درخواست اتوبار و باربری بهجت آباد

درخواست باربری و حمل بار برای منطقه بهجت آباد تهران

اتوبار و باربری بهجت آباد

۵
(۳)

 باربری بهجت آباد زیر نظر شرکت باربری تهران سعادت است. تهران سعادت از معتبرترین و با سابقه ترین های کشور در جلب رضایت مشتری است. در مقاله حاضر هدف ما این است که نکاتی در مورد شرکت تهران سعادت را خدمت شما ارائه دهیم و در این مورد امیدوار هستیم که مورد توجه شما قرار بگیرد.

بهجت آباد محله ای در تهران و واقع در شهرداری منطقه ۶ است که  در میان خیابان ولیعصر و بلوار کریم خان قرار دارد. وجود ساختمان های مسکونی، آپارتمان های معروف به آپارتمان­های بهجت آباد و ساعی، مراکز تفریحی، بازارچه، فروشگاه ها و مراکز خرید، نمایشگاه، دانشگاه آزاد، سازمان ها و شرکت های مختلف و … باعث می شوند که هر روزه شهروندان و افراد بسیاری در این منطقه رفت و آمد داشته باشند. همچنین تمامی این موارد باعث نیاز روز افزون افراد به خدمات باربری و اتوبار در این منطقه مانند سایر مناطق تهران شده است.

اتوبار و باربری بهجت آباد

دسترسی سریع (برای مطالعه کلیک کنید )

چرا باید از خدمات شرکت های باربری استفاده کرد؟

زندگی انسان ها امروزه با تحولات بزرگی در زمینه های مختلف همراه است. زمان یکی از با اهمیت ترین عناصر موجود در زندگی است که به جرات می توان گفت تاثیرگذارترین عنصر در تمامی برنامه ریزی ها و فعالیت ها می باشد. در مورد باربری و اتوبار ، بسته بندی و حمل و نقل کالا از آن جا که فعالیتی زمان بر است وجود شرکت های اتوبار با سرعت بخشیدن و راحت کردن کار باعث صرفه جویی در زمان می شود. جدای از طولانی بودن زمان بسته بندی، حمل و نقل کالا کیفیت این امور نیز حائز اهمیت است. اگر کالای شما به درستی بسته بندی نشود و حمل آن توسط افرادی بی تجربه انجام گیرد مجبور به تقبل خسارات ناشی از آن خواهید بود. استفاده از خدمات شرکت های اسباب کشی در زمینه بسته بندی با کیفیت، حمل اختصاصی و انتقال کالا به وسیله افراد با تجربه و کاردان مانع از آسیب های احتمالی به کالای شما می شود. تمامی این موارد عواملی هستند که باعث می شود تا افراد در رده های سنی متفاوت و همچنین با مشغله های گوناگون از خدمات باربری استفاده کنند.

 وجود چه معیارهایی باعث انتخاب باربری تهران سعادت و یا بهرمندی از خدمات شعب آن شده است؟

داشتن مجوز و عضویت در اتحادیه: باربری تهران سعادت به عنوان یکی از معتبرترین و با سابقه ترین شرکت در این صنفِ کشور است و با طی مراحل قاونی و اخذ مجوز رسمی چندین دهه است که خدمات مربوطه را به مشتریان ارائه می دهد، در مسائل مربوط به هزینه، ارزش های بسته بندی و حمل کالا و … تابع نرخ های اعلام شده توسط اتحادیه می باشد.

داشتن تیم مشاوره: نخستین گام در استفاده از خدمات  هر شرکتی در زمینه حمل بار، مربوط به خدمات مشاوره جهت انتخاب وسیله، باربری، هزینه ها و بیمه و… است. مشاوران شرکت  تهران سعادت همواره به صورت حضوری و غیر حضوری آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به پرسش های شما در تمامی موارد هستند.

کیفیت بسته بندی: یکی از با اهمیت ترین مسائل پیش از حمل و نقل کالا بسته بندی به شیوه درست است. نیروی کار این شرکت کالای شما را با استفاده از وسایل متناسب با جنس و ابعاد کالای شما به وسیله جعبه های مقوایی، چند لایه، بابل رپ، نایلون حبابی، و … با کیفیت بسته بندی کرده و بر روی آن ها برچسب و یاداشت می گذارند تا برای حمل و جابجایی و حین باز کردن بسته ها دچار سردرگمی نشوید.

نیروی کار مجرب و ماهر: یکی دیگر از ویژگی های شرکت باربری تهران سعادت ، شعبه بهجت آباد استخدام رانندگان کار آزموده و کارگران ماهر است که علاوه بر انجام امور حمل بار شما، افرادی خوش برخورد، مسئولیت پذیر و متعهد، پایبند به اصول اخلاقی و قابل اعتماد هستند.

وسایل نقلیه متنوع و مناسب: با داشتن خودروهای مجهز و گوناگون سبک و سنگین مخصوص انواع بار آماده حمل و نقل خرده بار به تمامی نقاط کشور، حمل و نقل داخل و خارج از شهر، حمل یخچالی، حمل بین المللی کالا و … می باشد.

زمان خدمت رسانی: پرسنل اتوبار و باربری بهجت آباد به عنوان یکی از  فعالترین باربری های تهران  در تمامی روزهای سال و ساعات آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند و کار شما در کوتاه ترین زمان ممکن و با سرعت بهینه به انجام می رسانند.

بیمه بار: پیش از آغاز بارگیری و پس از ثبت سفارش شما ، تمام بار شما متناسب با نوع آن توسط باربری تهران سعادت بیمه می شود این امر باعث می شود در صورت وجود آسیب و صدمه به کالا به سرعت امور مربوط به آن توسط شرکت  پیگیری و خسارات ناشی از آن جبران شود و شما دیگر نگران از دست رفتن کالای خود نباشید.

خدمات و اطلاع رسانی به روز: امروزه استفاده و کاربرد روز افزون اینترنت و انجام آنلاین کارها بر کسی پوشیده نیست. شرکت باربری تهران سعادت با استقبال از این فناوری و با طراحی سایت توانسته است در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات زیادی را در زمینه فعالیت خود و راه های ارتباطی به شما انتقال دهد. برای استفاده از خدمات به روز و آنلاین این شرکت و تمامی شعب آن کافی است به سایت شرکت اسباب کشی تهران سعادت مراجعه کنید.

هزینه مناسب: تمامی هزینه باربری و اتوبار با توجه به خدامت دریافتی محاسبه و به شما در همان هنگام شروع عملیات اعلام می شود.

مسئولیت پذیری: همه عوامل حاضر در باربری و اتوبار بهجت آباد و دیگر شعبه های باربری تهران سعادت علاوه بر تعهد و مسئولیت پذیری در تمام مراحل کار آماده پذیرش انتقادات و پیشنهادات شما در زمینه های مختلف باربری هستند و از تمامی ان ها در جهت بهبود خدمات استقبال می کنند.

راه ارتباطی  با تهران سعادت شعبه بهجت آباد

اگر در منطقه بهجه آباد  نیاز به خدمات باربری داشتید کافی است باشماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس حاصل نمایید و پس از دریافت اطلاعات و مشاورات لازم در خواست خود را ثبت کنید و با آرامش امور باربری خود را به ما بسپارید. این شعبه در تمامی زمینه های باربری آماده ارائه خدمت به مشتریان است.

بیشتر بخوانید : 

باربری جردن

باربری هروی

باربری پاسداران

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

02188926620