کامیون تهران و حمل و نقل دربستی از تهران

درخواست کامیون از تهران به شهرستان با قیمت

کامیون تهران و حمل و نقل کامیون

کامیون تهران و حمل و نقل کامیون

۵
(۷۷)

کامیون تهران و ارسال بار و حمل و نقل بار کامیون از تهران به صورت دربستی با بهترین نرخ در کمترین زمان ممکن در خدمت شماست. شرکت کامیون تهران سعادت با دارا بودن انواع کامیون حمل بار از تهران، بهترین نرخ کامیون تهران را برای شما فراهم می کند.

 

کافی است تا با شماره باربری کامیون تهران سعادت ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات کامیون تهران بهره مند شوید.

 

اگر به کامیون تهران نیاز دارید با باربری تهران سعادت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند. صدور بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر برای انواع ماشین حمل بار و ارسال سریع انواع کامیون تک تهران و کامیون جفت تهران با مناسب ترین نرخ کرایه در خدمت شماست.

 

شماره تلفن کامیون تهران ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰

 

کامیون تهران به صورت حمل بار دربستی کامیون شهری تهران و حمل کامیون تهران به شهرستان فعالیت می کند.

 

کامیون تهران

کامیون تهران

کامیون تهران

برای حمل بار با کامیون از تهران به سراسر کشور می توانید از کامیون تهران استفاده کنید. شرکت تهران سعادت با دارا بودن شبکه گسترده حمل بار کامیون از تهران به صورت داخل شهری و بین شهری و همچنین قیمت مناسب کامیون تهران برای حمل انواع کالا از استان تهران به صورت دربستی خدمات خود را به مشتریان گرامی ارائه می کند. اگر به کامیون تهران نیاز دارید با باربری تهران سعادت تماس بگیرید و از مشاوره برای حمل بار کامیون تهران به صورت رایگان بهره مند شوید.

کامیون (به انگلیسی: Camion Truck یا Lorry) یکی از وسایل نقلیه موتوری باری است که بخش بارگیر آن به‌صورت پیوسته به کشنده متصل است. در وسیله حمل کننده مثل تریلی یا تریلر این کشنده از بخش بارگیر جداست، از کامیون بیش‌تر برای ترابری کالا و حمل و نقل بار و مواد سنگین استفاده می‌شود. کامیون‌ها ظرفیت حمل ۶ تن بار یا بیش‌تر را دارند که در بخش دیگر سایت با عنوان انواع کامیون به آن اشاره شده است.

کامیون دارای انواع گوناگونی هستند و معمولا بر اساس محور و وزن طبقه‌بندی می‌شوند.

 

 

قیمت کامیون تهران جهت مشاهده در جدول تعرفه کامیون

قیمت کامیون تهران را می توانید با تماس با کارشناسان باربری جهت استعلام نرخ دقیق قیمت کامیون تهران مطلع شوید.

 

جدول قیمت کرایه کامیون تهران

 

کرایه کامیون تک تهران به شهر های:

کامیون تک تهراننرخ کرایه ۱۴۰۲
کامیون تک تهران به اصفهان۴.۵۰۰.۰۰۰
کامیون تک تهران به شیراز ۷.۲۰۰.۰۰۰
کامیون تک تهران به مشهد۷.۵۰۰.۰۰۰
کامیون تک تهران به کرج۳.۴۰۰.۰۰۰
کامیون تک تهران به ساری، آمل، بابل۵.۶۰۰.۰۰۰
کامیون تک تهران به تبریز۶.۲۰۰.۰۰۰
کامیون تک تهران به اراک۳.۸۰۰.۰۰۰

کرایه کامیون جفت تهران به شهر های ایران را در زیر مشاهده فرمایید.

لازم به ذکر است قیمت های کرایه کامیون برای سال ۱۴۰۲ می باشد و فقط برای نمایش حدود قیمت می باشد. برای قیمت به روز کامیون تهران باید با کارشناسان هماهنگ کنید.

