روش های اصولی حمل گاوصندوق

روش های اصولی حمل گاوصندوق

۵
(۱)

حمل گاوصندوق

برای حمل گاوصندوق چند روش وجود دارد، اگر شما گاوصندوق کوچک و شخصی دارید که وزن کمتری نسبت به گاوصندوق های دیگر دارد شما می توانید با کمک دوستان خود با به کارگیری ترفندهای خاص جابه جایی را انجام دهید، اما برای حمل گاوصندوق های سنگین مانند گاوصندوق های خزانه داری بخش های مختلف مانند بانک ها، باید ازطریق ماشین های سنگین و جرثقیل ها حمل صورت گیرد وجابه جایی این گونه توسط افراد غیر ممکن است .

معرفی انواع گاوصندوق

گاو صندوق به سه دسته ی خزانه ای و بانکی، خانگی وهتلی تقسیم می شود.اگربه گاوصندوق هتل ها و بانک ها توجه کرده باشید متوجه تفاوت میان آن ها می شوید، گاو صندوق های هتلی وزن کمتری دارد وظاهرآن را بسیار خاص و زیبا طراحی کرده اند و وزن آن ها کمتر از ۱۶ کیلومی باشد که می توانید به تنهایی با رعایت اصول آن را جا به جاکنید ، گاوصندوق های خانگی که برای مصارف شخصی کاربرد دارد وزن و حجم متوسطی دارد، اما حمل گاوصندوق خانگی به تنهایی امکان پذیر نمی باشد  و لازم است با کمک چند نفر این کار را انجام دهید.گاوصندوق های خزانه ای مخصوص بانک ها بسیاربزرگ و سنگین می باشند و برای جابه جایی آن ها ازماشین های حمل بار استفاده می کنند که نیازمند رعایت اصول و استاندارد خاص خود است که شما باید از افرادی که به طور تخصصی حمل بار انجام می دهند کمک بگیرید که برای گاوصندوق های شما به خصوص گاوصندوق های اداری مشکلی به وجود نیاید.

حمل گاوصندوق

روش های حمل گاوصندوق

اگرقصد جابه جایی گاوصندوق شخصی یا محل کارخود را دارید و می خواهید به همراه دوستانتان این کار را انجام دهید ما روش ها و نکاتی که باید رعایت کنید را یادآوری می کنیم.

برای حمل گاوصندوق می توانید ازچرخ های L شکل استفاده کنید که حمل را برای شما آسان تر می کند و نیازی نیست با بلندکردن آن به کمرخود آسیب بزنید.چرخ های L شکل پایه وجک های محکمی دارند ومی توانند گاو صندوق های سنگین را هم جابه جاکنند .

حمل گاوصندوق توسط چرخ به این شکل می باشد که ابتدا به کمک یک جک  یک طرف گاوصندوق را ازسطح زمین بلند می کنید سپس ریل را زیر آن قرار می دهید، مشکلی که اینجا وجود دارد این است که هنوز طرف دیگر  روی زمین است، اگر شما بخواهید خودتان طرف دیگررا مستقیما بلند کنید و روی ریل بگذارید احتمال دارد کمرشما آسیب ببیند.بهترین کار این است که از یک سیم بکسل استفاده کنید، با کمک سیم بکسل می توانید طرف دیگر گاوصندوق را روی ریل چرخ حرکت دهید. درحین جابه جا کردن سعی کنید از کمربندهای مخصوص حمل بار استفاده کنید که به کمرتان ضربه ای وارد نشود، بعدازآن که گاوصندوق روی ریل قرار گرفت شما می توانید به راحتی آن را جابه جا کنید و به هرطرفی که می خواهیدحرکت دهید و مکان آن را به طبقات دیگر ساختمان تغییر دهید. چرخ های ریل حمل بار مقاوم هستند و توانایی جابه جایی گاوصندوق های معمولی را دارند.

تعداد افراد موردنیاز برای حمل گاوصندوق ۲ یا ۳ نفر می باشد اماباید این افراد تجهیزات لازم را داشته باشند که ازلحاظ جسمی آسیب نبینند.اما حمل صندوق های هتلی که حجم و وزن کمتری دارند یک فرد می تواند به راحتی آن را جابه جا کند .اما حمل صندوق های بزرگ و سنگین مخصوص بانک ها و خزانه داری های به راحتی امکان پذیرنمی باشد و فقط توسط جرثقیل و ماشین های سنگین جابه جا می شود.

آیا شرکت های باربری حمل گاوصندوق را انجام می دهند؟

همان طور که شما برای اسباب کشی و حمل وسایل منزل خود به شرکت های حمل بار تقاضای ماشین حمل بار و کارگر می دهید، برای حمل گاوصندوق شخصی خود و یامحل کارتان می توانید ازاین شرکت ها کمک بگیرید .

شرکت های باربری صفرتا صد کار را خودشان انجام می دهند، بسته بندی کالاها، نوع چینش در ماشین بار و جابه جایی در مقصد را به عهده دارند و کار خود را با تجربه و مهارت انجام می دهند.برای این امر نیزشرکت های باربری با فرستادن تیم حرفه ای خود جابه جایی را به راحتی واصولی برای شما انجام می دهند و شما می توانید بدون هیچ دغدغه و استرسی حمل و نقل بارهای خود را به آن شرکت بسپارید.

حمل گاوصندوق

هزینه حمل گاوصندوق توسط باربری تهران سعادت

هزینه حمل گاوصندوق به مسیرو تعدادپله ها وطبقه های مبدا و مقصد، وزن و حجم گاوصندوق وتعدادکارگرموردنیاز بستگی دارد.برای حمل گاوصندوق ها هتلی به یک کارگرو برای حمل گاوصندوق های شخصی حجیم به دویا ۳ کارگر نیازاست، اما برای گاو صندوق های سنگین که وزن بالایی دارند که کارگران از پس آن برنمی آیند، شرکت باربری ماشین های حمل بار مانند جرثقیل را برای این کار انتخاب می کند.

افرادی که برای جابه جایی گاوصندوق شما از طرف شرکت باربری و اتوبار اقدام می کنند این کار را اصولی و با هیچ گونه ضربه وآسیبی به گاوصندوق شما و محیط اطراف آن انجام می دهند .حتی اگرشما بخواهید گاوصندوق را در محل دیگر مستقرکنید، این تیم باتجربه ی کافی بهترین مکان را برای گاوصندوق شما انتخاب می کنند و آن را نصب می کنند.

مشکلات احتمالی حمل گاوصندوق

به دلیل سنگینی و وزن بالای آنها  جابه جای غیر اصولی آن ممکن است به کمر آسیب جدی وارد کند و اگردرصورت افتادن آن درحین جابه جایی به دست و پای حمل کنند ضربه وارد می شود و حتی احتمال آسیب رسیدن به کف سرامیک و شکستن آن وجود دارد، در نتیجه برای پیشگیری از خطرات احتمالی بهتراست با شرکت های باربری هماهنگ کنید که با فرستادن افراد باتجربه و تجهیزات لازم را به صورت اصولی و حرفه ای برای شما انجام دهند.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 17 =

02188926620