خرده بار چیست ؟

چه عواملی برای حمل خرده بار اهمیت دارند؟

خرده بار چیست و چه عواملی برای حمل خرده بار اهمیت دارند؟

۴.۷
(۱۷۹)

خرده بار چیست ؟

برای درک صحیح مفهوم خرده بار تصور کنید شما می خواهید یک محموله باری شامل چند بسته را به شهر دیگری ارسال کنید، بار شما کمتر از آن است که بتواند یک کامیون یا خاور و یا حتی وانت را پر کند برای همین اصلاً به صرفه نیست که برای حمل بار به یک شهر دیگر یک ماشین دربستی گرفت و با هزینه‌ای زیاد بار را ارسال کرد. اما چه باید کرد ؟

شرکت های باربری، خرده بار را از مشتریان خود تحویل میگیرند به محض اینکه حجم مجموع بارهای مشتریان به اندازه ظرفیت یک ماشین شد، ماشین بارگیری می شود و به مقصد مورد نظر ارسال می شود. بار در مقصد تخلیه می شود و در تا زمانی که گیرنده برای تحویل بار مراجعه کند محموله خرده بار در  انبار باربری و اتوبار نگهداری می شود.

 

برای ارسال خرده بار به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

اعتبار باربری، تعداد مشتریان و میزان تجربه عوامل مهمی هستند که در حمل خرده بار اهمیت بسیاری دارند. میزان اعتبار و حسن شهرت یک باربری نکته مهمی است که تعیین می کند شما میتوانید بار خود را به یک باربری بسپارید یا نه!

فرض کنید ارزش بار شما بیشتر از ۵۰ میلیون تومان است و شما باید بار خود به باربری تحویل دهید و منتظر بمانید تا بار به مقصد و گیرنده برسد. در صورتیکه بار شما نزد یک باربری مطمئن باشد با خیال آسوده صبر می کنید و در غیر این صورت باید با استرس این زمان را سپری کنید. باربری های مطمئن بار شما را بیمه و گارانتی می کنند و در صورتیکه بار شما طی فرآیند بارگیری، ارسال بار، تخلیه و یا انبارداری آسیبی ببیند خسارت را به شما پرداخت خواهند کرد.

زمانی که باربری تعداد مشتریان خرده بار زیادی داشته باشد می تواند برنامه ارسال خود را به صورت منظم و با زمانبندی مشخص به مشتریان اعلام کند و این موضوع سرعت ارسال را به شکل قابل توجهی بالا می برد. همانطور که در ابتدای مطلب بیان شد برای ارسال بار لازم است بار ماشین تکمیل شود و وجود مشتریان باعث می شود زمان تکمیل بار ماشین کاهش یابد.

شرکت حمل و نقل سعادت

باربری خرده بار

شرکت حمل خرده بار

 

با بیش از ۷۵ سال تجربه در حمل و نقل، ما شریک ایده آلی در حمل و نقل خرده باری هستیم.

خرده بار از دیرباز همیشه تجارت اصلی ما در باربری شوش بوده است و بدون شک بهترین راه حل برای مشتریانی است که به دنبال جابجایی محموله های کوچکتر هستند. گروه بندی خرده بار به معنای ادغام محموله های کوچک در یک تریلی از مشتریان/فرستندگان مختلف در یک شهر است تا بتوان آنها را به دست مشتریان/گیرندگان مختلف در شهر دیگر حمل کرد. هزینه این نوع حمل و نقل در مقایسه با سایر انواع حمل و نقل بسیار رقابتی است، زیرا بین تمام کاربران/مشتریان خدمات تقسیم می شود. درخرده بار، ما قادر به انجام هر مرحله از فرآیند حمل و نقل از مبدأ تا مقصد هستیم. ما کالاها را جمع آوری می کنیم، آنها را با توجه به نیازهای خاص تجمیع می کنیم و به مقصد نهایی تحویل می دهیم. ما قادر به پاسخگویی سریع به هر درخواستی با یک راه حل سفارشی هستیم، خدماتی انعطاف پذیر، سریع، ایمن و رقابتی ارائه می دهیم.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۴.۷ / ۵. تعداد آرا: ۱۷۹

Comments (3)

  1. Mohsen
    فروردین ۱۰, ۱۴۰۱

    سلام
    ببخشید میخواستم یه آکواریوم کمد دار از تهران به شیراز ارسال کنم
    ابعاد۱×۸۰×۳۰

    چقدر هزینه ارسال میشه
    ضمنأ آکواریوم باشیشه هست

  2. poshtibani
    فروردین ۱۲, ۱۳۹۸

    سلام راجع به درصد باربری شهرستان بفرمایید و اینکه آیا مبلغ بیمه مندرج در بارنامه شماما درصد میشود ؟

    1. تهران سعادت
      فروردین ۱۷, ۱۳۹۸

      سلام , مبلغ بیمه با توجه به ارزش بار تعیین می شود و کلیه بارها تا سقف ۳۰ میلیون تومان توسط باربری بیمه می شوند و در صورتیکه ارزش بار بیشتر از ۳۰ میلیون تومان باشد به ازای هر ۱۰ میلیون تومان, ۳۵۰۰ تومان (حدوداً) به مبلغ بیمه اضافه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + دو =

02188926620