 

جهت مشاهده تعرفه و نرخ کرایه کامیون تمام شهر ها کلیک کنید

 

جدول تعرفه کرایه کامیون

 

شماره تلفن باربری کامیون تهران ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰

 

حمل کامیون تهران

حمل بار با کامیون تهران

در صورتی که نیاز به حمل بار از تهران با دیگر ماشین های حمل بار دارید می توانید روی نوشته های زیر کلیک کنید:

حمل بار بوسیله خاور تهران

حمل بار بوسیله تریلی تهران

حمل بار بوسیله وانت بار و نیسان بار تهران

 

حمل کامیون از تهران به صورت داخل شهری و بین شهری

حمل کامیون از تهران و خدمات حمل بار از تهران با کمترین قیمت و حمل توسط باربری مورد اطمینان با بیش از ۷۵ سال سابقه در زمینه حمل و نقل و باربری و حمل کامیون از تهران در خدمت شماست.

اجاره کامیون تهران برای حمل بار با کامیون با بهترین نرخ

در صورت نیاز به اجاره کامیون از تهران می توایند با تلفن باربری تهران سعادت به شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید و نوع کامیون مورد نظر و همچنین مبدا و مقصد دقیق را بفرمایید تا با نازلترین قیمت بتوانید حمل کامیون تهران را با بارنامه دولتی و بیمه معتبر اجاره کنید.

انواع کامیون تهران در دسته بندی ماشین های باربری

انواع کامیون تهران، کامیون تک محور و کامیون جفت یا ۱۰ چرخ می باشد. در صورتی که میخواهید بیشتر در مورد انواع کامیون مطالعه کنید باید به قسمت انواع کامیون مراجعه فرمایید.

 

کامیون

شرکت کامیون تهران

حمل بار کامیون تهران به صورت دربستی از استان تهران

حمل بار کامیون تهران جزو تخصص بهترین و قدیمی ترین باربری تهران می باشد. بهترین کرایه حمل با توجه به وزن بار، مبدا و مقصد بار و همچنین حمل بار سنگین و نیمه سنگین توسط کامیون انجام می شود.

نرخ کرایه کامیون تهران و استعلام نرخ برای بار کامیون از تهران

نرخ کرایه کامیون تهران، بستگی به عوامل مختلفی دارد که می توان به زمان شلوغی و یا خلوتی میزان حمل بار با کامیون آن شهر باشد و یا شرایط آب و هوایی، میزان ترافیک جاده ها مانند ترافیک شب عید و همچنین وزن باری که قصد جا به جایی آن را دارید. اگر نیاز به اعلام نرخ دقیق کامیون تهران دارید می توانید با باربری تهران سعادت تماس بگیرید.

کامیون تهران چیست؟ و چرا باید از کامیون تهران استفاده کرد؟

کامیون تهران، خودرو حمل باری می باشد که معمولا در مسیر تهران به تهران یا تهران به شهرستان و شهرهای نزدیک حرکت می کند. در صورتی که باری برای حمل با ابعاد و وزن مورد نظر جهت حمل با انواع کامیون داشتید و مسیر آن از شهر های تهران بود می توانید از کامیون تهران استفاده کنید.

کامیون

کامیون

حمل و نقل کامیون و استفاده از این نوع ماشین برای جا به جایی بار

حمل و نقل کامیون از قدیم رایج بوده و به خاطر بار زیادی که در این استان بزرگ کشور به صورت روزانه جا به جا می شود، همیشه مورد توجه باربری های کامیون این شهر ها بوده است. باربری تهران سعادت به عنوان قدیمی ترین موسسه ی حمل و نقل در ایران با بیش از ۷۵ سال تجربه در زمینه حمل بار کامیون از تهران، از پیشگامان حمل بار و حمل و نقل کامیونی تهران بوده است. در صورت نیاز به حمل و نقل کامیون، می توانید با شماره باربری ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن، حمل بار خود را با قیمت مناسب انجام دهید.

شرکت کامیون تهران و مزیت رقابتی این شرکت در مقایسه با بقیه شرکت های کامیون

شرکت کامیون تهران یا باربری تهران سعادت در سال ۱۳۲۶ تاسیس شد. این شرکت باربری توانسته در بین مردم تهران از اعتبار و محبوبیت بالایی برخوردار باشد و اکثر مردم شریف تهران، بازاریان، کسبه و اهالی محترم شهر تهران نسبت به آن شناخت دارند و بار خود را بدون نگرانی جهت حمل به شرکت کامیون تهران سعادت می سپارند. نرخ بسیار مناسب و صدور بارنامه دولتی به همراه بیمه نامه از شرایطی است که این باربری می تواند با استفاده از مجوز حمل بار کامیونی خود آن ها را صادر کند.

