فرق باربری و اتوبار چیست ؟

تفاوت های میان اتوبار و باربری

فرق باربری و اتوبار چیست

۴
(۱۲۹)

باربری و اتوبار دو عبارت مشابه و در حین حال متفاوت هستند، اما فرق اتوبار و باربری چیست ؟ اکثرا افراد این دو عبارت را به جای هم استفاده می کنند و البته این اشتباه مشکلی به وجود نمی آورد. ما در این مطلب به معنی و کاربرد صحیح هر یک می پردازیم تا حداقل کسانی که این مطلب را می خوانند از این پس اشتباه بی ضرر را مرتکب نشوند.

باربری به فعالیت حمل و جابه جایی هر نوع بار اشاره دارد که معمولا شرکت های فعال در این زمینه انواع بار در تمامی ابعاد را جا به جا میکنند .از تفاوت های مهم  مهم در مورد شرکت های باربری و اتوبار جا به جایی بین شهری است که فقط شرکت های باربری امکان حمل بار بین شهری را دارند. شرکت های باربری و موسسات حمل و نقل اکثراً در حوزه حمل خرده بار داخلی و بار دربستی فعالیت می کنند و محدودیتی در ابعاد بار ندارند. برای جابجایی بار خارج از هر استان نیاز به بارنامه دولتی است که این بارنامه دولتی فقط توسط شرکت باربری در همان استان صادر می گردد.

باربری تهران سعادتشرکت های اتوبار معمولا در حوزه جابه جایی اسباب و حمل اثاثیه منزل و باربری اسباب کشی فعالیت می کنند. تقریبا هیچ کدام از شرکت های باربری حمل اثاثیه امکان صدور بارنامه بین شهری را ندارند و این بارنامه را از شرکت های باربری می خرند و با خرید بارنامه دولتی اضافه کردن سود اتوبار هزینه را از مشتری دریافت می کنند. پس در صورتیکه شما بتوانید یک شرکت باربری با اجازه صدور بارنامه دولتی پیدا کنید به شکل قابل توجهی می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

شما می توانید در صورتیکه نظر یا سوالی در مورد تفاوت های باربری و اتوبار دارید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۴ / ۵. تعداد آرا: ۱۲۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

02188926620