کامیون ساری، قیمت حمل کامیون تهران به ساری

کامیون ساری، قیمت حمل کامیون تهران به ساری

۵
(۴۶)

کامیون تهران به ساری با بهترین نرخ در کمترین زمان ممکن در خدمت شماست. در صورتی که به کامیون ساری نیاز دارید با باربری تهران ساری تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

کامیون

کامیون تهران ساری

قیمت کامیون ساری

قیمت کامیون ساری را می توانید با تماس با کارشناسان باربری جهت استعلام نرخ دقیق قیمت کامیون تهران ساری مطلع شوید.

جدول قیمت کرایه کامیون تهران به ساری:

نرخ کرایه تک ساری ۳۲۰۰

نرخ کرایه جفت ساری ۴۱۰۰

 

لازم به ذکر است قیمت های کرایه کامیون برای سال ۱۴۰۰ می باشد و فقط برای نمایش حدود قیمت می باشد. برای قیمت به روز کامیون تهران ساری باید با کارشناسان هماهنگ کنید.

 

شماره تلفن باربری کامیون تهران به ساری ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰

 

باربری کامیون

در صورتی که نیاز به حمل بار از تهران به ساری با دیگر ماشین های حمل بار دارید می توانید روی نوشته های زیر کلیک کنید:

حمل بار بوسیله خاور به ساری

حمل بار بوسیله تریلی به ساری

حمل بار بوسیله وانت بار و نیسان بار به ساری

 

حمل کامیون از تهران به ساری

حمل کامیون از تهران به ساری و خدمات حمل بار از تهران به ساری با نازلترین قیمت و حمل توسط باربری مورد اطمینان با بیش از ۷۰ سال سابقه در زمینه حمل و نقل و باربری از تهران به ساری.

اجاره کامیون ساری

در صورت نیاز به اجاره کامیون از تهران به ساری می توایند با تلفن باربری تهران به ساری به شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید و نوع کامیون مورد نظر و همچنین مبدا و مقصد دقیق را بفرمایید تا با نازلترین قیمت بتوانید حمل کامیون تهران به ساری را با بارنامه دولتی و بیمه معتبر اجاره کنید.

 

انواع کامیون ساری

انواع کامیون ساری شساری کامیون تک محور و کامیون جفت یا ۱۰ چرخ می باشد. در صورتی که میخواهید بیشتر در مورد انواع کامیون مطالعه کنید باید به قسمت انواع کامیون مراجعه فرمایید.

 

کامیون باربری

حمل بار کامیون ساری

حمل بار کامیون ساری جزو تخصص بهترین و قدیمی ترین باربری تهران می باشد. بهترین کرایه حمل با توجه به وزن بار، مبدا و مقصد بار و همچنین حمل بار سنگین و نیمه سنگین توسط باربری کامیون تهران به ساری انجام می شود.

نرخ کرایه کامیون ساری

نرخ کرایه کامیون ساری، بستگی به عوساری مختلفی دارد که می توان به زمان شلوغی و یا خلوتی میزان حمل بار با کامیون آن شهر باشد و یا شرایط آب و هوایی، میزان ترافیک جاده ها مانند ترافیک شب عید و همچنین وزن باری که قصد جا به جایی آن را دارید. اگر نیاز به اعلام نرخ دقیق کامیون ساری دارید می توانید با باربری تهران سعادت تماس بگیرید.

کامیون ساری چیست؟

کامیون ساری، خودرو حمل باری می باشد که معمولا در مسیر تهران ساری و شهر های نزدیک حرکت می کند. در صورتی که باری برای حمل با ابعاد و وزن مورد نظر جهت حمل با انواع کامیون داشتید و مسیر آن بین شهر های تهران و ساری بود می توانید از کامیون ساری استفاده کنید.

حمل و نقل کامیون ساری

حمل و نقل کامیون بین تهران و ساری از قدیم رایج بوده و به خاطر بار زیادی که بین این ۲ شهر کشور به صورت روزانه جا به جا می شود، همیشه مورد توجه باربری های کامیون این شهر ها بوده است. باربری تهران سعادت به عنوان قدیمی ترین موسسه ی حمل و نقل در ایران با بیش از ۷۰ سال تجربه در زمینه حمل و نقل کامیون از تهران به ساری، از پیشگامان حمل بار و حمل و نقل کامیونی بین تهران و ساری بوده است. در صورت نیاز به حمل و نقل تهران به ساری می توانید با شماره باربری ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن، حمل بار خود را با قیمت مناسب انجام دهید.

شرکت کامیون تهران ساری

شرکت کامیون تهران ساری یا باربری تهران سعادت در سال ۱۳۲۶ تاسیس شد. این شرکت باربری توانسته در بین مردم تهران و ساری از اعتبار و محبوبیت بالایی برخوردار باشد و اکثر مردم شریف تهران، بازاریان، کسبه و اهالی محترم شهر ساری نسبت به آن شناخت دارند و بار خود را بدون نگرانی جهت حمل به باربری تهران ساری می سپارند.

