خدمات حمل بار به گمرک

درخواست حمل بار و باربری کالا به گمرک

حمل بار به گمرک

۵
(۲)

حمل بار به گمرک

حمل بار به گمرک یکی از مهم ترین بخش هایی است که در شرکت های باربری مورد توجه قرار می گیرد، شرکت تهران سعادت با داشتن کلیه خدمات مربوط به حمل و نقل و جابجایی توانسته سابقه درخشانی را برای خود رقم زده است همین امر سبب شده که در دسته معتبر ترین ها قرار بگیرد. در این مقاله قصد داریم در رابطه با اصول و استاندارد های مربوط به  حمل بار به گمرک مطالب مفیدی در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

برای حمل بار به گمرک چه روش هایی وجود دارد؟

با توجه محل قرار گیری گمرک در بخش های مختلف کشور  برای حمل بار روش های متعددی وجود دارد، که هر یک بر اساس نرخ و تعرفه مخصوص به خود را دارد. البته گفتنی است که میزان حجم و اندازه بار قابل حمل در روش های مختلف، متفاوت می باشد. شرکت باربری تهران سعادت با داشتن سابقه درخشان امکان حمل بار به گمرک را به روش مختلف فراهم نموده است و شما می توانید بر اساس نیاز و بودجه در نظر گرفته شده همچنین میزان حجم بار ارسالی یکی از راه های زیر را انتخاب نمایید.

حمل بار به گمرک

راه زمینی

این روش برای حمل بار به گمرک با حجم متوسط صورت می گیرد، معمولا بار های ترانزیت زمینی از طریق ماشین های سنگیمن همچون تریلی و کامیوم های بزرگ صورت می پذیرد و برای این کار راننده می بایست بارنامه دولتی را همراه خود داشته باشد تا در زمان بارگیری در گمرک دچار مشکل نشود. گفتنی است باربری به گمرک به دو روش داخلی و بین المللی صورت می گیرد که هر یک به نحوی در قیمت نهایی و نرخ بارنامه ی تاثیر گذار می باشد. لازم به ذکر است که در زمان همکاری با شرکت باربری تهران سعادت می توانید بار را در هر نقطه از کشور دریافت یا بارگیری کنید.

راه دریا

برای باربری از طریق دریا میزان بار و محموله در حداکثر حالت خود می باشد، این نوع از حمل بار به گمرک با وجود اینکه می تواند حجم زیادی را برای مشتریان جابجا نماید اما نرخ بیشتری از تعرفه حمل و نقل را به خود اختصاص می دهد چرا که هزینه جابجایی در این روش افزایش پیدا کرده است. حمل بار به گمرک از طریق دریا برای تجار و بازرگانانی که میزان بار زیادی برای جابجایی دارند بسیار مقرون به صرفه تر از راه های هوایی و زمینی است.

راه هوایی

این روش در زمانی مورد استقاده و تایید قرار می گیرد که حمل بار به گمرک باید در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد، در چنین جابجایی صادر کننده با صدور بارنامه اجازه باربری به گمرک و سپس بارگیری در هواپیماهای باری را فراهم می نماید. علاوه بر بارنامه برای حمل و نقل بار به گواهی استاندارد ، قبض انبار و گواهی بهداشت نیاز است که معمولا برای بار های فاسد شدنی و یا حمل موجودات زنده صادر می شوند.

حمل و نقل و جابجایی بار به خارج از مرز های کشور

گفتنی است که برای حمل و جابجایی کالا و محموله به گمرک می توانید از خدمات برتر شرکت باربری تهران سعادت استفاده نمایید، این کمپانی با داشتن نیروی کار مجرب و کارآزموده خیال شما را از بابت تحویل به موقع و سالم راحت می نماید، برای داشتن این تجربه جذاب و دلنشین می توانید یکبار با این شرکت تماس بگیرد. در زمینه حمل بار به گمرک اصطلاحاتی وجود دارد که برای آشنایی با این موارد می توانید مطالب بعدی را مطالعه فرمایید:

حمل بار به گمرک

جابجایی بین المللی

این عنوان برای حمل و نقل کالا و محموله های باری از یک کشور به کشور دیگری است که نرخ آن بر اساس قواعد و ضوابط شرکت های باربری کشورهای مبدا و مقصد تعیین می شود.

شرکت باربری

این تعریف برای شرکت واسطی است که وظیفه حمل و جابجایی محموله را بین دو کشور بر عهده دارد، اقدامات این شرکت شامل فعالیت های کریری و فورواردی می باشد.

فورواردی

برای حمل محموله نیاز به ایجاد هماهنگی هایی بین فرستنده، محل بارگیری، حمل کننده بار، محل تخلیه بار و گیرنده است که در نهایت با مشخص کردن روش حمل  و صدور بارنامه انجام می شود.

کریری

تصدی بلافصل با هدف حمل و نقل محموله بین دو کشور با توجه به روش انتخابی حمل بر اساس قرار داد تنظیم شده

برای حمل بار  به گمرک به چه مدارکی نیاز است؟

حمل و نقل بار به گمرک شرایط خاص خود را دارد البته این شرایط برای  در زمان ترخیص و دریافت بار نیز صدق می کند، گفتنی است که در زمان ترخیص و بارگیری بار از گمرک نیاز به مدارک خاصی دارید که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اظهارنامه باری

این سند با هدف بیان کلیه اطلاعات در رابطه با بار و محموله تنظیم و به نحوی یکی از برگه ها بارنامه محسوب می شود، در این سند مواردی چون اندازه و ابعاد، وزن، نرخ نامه باربری، اطلاعاتی از جنس و نوع بار و همچنین اطلاعات فنی کالا نیز در آن درج می شود.

بارنامه دولتی

برای حمل بار به گمرک و همچنین ترخیص بار به یک سند با عنوان بارنامه نیاز دارید که در آن تمامی اطلاعات اعم از ارسال کننده بار، گیرنده، نوع بار، سایر اطلاعات مربوط به بار، گیرنده و نرخ حمل بار و… اشاره کرد. گفتنی است که این سند در دسته اوراق بهادار قرار دارد و در آن اطلاعاتی همچوم نشانی مبدا و مقصد نیز عنوان می شود و در سه ورق تهیه و تنظیم می شود، این سه برگه یکی تحویل صادر کننده دیگری در دست راننده و نسخه سوم برای گیرنده دریافت می شود که در زمان ترخیص یا حمل بار به گمرک داشتن این اوراق بسیار مهم است.

سند سفارش کالا

چنانچه قصد حمل بار به گمرک و تخلیه آن به جهت باربری را دارید لازم است که حتما اوراق بهاداری ثبت سفارش را به همراه داشته باشید، این اوراق برای ورود بار یه بازار الزامی می باشد البته اسناد دیگری در این زمینه نیاز است که از مهم ترین آن می توان به قبض ابار گمرک، فاکتور خرید یا فروش و… اشاره کرد.

در پایان گفتنی است که شرکت باربری تهران سعادت با بهرمندی از کلیه روش های عنوان شده و پشتیبانی از تمامی راه های باربری و حمل و نقل آماده همکاری با تمامی هموطنان در سراسر کشور می باشد، این شرکت برای رفاه حال مشتریان نیز شرایطی را فراهم نموده که مبده و مقصد حمل بار به گمرک در سراسر کشور به عهده مشتریان باشد و در هر گوشه از کشور می توانید از خدمان این شرکت هایت استفاده را ببرید.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هفده =

02188926620