درخواست باربری و اتوبار زعفرانیه

درخواست باربری و حمل بار برای منطقه زعفرانیه تهران

باربری و اتوبار زعفرانیه

۵
(۱)

اتوبار زعفرانیه

باربری و اتوبار زعفرانیه یکی از ملزومات ساکنین و یا مشاغلی است که در منطقه زعفرانیه هستند. قطعا برای همه ما پیش آمده است که بخواهیم باری را بین شهر های مختلف و یا داخل یک شهر جا به جا کنیم. ممکن است به دلایل مختلفی مثل حجیم و سنگین بودن بار، کمبود وقت، شرایط نامساعد آب و هوایی و… این بار را نتوانیم خودمان به مقصد برسانیم.در این جا باید شرکتی مخصوص و با تجربه برای این کار پیدا کنید تا هم از اعتماد و تجربه کاری آن مطمئن بوده و هم از به سلامت رسیدن محموله باری خود راحتی خیال داشته باشید.

همه ما اسم منطقه زعفرانیه تهران را شنیده ایم. قبل از اینکه برویم سراغ بررسی اتوبار زعفرانیه و خدمات ارائه شده توسط موسسه حمل و نقل و اسباب کشی تهران سعادت، کمی با این منطقه شمال شهر تهران آشنا شویم.

معرفی منطقه زعفرانیه تهران

واژه شناسی این منطقه را می توان اینگونه نام به که زعفرانیه در زمان قاجار نام گذاری شده است و عده ای علت نام گذاری آن به این نام را، زعفرانی بودن رنگ کاخ سعد آباد موجود در این ناحیه می دانند.یکی از مناطق شمال شهر بزرگ تهران و بخش شمیران است که در منطقه ۱، ناحیه ۲ این شهر قرار دارد. زعفرانیه یکی از گران ترین مناطق تهران است! دلیل این امر را قرار گرفتن این ناحیه در کوهپایه البرز و به طبع مهندسی ترکیبی سنتی و مدرن سازه های آن جا می توان دانست.

زعفرانیه از مرتفع ترین مناطق تهران است و ارتفاعی حدود ۱۶۵۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح دریا دارد. از لحاظ موقعیت جغرافیایی، این منطقه از شرق به تجریش، از شمال به توچال، از جنوب به خیابان محمودیه و ولیعصر و از غرب به رودخانه ولجنک ختم می شود.جمعیت زعفرانیه حدود ۲۴۵۰۰ نفر برآورد شده است. از نظر مکان های مهم این منطقه می توان به فرمانداری شهر شمیرانات، دادگاه ویژه روحانیت، کاخ موزه سعد آباد و سفارتخانه های متفاوت مثل سفارت های برزیل و آفریقای جنوبی را می توان نام برد.از دیگر موارد قابل ذکر برای این منطقه می توان به آب و هوای معتدل و کوهستانی آن اشاره کرد که یکی از دلایل گران بودن این منطقه در تهران، همین مورد است.

باربری و اتوبار زعفرانیه

باربری و اتوبار زعفرانیه

در زعفرانیه بوستان های زیادی به چشم می خورند که با توجه به کوهپایه ای بودن این منطقه، این مورد نیز کاملا قابل پیش بینی است. از بوستان های این منطقه می توان به بوستان زعفرانیه، بوستان ولنجک، بوستان ارغوان، بوستان تندرستی و بوستان ریحان اشاره کرد.از خیابان ها و میدان های مهم این منطقه شمال شهر تهران می توان به خیابان مقدس اردبیلی، خیابان الف، خیابان آصف، خیابان زعفرانیه، میدان الف و میدان آصف اشاره کرد.

در ادامه حرف ها از باربری زعفرانیه کامل صحبت خواهیم کرد که با توجه به مسیر پر رفت و آمد این منطقه و نیز بودن موسسه با تجربه اتوبار تهران سعادت در این زمینه، نگرانی بابت این امر نخواهید داشت.

پس از این تفاسیر و آشنایی با زعفرانیه تهران، شاید برای شما سوال باشد که اگر بخواهیم باری به این منطقه ارسال کنیم، اتوبار زعفرانیه را از کجا پیدا کنیم!؟

معرفی خدمات باربری و اتوبار زعفرانیه شرکت تهران سعادت

موسسه حمل و نقل تهران سعادت با بیش از ۷۰سال تجربه کاری دقیق و با امانت، این امکان را به شما می دهد تا در هر زمینه ای و هر خدماتی پاسخ گوی نیاز شما باشد. باربری زعفرانیه یکی از این موارد است که شما در کمال راحتی خیال می توانید بار های خود را به دست این شرکت بسپارید و از سلامت تحویل و منظم بودن سیستم حمل و نقل مطمئن باشید.

مهم نیست بار شما در چه اندازه ای و وزنی باشد، تهران سعادت برایتان حمل و نقل می کند! قطعا تجربه و پیشینه کاری موسسه ای، حرف زیادی در یک کار و اعتماد به آن موسسه برای گفتن دارد و باربری به منطقه زعفرانیه نیز از این قاعده مستثنی نیست.اگر نیاز به اتوبار زعفرانیه داشتید دیگر نگران سلامت بار ارسالی خود و یا نظم و دقت در کار نخواهید بود! زیرا با آشنایی و ارتباطتان با موسسه حمل و نقل تهران سعادت، دیگر هر نیاز و انتظاری از یک شرکت باربری دارید، برآورده خواهد شد.

برای ارتباط با بخش اتوبار زعفرانیه این موسسه و هماهنگی و اطلاع از شرایط کاری آن می توانید به سایت تهران سعادت مراجعه نمایید که مشاورین و پاسخ گویان آن به طور کاملا دقیق و وظیفه شناس آماده پاسخ گویی به درخواست شما خواهند بود.

 

مشاهده دیگر مناطق :

باربری جنت آباد

باربری سعادت آباد

باربری شهرک غرب

باربری تهرانپارس

باربری پاسداران

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

02188926620