شرکت کامیون در تهران، یکی از شرکت‌های برتر در زمینه حمل و نقل بار در شهر تهران است. این شرکت با بیش از ۷۵ سال سابقه درخشان در عرصه حمل و نقل بار، تلاش می‌کند تا با استفاده از تجهیزات و فناوری‌های نوین، ارائه خدماتی با کیفیت برای مشتریان خود به عمل آورد.

شرکت کامیون در تهران، به عنوان یکی از شرکت‌هایی که در زمینه حمل و نقل بار فعالیت می‌کند، به رانندگان متخصص و کارآزموده اشتغال می‌دهد. این رانندگان با داشتن تجربه و تخصص کافی در زمینه حمل و نقل بار، توانایی ارائه خدماتی با کیفیت را دارند.

یکی از مزایای این شرکت، استفاده از تجهیزات ویژه و نوین در حمل و نقل بار است. به عنوان مثال، برخی از کامیون‌های این شرکت مجهز به تکنولوژی GPS هستند که به صورت لحظه‌ای موقعیت کامیون را پیگیری می‌کند. همچنین، برای حفاظت از بار، از جعبه‌های فلزی و بست های پشتیبان در کامیون‌ها استفاده می‌شود.

با توجه به اینکه شرکت کامیون در تهران، به عنوان یکی از شرکت‌هایی که در زمینه حمل و نقل بار فعالیت می‌کند، دارای پروانه کسب معتبری در این زمینه است، مشتریان می‌توانند با اطمینان کامل، خدمات حمل و نقل بار خود را به این شرکت ارائه دهند. همچنین، با توجه به اینکه این شرکت بیش از ۷۵ سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل بار دارد، تضمینی برای کیفیت و اعتماد به شرکت کامیون در تهران است.

شرکت کامیون در تهران، به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان، به صورت مداوم به بهبود فرایند‌ها و ارتقای سطح کیفیت خدمات خود اقدام می‌کند. این شرکت با ارائه خدمات با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین‌المللی، توانسته است در بین شرکت‌های حمل و نقل بار در تهران، جایگاه برجسته‌ای را به خود اختصاص دهد.

در مجموع، شرکت کامیون در تهران با داشتن کادری مجرب و متخصص، تجهیزات ویژه و نوین، پروانه کسب معتبر و تلاش برای بهبود فرایند‌های خود، یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه حمل و نقل بار در تهران، ارائه خدماتی با کیفیت برای مشتریان خود به عمل می‌آورد. به همین دلیل، مشتریان می‌توانند با اطمینان کامل، خدمات حمل و نقل بار خود را به این شرکت ارائه دهند و از خدماتی با کیفیت و قابل اعتماد، بهره‌مند شوند

 

کامیون ارزان تهران

کامیون ارزان تهران

اتوبار کامیون چیست و چه استفاده ای دارد؟

اتوبار کامیون از دیگر فعالیت های باربری تهران سعادت می باشد. جهت حمل اثاث منزل، شرکت، مبلمان و میز، کالای کوچک و بزرگ، می توایند از خدمات اتوبار تهران استفاده نمایید. صدور بارنامه دولتی و بیمه معتبر، بخشی از مهمترین اصول حمل و اتوبار می باشد که اتوبار کامیون آن ها را ارائه می دهد.

قیمت کامیون تهران در سال را چگونه می شود استعلام گرفت؟

قیمت کامیون تهران در سال با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور در چند مرتبه افزایش قیمت داشته است. تورم ناشی از گرانی سوخت، لاستیک کامیون، هزینه تعمیر قطعات کامیون و میزان دریافتی راننده و همچنین درصد بارنامه که توسط سازمان راهداری به تصویب میرسد، بخشی از مواردی بود که باعث تاثیرات چند باره در قیمت کامیون در سال می شود. در صورتی که میخواهید از قیمت به روز کامیون مطلع شوید، کافی است تا با باربری کامیون تهران سعادت تماس بگیرید.

