کارهای ضروری قبل از اسباب کشی منزل

درخواست خدمات اسباب کشی

کارهای ضروری که باید قبل از اسباب کشی انجام دهید

۵
(۲۲)

دسترسی سریع (برای مطالعه کلیک کنید )

کارهای ضروری که باید قبل از روز اسباب کشی انجام دهید!

کارهای ضروری قبل از اسباب کشی اسباب کشی یکی از اقدامات انسان گریزی است که معمولا خیلی ها از آن فراری هستند، البته روش های زیادی برای کاهش سختی آن وجود دارد که می توان با انجام هر یک اسباب کشی را تا حد زیادی راحت و آسان کرد. البته برای خلاص شدن از این بار سنگین می توانید با شرکت باربری تهران سعادت تماس بگیرید تا در مدت زمان کم و با کمک نیروی کار مجرب کلیه کارهای ضروری قبل از اسباب کشی ظرف چشم بهم زدنی انجام شود. در این مقاله قصد داریم با ارائه راهکار هایی برای جمع آوری وسایل این اقدام را تا حد زیادی ساده تر جلوه دهیم همچنین در رابطه با کارهای ضروری قبل از اثاث کشی مطالب مفیدی را در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

برای اینکه بتوان اثاث کشی ساده و راحتی را داشت لازم است پیش از آن اطلاعاتی نسبت به نحوه جمع آوری وسایل و چگونگی جابجایی آن ها کسب نمود. همانطور که می دانید معمولا از یک هفته پیش از اثاث کشی خانم ها به جمع آوری وسایل می پردازند که این اقدام با جمع کردن لوازم غیر ضروری آغاز خواهد شد و معمولا لوازم آشپزخانه و اتاق خواب در لیست آخرین وسایل قرار می گیرند. اما کارهای ضروری قبل از اسباب کشی وجود دارند که می توانند نقش موثری افزایش زمان مفید شما داشته باشند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شرکت باربری مطمئن را انتخاب کنید

از مهم ترین اقداماتی که جزو کارهای ضروری قبل از اسباب کشی به حساب می آیند تعین شرکت باربری و هماهنگ شدن با آن برای روز اسباب کشی است. اگر شما کلیه اقدامات مربوط به بسته بندی و نظافت لوازم و منزل را به درستی انجام دهید بدون هماهنگی با شرکت باربری معتبر و کارآمد تقریبا نیمی از راه را نرفته اید. شرکت های باربری معتبر در سراسر کشور با داشتن نیروی کار مجرب و ماشین های باربری متناسب می توانند سلامت لوازم شما را تضمین کنند.

 

کارهای ضروری قبل از اسباب کشی

لیستی از اقدامات لازم را تهیه کنید

هیچ کاری بدون برنامه ریزی خوب پیش نمی رود، برای جلوگیری از سردرگمی های اسباب کشی می توانید لیستی از اقدامات لازم و ضروری را تهیه نمایید و لابلای آن چنانچه نیاز به کاری داشتید به لیست خود اضافه کنید. این لیست در ابتدا می تواند شامل جمع آوری لوازم غیر ضروری، لباس های بلا استفاده، مواد غذایی خشک، دکوری و اکسسوری ها باشد. گفتنی است که علاوه بر لوازم ریز و مواد غذایی می توانید برخی لوازم خانگی بزرگ مانند ویترین، کمد، میز و… را نیز خالی و لوازم هر یک را نیز بسته بندی نمایید و آن ها را در گوشه ای از پذیرایی یا اتاق قرار دهید.

