باربری و حمل بار از ایران به ازبکستان

خدمات حمل بار و باربری از ایران به کشور ازبکستان

باربری و حمل بار به ازبکستان

۵
(۲)

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع حمل بار و باربری به ازبکستان بپردازیم. ابتدا شما را با این کشور آشنا میکنیم، ازبکستان یکی از کشورهای آسیایی میباشد، که روابط خوبی را با کشور ما دارد. ازبکستان با قرار گیری در آسیای مرکزی، با کشورهای افغانستان، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان همسایه میباشد. کشور ازبکستان پایتخت خود را شهر تاشکند قرار داده، مساحت این کشور به ۴۴۸،۹۷۸ کیلومتر مربع میرسد، این کشور از لحاظ جمعیت، از چرجمعیت ترین کشورها در آسیا محسوب میشود. ازبکستان به دلیل نزدیکی به کشور ما یکی از منبع های خوب صادرات و واردات محسوب میشود، اگر میخواهید محصولات خود را به جمهوری ازبکستان صادر کنید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

باربری و حمل بار  ازبکستان

شاید از خود بپرسید، چرا ازبکستان جزو بهترین کشورها برای صادرات و واردات کالا در کشور ما میباشد؟ باید گفت کشور ازبکستان به دلیل همجواری با کشور ما، و بزرگترین تولید کننده اورانیوم در جهان یکی از بهترین کشورها برای صادرات و واردات کالا میباشد. کشور ازبکستان هفتمین کشور در تولید اورانیوم میباشد. یکی دیگر از دلایل ترانزیت کالا به کشور ازبکستان معادن طلای آن میباشد، کشور ازبکستان چهارمین کشور در تولید طلای جهان است.

یکی از فراورده های مهم ازبکستان تولیدات گاز این کشور میباشد، امروزه بیشتر کشورها گاز و نفت خود را از ازبکستان وارد میکنند، چراکه این کشور ذخایر استخراج نشده زیادی از نفت و گاز دارد. کسانی که به دنبال وارد کردن محصولات کشاورزی همچون پنبه، طلا، انرژی، کودهای معدنی، فلزات آهنی هستند، کشور ازبکستان یکی از بهترین انتخاب ها میباشد، چراکه به دلیل نزدیکی به کشور ما، فرد برای حمل بار از ازبکستان هزینه های کمتری را پرداخت میکند.

اگر به دنبال ترانزیت کالاهای خود به کشور ازبکستان هستید و دانش کامل را ندارید، میتوانید حمل کالاهای خود را به کشور ازبکستان، به شرکت های باربری که در این زمینه متخصص هستند، بسپارید. شرکت باربری تهران سعادت با تجربه کاری چندین ساله در زمینه ترانزیت کالا میتواند، یکی از بهترین انتخاب های شما برای حمل بار به ازبکستان باشد.

باربری و حمل بار به ازبکستان

محصولات وارداتی ازبکستان

کشور ازبکستان بیشترین صادرات را با کشورهایی مثل چین داشته است که حدود ۲۷ درصد آن معادل ۵۷۱،۰۴۴،۵ هزار دلار آمریکا برای چین سود داشته است. ازبکستان در سال های اخیر ۱۸ هزار دلار وارذات کالا از کشورهای دیگر داشته، که این یعنی ازبکستان یکی از منابع خوب صادرات میباشد. اقلامی که کشور ازبکستان وارد کرده است در زمینه ماشین آلات؛ بدین شرح میباشد: ماشین های باربری و اتوبار ، دیگ بخار، محصولات آهنی، ماشین آلاتی که برقی و قطعات مربوط به آن.

شرکت اتوبار و باربری تهران سعادت با بیشترین تجربه و سابقه در زمینه ترانزیت کالا میتواند، به شما عزیزان در زمینه حمل بار کالا به ازبکستان مشاوره رایگان دهد. شرکت باربری تهران سعادت با دارا بودن انواع ماشین های حمل بار مواد غذایی میتواند کالاهای مشتری را با ماشین آلات مناسب و در زمان معین به سلامت به مقصد برساند. کشور ازبکستان در سال های اخیر مواد غذایی؛ مانند: غلات، روغن های گیاهی، روغن حیوانی را وارد کرده است، اگر شما هم قصد صادرات محصولات کشاورزی خود را به ازبکستان دارید، حمل بار آن را به شرکت بابری تهران سعادت بسپارید، چراکه این شرکت با دارا بودن انبارهای بزرگ هزینه انبار داری کمتری را از مشتری های خود میگیرد.