 

شماره تلفن باربری کامیون تهران ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰

 

کامیون جفت تهران

کامیون جفت تهران

قیمت کامیون تهران ۱۴۰۲

قیمت کامیون در سال ۱۴۰۲ را می توانید در صفحه تعرفه باربری مشاهده فرمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال در باره شرایط حمل بار و قیمت کرایه کامیون با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بهترین شرکت کامیون تهران کدام شرکت است؟

بهترین شرکت کامیون در تهران یا قدیمی ترین باربری تهران در سال ۱۳۲۶ تاسیس شد. این باربری در طول دوران فعالیت خود توانسته بیشترین میزان حمل بار کامیون در تهران را داشته باشد و مشتریان خود را راضی نگه دارد. از خدمات این شرکت کامیون می توان به نرخ مناسب و مجوز حمل بار با کامیون تهران اشاره کرد.

حمل کامیون تهران و شرایط حمل بار با استفاده از کامیون

حمل کامیون تهران از خدمات تهران سعادت می باشد. فقط با یک تماس می توانید از خدمات حمل کامیون تهران بهره مند شوید. در صورتی که با کارشناسان ما تماس بگیرید، کافی است مشخصات بار خود را جهت حمل کامیون تهران مانند مبدا و مقصد، وزن و نوع بار و زمانی که نیاز به حمل کامیون از تهران دارید را اعلام فرمایید تا برای شما ارسال شود.

کامیون تهران

کامیون تهران

کامیون ارزان در تهران جهت استعلام بهترین نرخ کامیون

قیمت ارزان کامیون در تهران به دلیل حذف واسطه ها و دلال ها از اعلام نرخ به مشتریان گرامی می باشد. ارزان ترین نرخ کامیون تهران را فقط از باربری تهران سعادت بخواهید.

باربری مطمئن کامیون تهران و شرایط اطمینان بخش به یک باربری کامیون

انتخاب یک حمل کننده مطمئن باید جزو اولین انتخاب صاحب بار قبل از تحویل بار به راننده باشد. به دلیل تعداد زیاد دلال و شرکت های قلابی در این زمینه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. پروانه کسب و مجوز حمل بار که توسط اداره راهداری صادر می شود، صدور بارنامه دولتی به نام خود باربری، صدور بیمه نامه حمل کلا و همچنین رویت بارنامه توسط تحویل دهنده و چک کردن آن با مشخصات فرستنده و گیرنده از مواردی هستند که باید در انتخاب باربری مطمئن برای کامیون تهران رعایت شوند.

کامیون استان تهران

کامیون استان تهران

کامیون استان تهران چیست و چرا در تهران این تعداد کامیون در تهران موجود است

تهران پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. این شهر با بیش از ۸٬۷۳۷٬۵۱۰ تن جمعیت، بیست و چهارمین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر باختر آسیا به‌ شمار می‌رود. کلان‌ شهر تهران نیز دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است. حمل بار کامیون در استان تهران از دیرباز مرسوم بوده و روزانه بیش از ۷۰۰ دستگاه کامیون در پایانه کامیونی تهران موجود می باشد.

تهران دارای شبکهٔ متراکم بزرگ‌راهی است و این شبکه توسط گروهی گسترده از خیابان‌ها و جاده‌ها همراهی می‌شود. بزرگ‌راه آزادگان طولانی‌ترین بزرگ‌راه تهران با داشتن ۳۶/۴ کیلومتر طول است.

در ادامه می توانید شهر هایی که حمل کامیون از استان های تهران در آنها انجام می شود را مشاهده فرمایید. همچنین می توانید برای استعلام قیمت روز باربری کامیون تهران، با کارشناسان ما با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید.

کامیون جفت تهران

کامیون پاکدشت

شهرستان پاکدشت یکی از شهرستان‌های استان تهران است. این شهرستان در جنوب شهر تهران قرار دارد و مرکز آن شهر پاکدشت است.

جمعیت این شهرستان، بیش از ۴۰۰ هزار نفر می باشد. خدمات حمل بار کامیون از پاکدشت به شهرستان را می توانید با تماس با کارشناسان باربری کامیون تهران سعادت استعلام نمایید.

کامیون قرچک

شهرستان قرچک یکی از شهرستان‌های استان تهران است که به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌آباد و قشلاق جیتو با انتزاع از شهرستان ورامین ایجاد شد.

حمل بار کامیون قرچک را می توانید با تماس با باربری تهران سعادت با بهترین نرخ کرایه حمل کامیون رزرو کنید.

کامیون در تهران

کامیون ورامین

در صورت نیاز به حمل بار کامیون از ورامین می توانید با کارشناسان باربری تهران سعادت تماس بگیرید.

