رعایت نکاتی برای اسباب کشی در دوران کرونا

رعایت نکاتی برای اسباب کشی در دوران کرونا

۵
(۲)

توضیحاتی در رابطه با اسباب کشی در دوران کرونا

یکی از چالش هایی که در این روزها برخی از خانواده ها با آن روبرو هستند ، اسباب کشی در دوران کرونا می باشد. اسباب کشی در دوران کرونا ، برای خانواده ها نگرانی هایی از قبیل مبتلا شدن به کرونا ، پیدا کردن باربری با هزینه مناسب و مطمئن ، صدمه دیدن لوازم خانه و… ایجاد کرده است.در صورتی که به هر دلیلی مجبور به اثاث کشی می باشید ، لازم است به نکات زیر توجه کنید ، تا بدون بروز هرگونه مشکلی ، به منزل جدید نقل مکان کنید.

رعایت پروتکل های بهداشتی

در زمان اسباب کشی در دوران کرونا ، با استفاده از اسپری ضدعفونی کننده ، دستان خود را به طور مرتب ضد عفونی کنید. خود و اعضای خانواده تان استفاده از ماسک را فراموش نکنید. درزهای کارتون هایی را که وسایل خود را در آن جای داده اید ، حتما بپوشانید. در صورت امکان حتما از کارتون های جدید حین اثاث کشی در دوران کرونا استفاده نمایید.

اسباب کشی در دوران کرونا

اسباب کشی در دوران کرونا

شرکت باربری تهران سعادت ، با داشتن انواع وسایل نقلیه از قبیل کامیون ، تریلی و … با سال های متمادی تجربه در زمینه باربری ، اسباب کشی را برای مشتریان عزیز راحت و سریع انجام می دهد.

استفاده از شرکت های باربری مطمئن

با توجه به شیوع ویروس کرونا ، شرکت های باربری وظیفه دارند که کارهای خود را مطابق با پروتکل های بهداشتی انجام دهند. این شرکت ها می توانند به شما برای سهولت اسباب کشی در دوران کرونا کمک زیادی بکنند.

منزل جدید را ضدعفونی شده تحویل بگیرید

برای حفظ سلامتی خود و خانواده تان ، بهتر است یک روز قبل از اسباب کشی به منزل جدید بروید و آن جا را کاملا ضدعفونی کنید. حتی اگر کسی قبل از شما آنجا سکونت نداشته ، ممکن است افرادی که قبلا برای بازدید از خانه آمده اند مبتلا به کرونا بوده و محیط آنجا را آلوده کرده باشند ، بنابراین ضدعفونی کردن منزل امری ضروری است.

در صورت امکان مسیر اسباب کشی منزل سابق و منزلی که قصد نقل مکان به آن را دارید مانند راه راهرو ، راه پله و یا آسانسور را ضد عفونی کنید.

کمک گرفتن از افرادی که از تجربه کافی  برای اسباب کشی در دوران کرونا برخوردار نیستند ، نه تنها سهولت این امر را برای شما فراهم نمی کند ، بلکه ممکن است به وسایل منزل شما صدمه وارد کنند و هزینه اضافی روی دست شما بگذارند.بهتر است برای اسباب کشی منزل خود ، از یک تیم باربری با سابقه کمک بگیرید که نگران صدمه دیدن لوازم منزل خود نباشید. سعی کنید از تیمی کمک بگیرید که اثاث کشی در دوران کرونا را با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی انجام دهند. بهتر است خود شما نیز بر مراحل انجام کار نظارت نمایید. در صورتی که از تیم باربری کمک بگیرید ، اشخاص کمتری را درگیر کارهای اسباب کشی خود می کنید.

اسباب کشی در دوران کرونا

اگر تجربه سختی در اسباب کشی دارید ، بهتر است کار خود را به شرکت باربری تهران سعادت بسپارید ، تا یک تجربه لذت بخش از اسباب کشی در ذهن شما باقی بماند.

