شود که تکه های آن موجب آسیب نشوند. در نتیجه بیشتر کاربرد این شیشه ها در صنعت می باشد. حمل و باربری این شیشه با ماشین خرک دار صورت می گیرد.
  • شیشه های رنگارنگ: این نوع شیشه همانطور که از نامشان مشخص است، دارای زیبایی و جذابیت خاصی هستند در نتیجه بیشتر در ساخت دکور مورد استفاده واقع می شوند.
  • دوجداره: با عناوین شیشه مضاعف یا چندجداره نیز شناخته می شوند. این نوع دارای عایق خاصی برای گرما و صدا می باشد. لایه های این شیشه ها با گازهایی همچون آرگون و یا کریپتون پر می شوند. همین امر موجب عایق بودن این شیشه هاست. این عایق باعث جذب رطوبت می شوند که به همین خاطر از این شیشه ها در جاهایی همچون فرودگاه و بیمارستان استفاده می گردد.
  • رفلکس: رفلکس یعنی بازتاب دهنده، بخاطر خاصیت بازتابی مشهور به شیشه آینه ای هستند. یعنی تصاویری که روی آنها قرار می گیرد را منعکس می کند. بخاطر صرفه جویی در دما از این شیشه در ساختمان های با پنجره زیاد استفاده می شوند.
  • مقاوم در مقابل گلوله: این شیشه ها با استفاده از طلق های پلیمری مانع از گذشتن گلوله می شوند به همین خاطر برای جاهایی همچون طلافروشی ها استفاده می شود. در زمان حمل و باربری این نوع شیشه با ماشین خرک دار نگرانی کمتری وجود دارد.
  • شیشه های مسطح: نوعی شیشه که یک تور فلزی بین آن تعبیه شده و بخاطر این مزیت در ساخت آسانسور یا موتورخانه و… کاربرد دارند.
  • چند لایه ای (لمینت): این شیشه ها عایق خوبی برای صدا هستند و مانع از عبور اشعه های مضر خورشید می شوند به همین علت بیشتر در ساخت فروشگاه به کار می رود.
  • و در نهایت شیشه هایی که به صورت خمیده یا دارای انحنا هستند. که نیاز به باربری و حمل شیشه با ماشین خرک دار نیست.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 7 =

02188926620