شهرستان وَرامین یکی از شهرستان‌های استان تهران است که مرکز آن شهر ورامین است و در ۳۵ کیلومتری جنوبشرق شهر تهران واقع شده‌است. شهرستان ورامین از شمال شرق به شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب به شهرستان قرچک، از غرب به شهرستان ری، از جنوب به استان قم و بخش جوادآباد و از جنوبشرق و شرق به استان سمنان محدود شده‌است.

کامیون اسلامشهر

اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر که دومین شهر پرجمعیت در استان تهران است. این شهر پرجمعیت‌ترین شهری است که مرکز استان نمی‌باشد.

انواع کامیون حمل بار از اسلامشهر را با تماس با باربری کامیون تهران با بهترین نرخ حمل بار استعلام بگیرید.

کامیون اسلامشهر

کامیون اسلامشهر

کامیون ری

شهر ری محدوده‌ای است با مساحت ۲۲۹۳ کیلومتر مربع، از شمال به تهران، از جنوب به شهرستان قم، از شرق به شهرستان ورامین و شهرستان پاکدشت، از غرب به شهرستان‌های اسلامشهر، رباط کریم و زرندیه محدود می‌شود. مساحت بخش‌های سه‌گانه شهرستان ری: بخش مرکزی ۱۷۴؛ بخش کهریزک ۵۴۳، و فشاپویه ۱۶۴۵ کیلومتر مربع می‌باشد. شهر ری مرکز شهرستان ری بین مختصات جغرافیایی ‘۳۶°۳۵ شمالی، ‘۲۶°۵۱ شرقی واقع شده‌است. ارتفاع این شهر از سطح دریا ۱۰۶۲ متر است.

شهر ری در جنوب شهر تهران و متصل به شهر است. فاصله ری تا مرکز شهر تهران بالغ بر ۱۰ کیلومتر است. در صورتی که به کامیون ری نیاز دارید با باربری کامیون تهران سعادت تماس بگیرید.

کامیون اندیشه

شهر جدید اندیشه شهری در شهرستان شهریار از توابع استان تهران است. این شهر در ۲۰ کیلومتری تهران و ۷ کیلومتری کرج قرار دارد.

این شهر دارای ۶ فاز می‌باشد که فاز دو، سه، چهار و پنج شهر اندیشه براساس قوانین تازهٔ شهرسازی طراحی و ساخته شده‌است. جهت حمل بار کامیون اندیشه می توانید با باربری کامیون تهران تماس بگیرید.

کامیون اندیشه

کامیون اندیشه

کامیون رباط‌کریم

از جهت دسترسی و مسیریابی شهر رباط کریم در فاصله ۲۵ کیلومتری آزادراه تهران-ساوه قرار دارد. دسترسی‌های جاده ای به رباط کریم علاوه بر اتوبان تهران-ساوه از طریق اتوبان تهران-قم و جاده ساوه (جاده قدیم تهران-ساوه) و همچنین از سمت کرج (استان البرز) نیز با گذشتن از شهریار و عبور از جاده رباط کریم-شهریار امکان‌پذیر است. برای حمل بار کامیون از رباط کریم با باربری کامیون تهران تماس بگیرید.

کامیون

کامیون پرند

شهر جدید پرند شهری در شهرستان رباط‌کریم از توابع استان تهران است. این شهر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی تهران و در مسیر آزادراه تهران ـ ساوه و در مجاورت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی واقع شده‌است. جهت درخواست کامیون پرند می توانید با کارشناسان باربری کامیون تهران تماس بگیرید.

کامیون پرند

کامیون پرند

کامیون قدس

قُدس (نام‌های پیشین: قلعه حسن‌خان یا سبزه الماس) مرکز شهرستان قدس در استان تهران است. شهر قدس یکی از شهرهای قدیمی استان تهران می‌باشد که با قرار گرفتن این شهر در بزرگراه فتح (کیلومتر ۲۰) و موقعیت خوب جغرافیایی و آب و هوای خوب کوهپایه‌ای در این چند سال اخیر میزبان سکونت مهاجرین بسیاری از سایر شهرهای کشور بوده‌است. در صورتی که نیاز به حمل بار کامیون از شهر قدس دارید می توانید با باربری کامیون قدس تماس بگیرید.