درست بسته بندی کنید

از مهم ترین کارهای ضروری قبل از اثاث کشی می بایست به نحوه بسته بندی اشاره کرد، فراموش نکنید که بسته بندی لوازم باید بر اساس اصول و استاندارد های خاصی صورت پذیرد، لوازم شکستنی را در کارتن های محکم قرار داده و با احتیاط بسته بندی نمایید. توجه داشته باشید که وسایل هر بخش را در کارتن اسباب کشی مشخص قرار داده تا در زمان باز کردن آن ها دچار مشکل نشوید و عملیات بسته بندی و بازگشایی کارتن ها زمان زیادی را به خود اختصاص ندهد. از مهم ترین نکات در زمان بسته بندی لوازم مشخص کردن کارتن ها است، روی تمامی کارتن ها نام محلی که وسایل آن را بسته بندی کرده اید بنویسید تا کارگران مجرب و کارآزموده شرکت های باربری محل قرار دادن کارتن ها را در محل جدید بدانند.

دور ریختنی ها را انبار نکنید

از مهم ترین کارهای ضروری قبل از اسباب کشی بسته بندی لوازم و وسایل مفید است، بدون شک در زمان اسباب کشی به بلا استفاده بودن برخی از لوازم خود پی خواهید برد. پس بهترین روش دور انداختن این لوازم است، سعی نکنید از ضرب المثل معروف “هر چیز که خار آید روزی به کار آید ” استفاده کنید. در سال های اخیر و بر اساس زندگی آپارتمان نشینی دیگر نمی توان فضایی را به لوازم بلا استفاده اختصاص داد تا زمانی برای استفاده از آن ها ایجاد شود.

 

کارهای ضروری قبل از اسباب کشی

تقسیم بندی کارها بسیار مفید است

اگر خانواده پرجمعیتی هستید پس مسلما وسایل زیادی برای جمع و بسته بندی کردن وجود دارد، برای اینکه بار اسباب کشی به دوش یک نفر نباشد می توانید هر شخص را مسئول جمع آوری لوازم خود و بخشی از لوازم مکان دیگری کنید. به عنوان مثال دختر خانم ها به دلیل ظرافت در انجام امور می توانند علاوه بر لوازم شخصی خود در جمع آوری لوازم آشپزخانه و وسایل شکستنی ایفای نقش کنند این در حالی است که پر های جوان نیز می توانند مسئول جمع آوری بخش عمده ای از لوازم انبار و پارکینگ باشند.

لوازم و اشیا قیمتی را به همراه داشته باشید

با وجود اعتبار و شهرت بعضی شرکت های باربری، چنانچه بسته بندی لوازم بر عهده شما باشد ممکن است با بسته بندی نادرست لوازم قیمتی و اشیای گرانبهای شما در معرض شکستن قرار بگیرند پس بهتر است این لوازم را در بسته بندی هایی مشخص قرار داده و به همراه خود به مکان جدید منتقل کنید. همچنین می توانید طلا، پول و سایر لوازم ریز قیمتی را در قفسه های کوچک نگهداری و پیش از روز اثاث کشی در مکانی امن قرار دهید.

مکان جدید را به خوبی گند زدایی کنید

با وجود روش های زیاد برای نظافت و گندزدایی دیگر بهانه ای برای وجود ویروس و میکروب وجود ندارد. افزایش بیماری و ویروس ها در سراسر دنیا سبب شده که افراد بیش از پیش به دنبال راه های نظافت باشند، توجه داشته باشید که در صورت تنها بودن می توانید با کمک شرکت های خدماتی نظافت بیشتری را در منزل داشته باشید. همچنین گفتنی است که پس از نظافت حتما عملیات سم پاشی را انجام دهید و سپس اثاث کشی کنید.

در پایان گفتنی است که کلیه موارد عنوان شده به عنوان کارهای ضروری قبل از اسباب کشی لازم الاجرا می باشند و می توانند روند اسباب کشی را تا حد زیادی افزایش دهند البته برای سرعت بخشیدن به این روند می توانید با استخدام نیروی کار از شرکت باربری تهران سعادت که با داشتن توانایی و کاربلدی منجر به سهولت در کارها و سبک شدن بار اثاث کشی نیز می شوند و شما در این مدت می توانید به دیگر امور خود بپردازید.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲۲

One Comments

  1. علی
    دی ۱۳, ۱۳۹۹

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 2 =

02188926620