خدمات اتوبار و باربری چیتگر

درخواست حمل بار و باربری در منطقه چیتگر تهران

اتوبار و باربری چیتگر

۵
(۲۶)

باربری چیتگر

باربری و اتوبار چیتگر به طور شبانه روزی آماده این است که کالاهای شما را جابجا کند. چه در امر بسته بندی و چه در امر جابجایی اتوبار چیتگر بی همتاست و کاملا به کاری که انجام می دهد اعتماد دارد. از وقتی که خط سرویس دهی باربری چیتگر توسط شرکت تهران سعادت راه اندازی شد بسیاری از مشکلات منطقه چیتگر مرتفع گردید. بی شک اتوبار چیتگر از پر استفاده ترین اتوبار های موجود در منطقه می باشد.

به دلیل داشتن کادر مجرب نحوه برخورد کارکنان خط سرویس دهی باربری چیتگر صمیمی و در چارچوب احترام و ادب است.

معرفی خدمات شرکت تهران سعادت و نحوه کار کارکنان در باربری چیتگر

  1. کسانی که در شرکت تهران سعادت استخدام می شوند برگه سلامت دارند یعنی هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی روانی در سطح کاملا نرمال هستند.
  2. کارکنان شرکت نباید درای سوء سابقه یا پرونده های قضایی سنگین باشند. برای باربری تهران سعادت مسائلی این چنین بسیار حائز اهمیت است و باید طبق قانون و پورتکل شرکت همه امور انجام شود.
  3. شرکت تهران سعادت توانایی حمل بار به تمام نقاط چیتگر توسط خط سرویس باربری چیتگر را دارد و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

 

 

 

 

معرفی منطقه چیتگر و خصوصیات این منطقه 

این منطقه در شمال غربی تهران بزرگ قرار دارد. چیتگر در منطقه ۲۲ تهران بزرگ جای دارد. این منطقه با مناطق ۵ و۲۱ شهرداری تهران همجوار است. این اراضی در زمان قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی متعلق به خانواده فیروزگر بوده است که بعد از انقلاب به مناطق عمومی ملحق شد. با توجه به مساحت این منطقه قطعا خط سرویس دهی باربری چیتگر بسیار به درد مردم می خورد.بعد از جنگ شرکت های ساخت و ساز شروع به ساختن ساختمان های نو و زیبا در این منطقه کردند. البته تا قبل از آن کمتر کسی فکر می کرد این مناطق سکنه زیادی داشته باشد زیرا بیشتر مردم در مناطق مرکزی تهران ساکن می شدند.

با افزایش بی رویه و نامناسب جمعیت و همچنین مهاجرت مردم به تهران بزرگ مناطق مرکزی تهران دیگری گنجایش این حجم از جمعیت را نداشت و شهرداری تهران با کمک سازمان راه و شهرسازی شروع کردن به ساخت و ساز مسکن در منطقه چیتگر.خط سرویس دهی باربری چیتگر نیز با گسترش این مناطق پرسنل خود را زیاد کرد تا بتواند نیاز های جابجایی مردم را مرتفع سازد.

دریاچه چیتگر در واقع نوعی دریاچه مصنوعی است. عمق این دریاچه در کناره ها ۵.۱  متر تا ۲ متر می باشد. عمق دریاچه در وسط در حدود ۱۲ متر است. منبع تامین آب دریاچه چیتگر از رودخانه کن می باشد. این دریاچه در قسمت شمالی پارک جنگلی چیتگر وجود دارد.از دیگر جاذبه ها ی منطقه ۲۲ تهران می توان به باغ گیاه شناسی ملی ایران اشاره کرد که دارای انواع کلکسیون گیاهی از جمله رویشگاه ،کلکسیون های موضوعی، رویشگاه مربوط به سایر گیاهان موجود در جهان است.

با وجود همه این جاذبه ها شاید سوال پیش بیاید که کار حمل و نقل کالا هارا چه سیستمی انجام می دهد!

اتوبار چیتگر که زیر نظر شرکت تهران سعادت می باشد،  با برنامه ریزی مدون کار حمل و نقل را در منطقه ۲۲ تهران بزرگ انجام می دهد. هیچ محدودیتی برای حمل و جابجایی بار برای خط سرویس دهی اتوبار چیتگر وجود ندارد و همه انواع بار اعم از سنگین، سبک، صنعتی و … را جابجا و اسباب کشی می کند.

این منطقه به آزاد راه تهران- کرج و بزرگراه حکیم، همت، آزادگان دسترسی دارد. از محله های معروف این منطقه می توان دهکده المپیک، شهرک گلستان، شهرک را نام برد. با وجود چنین محلاتی خط سرویس دهی باربری چیتگر بسیار پرکار است.

 

نحوه قراداد با مشتری توسط شرکت تهران سعادت در باربری چیتگر

قراردادی که شرکت تهران سعادت با مشتری منعقد می کند دارای انعطاف زیادی است و بیشتر بند های آن توسط مشتری قابل تغییر است. زیرا این شرکت با بیش از ۷۰ سال سابقه کاری تنها هدفش رضایت مندی شما عزیزان می باشد.

 

نحوه به کار گیری کارکنان توسط  شرکت تهران سعادت

کارکنان خط سرویس دهی باربری چیتگر به طور تمام وقت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشند. این شرکت همواره در تلاش است که خدماتی که در اختیار مشتری می گذارد با کیفیت تمام انجام شود و هیچ گونه نارضایتی باقی نماند. به راستی که خط سرویس اتوبار چیتگرجز بهترین باربری های موجود در کشور است.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 2 =

02188926620