کامیون قدس

کامیون قدس

کامیون باغستان

باغِستان شهری است در استان تهران. این شهر در بخش مرکزی شهرستان شهریار قرار دارد. محدوده شهر جدید باغستان از سه راه شهریار در شهر تهران تا جنوب شرقی شهر شهریار و از جنوب تا اتوبان ساوه ادامه دارد. این شهر متشکل از ۵ ناحیه می‌باشد (ناحیه مرکزی خادم آباد، ناحیه یک نصیرآباد، ناحیه دو سعیدآباد و ناحیه سه باباسلمان) و در کل مساحتی بالغ بر ۱٬۵۸۳٬۹۶۸ متر مربع را دارا است. شهرک‌های قدیمی‌تر صادقیه و مطهری نیز در محدودهٔ شهر جدید درآمدند. برای حمل بار کامیون از باغستان با شماره کامیون باغستان تماس بگیرید.

کامیون پردیس

شهر جدید پردیس مرکز شهرستان پردیس در استان تهران است. شهر جدید پردیس با ۴۲۰۰ هکتار وسعت در فاصله ۱۷کیلومتری تهران بوده و در محور تهران-آبعلی قرار دارد. این شهر از شمال به رشته کوه البرز، از غرب به منطقه جاجرود و از شرق به بومهن محدود می شود. حمل بار کامیون از پردیس با بهترین نرخ کرایه حمل کامیون انجام می شود.

کامیون پردیس

کامیون پردیس

شهرستان پردیس یکی از شهرستان‌های استان تهران است. مرکز این شهرستان، شهر جدید پردیس است.

این شهرستان در آذرماه ۱۳۹۱ متشکل از بخش بومهن و بخش جاجرود ایجاد شد. طبق آخرین تقسیمات در آذرماه ۱۳۹۹، بخش مرکزی نیز در این شهرستان تشکیل شد.

کامیون سعیدآباد (پردیس) کامیون خسروآباد (پردیس) را با تماس با باربری کامیون تهران پردیس می تواند در اختیار داشته باشید.

کامیون باقرشهر

باقرشهر، شهری در شهرستان ری از توابع استان تهران است. جهت حمل بار کامیون از باقر شهر با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید.

کامیون بومهن

بومِهِن، یکی از شهرهای شهرستان پردیس در شرق استان تهران است. جمعیت این شهر براساس سرشماری سال ۱۳۹۰ ایران برابر با ۷۹٬۰۳۴ نفر است. کامیون بومهن و حمل بار کامیون از بومهن به صورت دربستی با صدور بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر در خدمت شماست.

کامیون صباشهر

صَباشَهر یکی از شهرهای استان تهران است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان شهریار قرار دارد. صباشهر در ۱۵ کیلومتری غرب شهر تهران واقع گردیده‌است. حمل بار کامیون از صبا شهر به سراسر ایران را می توانید با یک تماس با ما در خدمت داشته باشید.

کامیون پیشوا

پیشوا، مرکز شهرستان پیشوا و یکی از شهرهای استان تهران است که در ۴۵ کیلومتری جنوب شرقی تهران واقع

شده‌است. این شهر در مسیر کهن راه ابریشم و همچنین در مسیر خط راه‌آهن سراسری تهران-مشهد قرار دارد.

حمل بار کامیون از پیشوا به صورت روزانه با بهترین نرخ کرایه حمل کامیون در خدمت شماست.

کامیون نسیم شهر

نسیم‌شهر، مرکز بخش بوستان شهرستان بهارستان در استان تهران است که در ۱۵ کیلومتری جنوب‌غرب تهران قرار گرفته‌است. مساحت شهر حدود ۸۰ کیلومتر مربع و مساحت طرح هادی آن ۷ کیلومتر مربع است. جمعیت این شهر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، حدود ۲۰۰ هزارنفر می‌باشد. به علت وجود پایانه حمل و نقل در این شهر می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن و کمترین نرخ کرایه کامیون بار خود را جا به جا کنید.

کامیون چهاردانگه

چهاردانگه شهری است در استان تهران و شهرستان اسلامشهراست. جمعیت آن طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۵۶٬۰۰۰ نفر بود. با توجه به حجم حمل بار کامیون از چهاردانگه در صورتی که به کامیون چهاردانگه نیاز داشتید می توانید با ما تماس بگیرید.

