درخواست باربری و اتوبار صادقیه

درخواست باربری و حمل بار برای منطقه صادقیه تهران

باربری و اتوبار صادقیه

۵
(۱)

اصولا برای همه ما کار های سختی در زندگی روزمره پیش می آید. یکی از انواع سخت این کار ها را می توان به جا به جایی و حمل وسایل دانست.با وجود تمام پیشرفت ها و مدرنیزه شدن جوامع، این نیاز باید به خوبی در حیطه توجه قرار گیرد. به این صورت که در ابتدای تصمیم به هر کار، اطمینان از انجام آن کاملا مشهود باشد.

شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که قصد سفارش اتوبار صادقیه و جا به جایی محموله ای را دارید. در ابتدای امر باید اطمینان به کاری که قرار است توجه موسسه ای برای باربری شما انجام شود، در ذهن و دید شما شکل گیرد.برای اعتماد و اطمینان لازم است به پیشینه آن موسسه در این حوزه نگاهی اندازیم. پس از انجام تحقیقات به این نتیجه خواهید رسید که کار باربری صادقیه از چیزی که تصور می کنید، ساده تر است.

ابتدا برویم سراغ شناخت منطقه صادقیه و آشنایی بیش تر با آن:

معرفی منطقه صادقیه تهران

صادقیه محله ای در غرب تهران است که قبل از انقلاب با نام آریاشهر شناخته می شد. این محله در حال حاضر شامل محله های صادقیه، صادقیه شمالی، بلوار فردوس و ارمکان است.

بجز بخشی از صادقیه که در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع است، بقیه این محله در ناحیه ۵ شهرداری تهران قرار دارد. صادقیه از شمال به شهرک المهدی و بزرگراه حکیم، از غرب به بلوار فردوس، بزرگراه اشرفی اصفهانی و ابوذر، از شرق به بزرگراه یادگار امام و بلوار مرزداران و از جنوب به طرشت محدود می شود.

از مکان های مهم این منطقه از تهران می توان به مونوریل، که احداث آن در سال ۱۳۸۰ شروع شد اما بدلیل اختلافات شهرداری و شورای شهر بعد ها متوقف شد، اشاره کرد.همچنین چهاردهمین بخش فروشگاه زنجیره ای شهروند در این منطقه قرار دارد.

همانطور که گفته شد، این ناحیه(صادقیه تهران) بطور گسترده ای به مناطق دیگر و خیابان ها و بزرگ راه های اصلی راه دارد و از باربری و اتوبار صادقیه همه روزه حرف های زیادی به گوش می رسد.

معرفی خدمات باربری و اتوبار صادقیه شرکت تهران سعادت

با این تفاسیر، این اتوبار از شرایط ویژه ای باید برخوردار باشد . پس ما موسسه حمل و نقل تهران سعادت را به شما معرفی می کنیم؛ چرا که این موسسه تمام شرایط لازم برای کسب رضایت شما را دارا است.

تاریخچه موسسه حمل و نقل تهران سعادت:

بیش از ۷۰ سال پیش در تهران برای اولین موسسه مخصوص برای حمل و نقل و اسباب کشی تاسیس شد. این شرکت با کار فوق العاده دقیق و اصولی خود توانست بسرعت محبوبیت زیاد و خوبی را در بین مردم کسب کند.

رفته رفته، همگام با پیشرفت تکنولوژی و جوامع، این موسسه خود را به خوبی مدرن و بروز نگه داشت و هر بار با تغییر وضعیت موجود، به فکر بهتر کردن شرایط کار و جلب رضایت مشتری افتاد.

در کسب رضایت مشتری و انجام حرفه حمل و نقل در شرایط متفاوتی می توان به بررسی پرداخت. تهران سعادت با هنر دانستن حمل و نقل، قدم والایی در این زمینه برداشته است.

از خدمات و مزایای متنوعی که این موسسه در اختیار مشتریان قرار می دهد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مشاوره تمام وقت در بهترین شرایط تعهد و سخت کوشی:
    شما در اولین تماس خود با تهران سعادت، با جواب دادن مشاورانی کاربلد برای راهنمایی و ارائه پیشنهاد درخور نیاز خود مواجه خواهید شد. کار مشاوره و پیگیری منظم در اولین تماس شما که شروع شد، تا هنگام پایان پروسه حمل و نقل ادامه خواهد داشت.
  2. ثبت سفارش شما در تمام روز های هفته:
    اتوبار صادقیه شرکت تهران سعادت کار همیشگی و ۲۴ ساعته را در کارنامه خود به ثبت رسانیده است. شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید با تماس حاصل کردن با موسسه، به ثبت یا پیگیری سفارش خود دسترسی پیدا کنید.
  3. انبارداری مناسب در هنگام ذخیره وسایل:
    اتوبار صادقیه در امر ذخیره وسایل در انبار، با داشتن انبار های سقف داری با مجموع زیربنای بالغ بر ۲۰۰۰۰ متر مربع در ۳ جای کشور، به خوبی از پس امانت داری وسایل شما بر می آید.
  4. کارگران کاربلد و متعهد در تمام مراحل حمل و نقل:
    در هر جایی از کار شما لازم نیست دست به سیاه و سفید بزنید! کارگران مخصوص در هر بخش کار شما را به خوبی انجام خواهند داد.

    البته این رضایت شما است که تعیین می کند آیا برای کار، کارگران استخدام شوند یا خیر، ولی در حالت کلی این مزیت یکی از بهترین خدماتی است که این موسسه به مشتریان ارائه می دهد.
  5. کسب رضایت شما برای سفارشات بعدی:
    با تمام این تفاسیر مشخص شده است که این موسسه می تواند شما را به بهترین صورت درباره اتوبار صادقیه راهنمایی کند. اینگونه که شما پس از تجربه یک بار کار با این موسسه و دیدن نظم و قانون مندی آن، در سفارش های بعدی نیز به سراغ آن خواهید آمد.

مشاهده دیگر مناطق :

باربری جنت آباد

باربری سعادت آباد

باربری شهرک غرب

باربری تهرانپارس

باربری پاسداران

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 4 =

02188926620