حمل بار از ایران به روسیه

خدمات حمل بار و باربری از ایران به کشور روسیه

حمل بار به روسیه

۴.۳
(۶)

حمل بار به روسیه توسط شرکت معتبر تهران سعادت

حمل بار به روسیه از طریق مسیرهای هوایی ، دریایی و زمینی می تواند صورت بگیرد. زیرا با کشورهای اطراف دریای سیاه ، دریای ژاپن و دریای خزر مرز آبی دارد. در حال حاضر، کشور های ایران و روسیه از لحاظ تجاری و اقتصادی روابط خوبی دارند. بنابراین حمل بار به روسیه در این سال ها رونق بسیاری گرفته است.

وسیع ترین کشور جهان ، روسیه می باشد. از بین شهرهای کشور روسیه ، مهم ترین آن ها سنت پترزبورگ ، مسکو ، کازان ، سوچی و … می باشند. همکاری ایران و روسیه ، در زمینه صادرات و واردات پیشرفت قابل توجهی داشته است. محصولاتی که وارد و یا صادر می شوند اغلب از قبیل حبوبات ، صنایع دستی ، مرکبات ، خشکبار می باشد.

 

شرکت تهران سعادت با بیش از ۷۰ سال سابقه در زمینه حمل و نقل محصولات و بارهای گوناگون به نقاط مختلف جهان دارای تجربه و اعتبار بالایی می باشد.

 

مسیر حمل بار به روسیه ، بسته به نوع بار می تواند متفاوت باشد. مثلا حمل و نقل از طریق مسیر زمینی که از راه کشورهای قزاقستان ، آذربایجان و یا بازرگان صورت می پذیرد.

در مسیر آذربایجان ، خودروهای باربری مانند کامیون ها در کشور ایران ، از طریق پایانه های آستارا و بیله سوار استان  آذربایجان شرقی عبور می کنند و سپس وارد کشور روسیه می شوند. مسیر دیگر از طریق مرزهای شمال شرقی می باشد که در این مسیر، کامیون ها از گمرک ایران عبور کرده وارد خاک ترکمنستان می شوند. پس از گذشتن از گمرکات این کشور ، وارد کشور قزاقستان می شوند و پس از آن وارد روسیه می شوند.

برای حمل بار به روسیه ، باربری تهران سعادت از روش های مختلفی استفاده می کند . مشتریان می توانند بسته به هزینه ای که در اختیار دارند و برنامه ای که برای بارگیری و تخلیه در نظر گرفته اند ، بار خود را با مناسب ترین هزینه و سریع ترین زمان به کشور مورد نظر خود انتقال دهند.

مزایای حمل بار به روسیه به صورت زمینی

  • حمل و نقل زمینی ، برای ارسال کالا از طریق روستاها و یا مناطقی که امکانات ریلی و هوایی و دریایی ندارند بسیار مناسب می باشد.
  • در انواع دیگر حمل و نقل ، بارگیری توسط واسطه ها انجام می شود که نظارت بر واسطه ها و مدیریت آن ها ، تا حدودی دشوار است. اما در حمل و نقل زمینی ، می توان محموله ها را به طور مستقیم و بدون واسطه و مشکلات مربوط به آن ها ، در خودروی باربری و اتوبار جای داد و همچنین بصورت مستقیم در مقصد تخلیه کرد.
  • در حمل و نقل زمینی اغلب ، کالا ها نیاز به بسته بندی خاصی ندارند. بنابراین ، تاجران با استفاده از این روش ، هزینه ای را برای بسته بندی پرداخت نمی کنند.
  • حمل و نقل زمینی ، نسبت به انواع دیگر حمل و نقل دریایی سریع تر انجام می گیرد.

 

حمل بار به روسیه

در هنگام حمل بار به روسیه از طریق شرکت تهران سعادت از ایمنی بار خود مطمئن باشید.