کامیون چهاردانگه

کامیون چهاردانگه

کامیون دماوند

دماوند یکی از شهرهای استان تهران و مرکز شهرستان دماوند است. شهرداری دماوند در سال ۱۳۱۲ تأسیس شد. دماوند و اطراف آن به شماره ۵۶ در آثار ملی ایران در ۲۴ شهریور ۱۳۱۰ ثبت و همچنین به عنوان شهر نمونه گردشگری ایران نیز برگزیده شده‌ است. این شهر از رشد و توسعه قصبه دماوند به وجود آمده‌است. در هر زمان فقط با یک تماس می توانید کامیون دماوند را در اختیار داشته باشید.

کامیون حسن‌آباد

حسن‌آباد، مرکز بخش فشاپویه شهرستان ری در استان تهران است.

این شهر در ۵ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار دارد و یکی از مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور یعنی شهرک صنعتی شمس‌آباد در این منطقه واقع شده است. با توجه به اینکه این شهر به صورت روزانه نیاز به حمل بالای کامیون دارد و به دلیل قرار گرفتن بخص صنعتی در این شهر و نیاز به حمل و نقل بار در این منطقه، حمل بار کامیون حسن آباد به صورت دربستی با بهترین نرخ کرایه در خدمت شماست.

کامیون حسن اباد

کامیون حسن اباد

کامیون وحیدیه

وحیدیه یکی از شهرهای استان تهران است. این شهر در بخش جوقین قرار دارد. شهر وحیدیه در ۲۰کیلومتری کلانشهر تهران واقع شده‌است. شهر وحیدیه به مرکزیت بخش جوقین یکی ازشهرهای زیبا وخوش آب وهواست این شهر از ادغام روستاهای جوقین، شفیع آباد، اسماعیل‌آباد، قصبه و قُصطانک تشکیل شده‌است. حمل بار کامیون از وحیدیه با یک تماس در خدمت شما می باشد

کامیون رودهن

حمل بار کامیون رودهن با بهترین نرخ کرایه همراه با بارنامه دولتی و بیمه نامه رایگان در خدمت شماست. رودِهِن، شهری در شهرستان دماوند از توابع استان تهران است که در ۳۰کیلومتری شرق تهران قرار دارد. رودهن از شمال با شهرستان آمل، از شرق با دماوند، از غرب با شهرستان پردیس و از جنوب با ورامین و پاکدشت همسایه است.

کامیون نصیرشهر

نصیرشهر شهری در بخش مرکزی شهرستان رباط‌کریم است. جمعیت این شهر در سال ۱۳۸۵، برابر با ۲۳٫۸۰۲ نفر بوده‌است. در دی ماه ۱۳۹۱ بر اساس ابلاغیهٔ دولت، نام نصیرآباد به نصیر شهر تغییر کرد. در صورتی که به کامیون نصیر شهر نیاز داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کامیون لواسان

لَواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات در استان تهران و مرکز بخش لواسانات است. در اصطلاح عامیانه به این شهر لواسون می‌گویند. حمل بار کامیون از لواسان را می توانید با تماس با باربری کامیون لواسان با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ در اختیار داشته باشید.

کامیون لواسان تهران

کامیون قیام‌ دشت

شهر قیامدشت در ۱۵ کیلومتری جاده خاوران واقع گردیده‌است. در حال حاضر مساحت این شهر ۱۷۹هزار متر مربع است و ۴ خیابان اصلی را شامل می‌شود. خیابان ولیعصر قدیمی‌ترین خیابان و محل زندگی بسیاری از ساکنان قدیمی است. قیامدشت از نظر ساختار فیزیکی و شاکله شهری یکی از زیباترین شهرهای ایران است. در صورتی که به کامیون قیام دشت نیاز دارید می توانید با باربری کامیون تهران تماس بگیرید.

همچنین می توانید در صورت نیاز به کامیون آبسرد، کامیون شریف‌آباد، کامیون کهریزک، کامیون فشم، کامیون جوادآباد، کامیون فرون آباد، کامیون آبعلی، کامیون کیلان، کامیون شمشک، کامیون احمدآباد مستوفی، کامیون ارجمند، کامیون قلعه‌نو (ری) با باربری تهران سعادت تماس بگیرید تا از بهترین نرخ کامیون تهران با سریع ترین زمان حمل بهره مند شوید.