حتی الامکان کودکان و سالمندان را هنگام ضدعفونی کردن منزل جدید همراه خود نبرید. بهتر است پنجره های خانه را باز بگذارید و اگر منزل دارای سیستم تهویه می باشد آن را روشن کنید.بهتر است زمان نقل مکان به خانه جدید و تخلیه لوازم ، در صورتی که به کارتن ها نیاز ندارید آن ها را از منزل خارج کنید. در منزل خود یک مکان بهداشتی را مشخص کنید ، تا اعضای خانواده بتوانند در آن جا استراحت کنند.

بهتر است لوازمی که دیگر به آن نیاز ندارید را به خانه جدید انتقال ندهید ، زیرا هرچه وسایل منزل شما کمتر باشد ، راحت تر می توانید آن ها را ضدعفونی کنید.پیشنهاد می شود در ساعات خلوت تر برای انتقال وسایل خود به منزل جدید اقدام کنید ، همچنین اطلاعاتی در رابطه با ممنوعیت های تردد وسایل نقلیه به دست آورید.

با توجه به شرایط حاضر، برای حفظ سلامتی خود حتی الامکان از کارتن های دست دوم استفاده نکنید. زیرا ممکن است الوده به ویروس کرونا باشند. برای اسباب کشی در دوران کرونا کارتن های جدید و تازه خریداری نمایید.

اگر در شرف جا به جایی هستید ، باربری تهران سعادت اثاثیه شما را به سراسر کشور منتقل خواهد کرد.

بهتر است دمپایی تمیز در اختیار افرادی که برای اثاث کشی به شما کمک می کنند ، قرار دهید تا برای چیدن لوازم با کفش آلوده وارد منزل شما نشوند. پیشنهاد می شود برای نوشیدن چای و یا آب از ظروف یکبار مصرف استفاده شود.اگر تهیه مواد ضدعفونی کننده برای شما مشکل است ، بهتر است مدت ۲۴ ساعت برای خارج کردن وسایل از جعبه ها و چیدن آن ها صبر کنید ، البته ویروس بر روی برخی سطوح ، ماندگاری بیشتری دارد و نیازمند گذشت چندین روز می باشد . بنابراین بهتر است برای برخی سطوح ، از مواد ضد عفونی کننده استفاده شود.

اسباب کشی در دوران کرونا

اسباب کشی در دوران کرونا

اگر دارای ماشین شخصی هستید ، لوازم شخصی و یا ضروری را با آن به منزل جدید ببرید . بهتر است پس از اتمام اسباب کشی این کار را انجام دهید.

قبل از به وجود آمدن ویروس کرونا ، شست و شوی وسایل به دقت بالا احتیاج نداشت. اما هنگام اسباب کشی دردوران کرونا ، بهتر است لوازم و وسایل با دقت بالاتر و رعایت نکات بهداشتی شست و شو شوند.سعی کنید تمام لوازم را هنگام ورود به منزل جدید ، همه جا پخش نکنید و آن ها را داخل یکی از اتاق ها قرار دهید. برای حفظ سلامتی ، تعداد افرادی که به شما کمک می کنند هرچه کمتر باشد بهتر است.

بهتر است وسایل ضد عفونی کننده ، برای خودتان و همچنین افراد کمک دهنده در اثاث کشی به قدر کافی تهیه کنید و آن را در دسترس افراد قرار دهید.  اگر برای شما امکان پذیر است ، ابتدا لوازم را به منزل جدید انتقال دهید و پس از چند روز ، خودتان به همرا خانواده تان به منزل جدید بروید.هنگام اسباب کشی دردوران کرونا ، بهتر است وقت بیشتری را برای به انجام رساندن مراحل مختلف در نظر بگیرید . زیرا آرامش و دقت بیشتری خواهید داشت و همچنین می توانید تمام اصول بهداشتی را به خوبی رعایت کنید.

اگر در آپارتمان سکونت دارید ، یک هفته قبل از اثاث کشی همسایگان خود را در جریان تاریخ اسباب کشی قرار دهید ، تا از تردد غیر ضروری آن ها جلوگیری شود ، به دلیل لزوم رعایت فاصله اجتماعی ، رفت و آمد همسایگان مانع تسریع کارتان می شود. بنابراین ، برای حفظ سلامت خود و همچنین همسایگانتان حتما آن ها را در جریان تاریخ اسباب کشی قرار دهید.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

02188926620