از بین خدمات مختلف باربری و اتوبار تهران سعادت ، می توان به ارسال بار به کشور روسیه اشاره کرد. شرکت تهران سعادت ، دارای تمام مجوزات بین المللی برای حمل و نقل بارهای مختلف به کشور روسیه و یا کشور های دیگر می باشد.این شرکت دارای کارشناسان با سابقه می باشد که از تمامی قوانین حمل و نقل بین المللی ، آگاهی کامل دارند. آن ها در کمترین زمان و بهترین کیفیت ، تمامی کارهای مربوط به حمل و نقل بار از ایران به کلیه نقاط  کشور روسیه را انجام می دهند.باربری تهران سعادت ، مجهز به خودروهای حمل و نقل بین جاده ای مدرن می باشد. این شرکت می تواند ، محموله ی مورد نظر شما را بصورت مطمئن و با سرعت مناسب به مقصد مورد نظر ارسال نماید.

تمامی خدمات حمل بار دربستی به کشورهای خارجی مختلف و ترانزیت کالا ، دارای بیمه نامه بین المللی معتبر هستند ، بنابراین مشتریان گرامی می توانند اطمینان حاصل کنند که محموله ی آن ها با بهترین شکل ممکن و بدون هیچ مشکلی به مقصد مورد نظر خواهد رسید.

باربری و اتوبار تهران سعادت ، دارای تخصص کافی و همچنین کارکنان با تجربه می باشد. این شرکت آمادگی خود را جهت ارائه انواع کامیون ها و تریلی های مختلف برای ارسال محموله های شرکت ها و کارخانه ها به مقصد شهرهای کشور روسیه از قبیل سنت پترز بورگ ، مسکو ، روستوف و … اعلام می نماید.در بخش حمل بار به روسیه ، می توان گفت بیشتر از ۵۰ درصد حمل ونقل ، از طریق جاده ای انجام می شود. حمل و نقل جاده ای ، بیشتر در بین شهر ها و مناطق جنگلی و صنعتی صورت می گیرد.

انواع راه ها در فدراسیون روسیه ، راه برون شهری، راه درون شهری ، آزاد راه ، راه اصلی معمولی ، راه فرعی عریض ، راه فرعی درجه یک ، راه فرعی درجه دو ، راه روستایی و بزرگراه می باشد.

 

حمل بار به روسیه

در این جا برخی از آزاد راه های بین المللی در قلمرو روسیه را معرفی می کنیم.

  • آزاد راه بین المللی آسیایی : این آزاد راه ، قسمت آسیایی و اروپایی روسیه را به هم متصل می کند . اما بیشتر در قسمت آسیایی کشور روسیه واقع شده است.
  • آزاد راه بین المللی اروپایی : این آزاد راه ، در بخش اروپایی روسیه واقع شده است و می توان گفت ؛ پیوند دهنده کشور روسیه با کشورهای اروپایی می باشد.

مدیران شرکت باربری تهران سعادت ، همواره تلاش می کنند ، تا بهترین خدمات انواع حمل بار به مناطق مختلف را به کارفرمایان محترم ارائه دهند. آن ها همیشه سعی بر این دارند که صداقت ، امانت داری ، کیفیت خدمات ، تخصص ، و مسائلی از این قبیل را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در زمینه حمل بار به روسیه و مناطق مختلف دیگر ، با استفاده از شرکت باربری تهران سعادت ، مناسب ترین کرایه را پرداخت و بهترین خدمات را دریافت کنید. این شرکت ، مناسب ترین کرایه را به مشتریان خود اعلام می کند.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۴.۳ / ۵. تعداد آرا: ۶

Comments (2)

  1. MOHAMMAD
    دی ۱۲, ۱۴۰۰

    HI MY GOOD FRIEND
    ؟How much does a truck cost to export 22 tons of red apples to Russia, Moscow? Do I have to buy a refrigerated container or is it possible with a tent truck

    1. tehransaadat
      دی ۱۳, ۱۴۰۰

      To transport your cargo to Russia, you need to have accurate information such as the origin and destination location – type of packaging – the temperature required to transport the apple, packing list and the other documents and Etc. you do not need to buy a container . Please do not hesitate to call us: +982188926620

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 14 =

02188926620