ورود کامیون به ایران در زمان جنگ جهانی دوم

بنا به شواهد تاریخی موجود، حمل و نقل در ایران در زمان قبل از جنگ جهانی دوم با کامیون‌ های تجاری زیادی از جمله جمس، دوج فدرال، وایت و والفرانس انجام می‌شد اما کامیون های ماک نقش ویژه‌ای در این سیستم حمل و نقل داشتند و در کنار ما بقی خودرو ساز های خارجی مانند بوزینگ، گرام و ماگیروس‌ها به قدرت‌نمایی در جاده‌ های ایران می‌پرداختند.

استقامت آنها باعث شده بود، کامیون‌های امریکایی در جاده‌های ایران طرفداران بیشتری داشته باشند و این استقبال از کامیون‌های امریکایی تا پایان جنگ جهانی ادامه داشته باشد.
بعد از جنگ با توجه به اینکه ایران، کشوری برای تردد متفقین بود، کامیون‌های امریکایی مثل ماک، استودبیکر و دوج نیز در تعداد بالاتر نسبت به قبل به کشورمان وارد شدند.
این کامیون‌ها بیشتر در بنادر جنوبی و مرز جلفا به جمل و نقل بار و کالا برای متفقین مشغول بودند و با پایان یافتن جنگ، تعدادی از این کامیون‌ها در کمپ‌ های متفقین باقی مانده و در نهایت توسط عوامل آنها به فروش رسید.

بدین ترتیب با پایان جنگ، سلطه کامیون‌های قدیمی در ایران تا حدی دچار خدشه شد و کامیون‌های ماک چه در دوران پیش از جنگ و چه بعد از آن، همواره توانسته بودند با کسب مقام بالاتر نسبت به دیگر خودروهای سنگین ساخت آمریکا، گوی سبقت را ربوده و به بازیگری قوی در عرصه حمل و نقل ایران تبدیل شوند.
در ابتدای ورود شرکت ماک دیزل به ایران، این کامیون‌ها به دلیل تبلیغات منفی درباره ایجاد بیماری مانند سل از طریق دود، با استقبال زیادی مواجه نشد اما بعد ها و با گذشت زمان و فراموش شدن این تبلیغات در نهایت کامیون ماک قدرتمند توانست در بازار ایران دوام آورده و با شایستگی رقبای خود را عقب بزند.
نخستین کامیون ماکی که در ایران به طور رسمی به کارگرفته شد، ماک مدل سال ۱۹۴۲ بود که به ماک جنگی یا  ماک سوسماری نیز معروف بود. این کامیون در آن زمان به دلیل استاندارد نبودن جاده‌های ایران و نبود باسکول، تنها کامیونی بود که بارهایی با وزن ۳۰ تن را روی ۱۰ چرخ حمل می‌کرد.

استقبال شدید از این کامیون در کشور ما به سرعت باعث شد تا جای پای ماک در ایران محکم شود و حتی مدل‌های کار کرده آن از کشورهای همسایه نیز وارد کشور شود. در این بین افرادی که توانایی مالی بیشتری داشتند، ترجیح می‌دادند کامیون خود را به شرکت سازنده سفارش داده و محصول نو و جدید را از طریق کشورهای سازنده اروپایی و به‌ طور ویژه کشور هلند دریافت نمایند.

بیشتر بخوانید:

کامیون مشهد

کامیون شیراز

سوالات متداول

کامیون چیست؟

۵
(۷۷)

کامیون (به انگلیسی: Camion Truck یا Lorry) یکی از وسایل نقلیه موتوری حمل بار سنگین است که بخش بارگیر آن به شکل پیوسته به کشنده آن متصل است.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۷۷

شماره تلفن کامیون تهران چند است؟

۵
(۷۷)

برای تماس با شرکت کامیون تهران با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۷۷

کامیون چند نوع است؟

۵
(۷۷)

کامیون ها دارای انواع گوناگونی هستند و معمولا بر اساس محور و وزن طبقه‌بندی می‌شوند.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۷۷

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۷۷

Comments (2)

  1. حسین
    اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

    برای حمل کامیون تهران به شهرستان از چه طریق می شود کامیون را اجاره کرد؟

    1. tehransaadat.com
      اردیبهشت ۲, ۱۴۰۱

      سلام. برای حمل کامیون از تهران به صورت داخل شهری و ارسال کامیون تهران به شهرستان می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 2 =

02188926620