باربری و حمل بار به ازبکستان چگونه امکان پذیر است؟

شاید برایتان سوال پیش آمده چگونه کالای خود را به این کشور صادر کنید؟ برای اینکه بتوانید محصولات خود را به این کشور صادر کنید، باید ابتدا جنس و حجم کالای خود را در نظر بگیرید، چراکه اگر کالای شما وزن زیادی داشته باشد، باید آن را از طریق خطوط ریلی صادر کرد. شما میتوانید با تماس با کارشناسان شرکت بابری تهران سعادت بهترین راه را برای باربری و حمل بار به ازبکستان را انتخاب کنید. اگر کالای شما باید زمان معینی برسد و حجم آنچنانی ندارد میتوانید برای حمل و نقل آن از روش هوایی استفاده کنید. امروزه کشور ما حمل بار به کشور ازبکستان را از راه های ریلی، جاده ایی، دریایی انجام می دهد. مشاوران شرکت باربری تهران سعادت با مشاوره در زمینه چگونه بار زدن کالا و راه های درست حمل بار به ازبکستان، تجربه و حس خوبی را از همکاری با شرکت به آنها هدیه می دهند.

شرکت باربری تهران سعادت با دارا بودن ماشین های ترانزیت مناسب کالاهای سنگین و رانندگانی که به تمامی مسیرهای این کشور آشنا میباشند، و به راحتی کالاهای مشتریان را به مقصد مورد نظر میرساند. کشور ازبکستان صادرات و واردات کالاها را برای تجار راحت تر کرده و تجار میتوانند کالاهای خود را به طروق مختلف به این کشور صادر کنند.

چه محصولاتی را میتوان به ازبکستان صادر کرد؟

یکی از موادی که تجار کشور ما میتوانند به کشور ازبکستان صادر کنند، پلی اتیلن میباشد. تجار باید به این نکته دقت داشته باشند، که اگر سود زیادی را میخواهند باید حجم زیادی را از این محصول به این کشور صادر کنند. الکل بنزینی هم یکی دیگر از محصولاتی میباشد که سود خوبی را برای تجار به دنبال دارد. شرکت ها و تجار کشور ازبکستان از خرید محصولات لوله پروفیل و میلگرد هم استقبال زیادی میکنند. شما عزیزان میتوانید با انتخاب شرکت باربری تهران سعادت به راحتی و در کم ترین زمان ممکن محصولات خود را صادر کنید.

باربری و حمل بار به ازبکستان

هزینه باربری و حمل بار به ازبکستان به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از مهم ترین دغدغه های تجار، امروزه میزان هزینه ایی میباشد که باید برای حمل بار محصولات خود به کشور ازبکستان باید پرداخت کنند. به طورکلی نمیتوان یک هزینه ثابت را برای هر حمل باری در نظر گرفت، چراکه حمل بار محصول به کشورهای خارجی به عوامل متعددی بستگی دارد. این عوامل به شرح زیر میباشد:

  1. خدماتی که تجار برای حمل کالای خود میخواهند
  2. روشی که تجار برای حمل بار محصولات خود انتخاب میکنند، که انتخاب هر روش برای حمل بار بستگی به نوع و حجم کالای فرد دارد
  3. بیمه باربری و اتوبار هم یکی از عوامل تعیین کننده هزینه میباشد
  4. مسافت مبدا و مقصد کشوری که قصد صادرات و واردات کالا را به آن دارید، یکی از عوامل مهم در هزینه میباشد
  5. حجم کالای تجار و نوع آن هم از عوامل مهم در تعیین نرخ حمل بار میباشد که معمولا بر حسب کیلوگرم وزن کالا را می سنجند

در کشور ما ارتباط با همسایه های آسیایی در ترانزیت کالا و رشد اقتصادی بسیار اهمیت دارد. ایران به دلیل دسترسی به موقعیت دریایی برای صادرات و واردات کالا یکی از قطب های مهم ترانزیت کالا میباشد. شرکت اتوبار و باربری تهران سعادت با ارائه بارنامه و بیمه باربری به کالاهای مشتریان، صادرات و واردات کالا را برای مشتریان راحت تر میکند. شما عزیزان با انتخاب شرکت اتوبار و باربری تهران سعادت برای حمل بار کالای خود میتوانند صادرات کالای خود را در کشورهای دیگر از جلمه حمل کالا به ازبکستان گسترش می دهند، چراکه این شرکت ۷۰ سال در زمینه ترانزیت کالا سابقه دارد.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

02188926620