اتوبار کامیون ساری

اتوبار کامیون ساری از دیگر فعالیت های باربری تهران سعادت می باشد. جهت حمل اثاث منزل، شرکت، مبلمان و میز، کالای کوچک و بزرگ، می توایند از خدمات اتوبار تهران ساری استفاده نمایید. صدور بارنامه دولتی و بیمه معتبر، بخشی از مهمترین اصول حمل و اتوبار می باشد که اتوبار کامیون تهران به ساری آن ها را ارائه می دهد.

قیمت کامیون ساری در سال جاری

قیمت کامیون ساری در سال جاری با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور در چند مرتبه افزایش قیمت داشته است. تورم ناشی از گرانی سوخت، لاستیک کامیون، هزینه تعمیر قطعات کامیون و میزان دریافتی راننده و همچنین درصد بارنامه که توسط سازمان راهداری به تصویب میرسد، بخشی از مواردی بود که باعث تاثیرات چند باره در قیمت کامیون در سال شد. در صورتی که میخواهید از قیمت به روز کامیون مطلع شوید، کافی است تا با باربری کامیون تهران سعادت تماس بگیرید.

 

شماره تلفن باربری کامیون تهران به ساری ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰

 

کامیون

کامیون تهران ساری

قیمت کامیون ساری ۱۴۰۱

قیمت کامیون در سال ۱۴۰۱ را می توانید با مراجعه به قسمت تعرفه های باربری مشاهده فرمایید و همچنین برای استعلام قیمت با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید تا از مشاوره کارشناسان بهره مند شوید.

حمل کامیون ساری

حمل کامیون ساری از خدمات تهران سعادت می باشد. فقط با یک تماس می توانید از خدمات حمل کامیون به ساری بهره مند شوید. در صورتی که با کارشناسان ما تماس بگیرید، کافی است مشخصات بار خود را جهت حمل کامیون ساری مانند مبدا و مقصد، وزن و نوع بار و زمانی که نیاز به حمل کامیون تهران به ساری دارید را اعلام فرمایید تا برای شما ارسال شود.

باربری ارزان کامیون ساری

باربری ارزان کامیون ساری به دلیل حذف واسطه ها و دلال ها از اعلام نرخ به مشتریان گرامی می باشد. ارزان ترین نرخ حمل بار کامیون ساری از تهران را فقط از باربری تهران سعادت بخواهید.

باربری مطمئن کامیون ساری

انتخاب باربری مطمئن باید جزو اولین انتخاب صاحب بار قبل از تحویل بار به راننده باشد. به دلیل تعداد زیاد دلال و شرکت های قلابی در این زمینه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. پروانه کسب و مجوز حمل بار که توسط اداره راهداری صادر می شود، صدور بارنامه دولتی به نام خود باربری، صدور بیمه نامه حمل کلا و همچنین رویت بارنامه توسط تحویل دهنده و چک کردن آن با مشخصات فرستنده و گیرنده از مواردی هستند که باید در انتخاب باربری مطمئن برای کامیون تهران به ساری رعایت شوند.

مسیر حمل کامیون به شهر ساری

شهر ساری واقع در کوهپایه‌های رشته کوه البرز دارای دو بخش کوهستانی و دشت است در طول جغرافیایی ۵۳ درجه و ۵ دقیقه و عرض ۳۶ درجه و ۴ دقیقه از خاور به فاصله حدود ۱۰ کیلومتر به شهرسورک و شمال خاوری به فاصله حدود ۲۵ کیلومتر به نکا و به فاصله ۴۵ کیلومتر به بهشهر و ۱۳۰ کیلومتر به گرگان و ۶۹۰ کیلومتر به مشهد و از شمال به فاصله ۲۷ کیلومتر به دریای مازندران و از شمال به فرح‌آباد (ساری) و تیرکلا و جویبار و لاریم و از باختر به فاصله ۱۰ کیلومتر به قائمشهر و از باختر به سوادکوه به فاصله ۷۰کیلومتری با شهر پل سفید و از باختر به بابل به فاصله تقریبی ۵۰ و آمل به فاصله تقریبی ۷۰ کیلومتر و از جنوب به فاصله ۳۰ کیلومتر به سد شهید رجایی (سلیمان تنگه) و به وسیلهٔ آزادراه در حال ساخت کیاسر به فاصله تقریبی ۶۰ کیلومتر به کیاسر و از آنجا به شهرستان‌های دامغان و مهدیشهر و همچنین شهرسمنان (تقریباً ۱۲۰ کیلومتر) محدود است. همچنین ساری به فاصله کمتر از ۱۵۰ کیلومتر از تهران واقع گردیده و توسط جاده فیروزکوه ۲۶۵ کیلومتر و توسط جاده هراز ۲۵۰ کیلومتر و به وسیله راه‌آهن شمال ۳۵۴ کیلومتر با تهران فاصله دارد.

شماره تلفن باربری کامیون تهران ساری

جهت تماس با باربری کامیون تهران ساری می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید تا بتوانید از مزایای حمل بار بهترین نرخ حمل بار به همراه بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر بهره مند شوید.

 

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۴۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 10 =

02188926620