اسباب کشی VIP چیست؟

اسباب کشی VIP چیست؟

۳.۷
(۳)

اسباب کشی VIP چیست

شاید همگی ما یک مرتبه در زندگی خود مجبور به جابه جایی محل زندگی و اسباب کشی شده باشیم و تجربه این کار طاقت فرسا و خسته کننده را داشته باشیم برخی افراد به دلیل مستاجر بودن و برخی دیگر به دلیل تغییر مکان زندگی خود به هر دلیلی ممکن است با این جابجایی استرس زا مواجه شده باشند.

اگر بسته بندی لوازم منزل و اسباب کشی به صورت اصولی و استاندارد انجام نشود ممکن است وسایل شما در زمان اسباب کشی آسیب دیده و متحمل پرداخت هزینه برای خرید مجدد آن وسایل شوید از این رو توصیه می کنیم انجام این کار را به افرادی که در این زمینه از تخصص لازم برخوردارند بسپارید.شرکت ایزی پک یکی از مراکز معتبر برای بسته بندی لوازم منزل در زمان اسباب کشی VIP می باشد و در این زمینه از ترفندهای جالبی استفاده می کند از این رو به منظور آشنایی بیشتر با خدمات تهران سعادت در زمان اسباب کشی به مشتریان خود ارائه می دهد در ادامه این مقاله قصد داریم راهنمایی و ترفندهای این مرکز معتبر را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم  پس دعوت می کنم با ما همراه باشید.

 

نحوه مدیریت اسباب کشی VIP

اسباب کشی یک فرایند ساده مانند جابجایی وسایل یک اتاق و تغییر چیدمان نیست در این فرایند قرار است که تمامی لوازم و وسایل منزل را بعد از جمع آوری از مکانی به مکان دیگر منتقل کنید و به طور قطع همگی ما تمایل داریم که این روند در کمترین زمان ممکن و بدون وارد آمدن هر گونه خسارتی همراه باشد.

که این امر نیازمند یک مدیریت قوی بوده که تمامی مراحل کار با نظم انجام شود و این مدیریت نیز تابع یک برنامه ریزی دقیق خواهد بود که ایزی پک در این زمینه توانسته است به درستی عمل کرده و رضایت مشتریان خود را جلب کند.ایزی پک برای برنامه ریزی صحیح در فرایند اسباب کشی تمامی ابعاد کار را از قبل مورد بررسی دقیق قرار داده و برای هر کدام از مراحل پیش بینی های لازم را در نظر می گیرد. بدین معنا که بعد از بستن قراداد با مشتری تمامی فرایند را ابتدا تصور سازی کرده و آن را به مرحله هایی تقسیم بندی می کند.

کارتن اسباب کشی

تصور کنید که شما منزل جدیدی را خریداری و یا اجاره کرده اید و قصد دارید در طی یک هفته به آنجا نقل مکان کنید خوب همانگونه که می دانید در مرحله اول باید فرایند جمع آوری و بسته بندی وسایل را انجام دهید که برای این منظور کارتن اسباب کشی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و در مرحله بعد قرار دادن وسایل در یک ماشین مخصوص باربری و مرحله نهایی عمل جابجایی انجام می شود.

این مراحل فوق الذکر شاید از نظر شما یک الگوی ساده به نظر برسد و به راحتی قابل انجام باشداما لازم به ذکر است که برای هر کدام از این مراحل بایستی پیش بینی ها و اقداماتی را به قرار ذیل انجام داد:

  • مرحله قبل از بسته بندی وسایل
  • مرحله بسته بندی
  • مرحله جابجایی

که البته ایزی پک برای هر کدام از این مراحل نیز تقسیم بندی هایی را انجام می دهد تا فرایند اسباب کشی راحت تر انجام شود. به عنوان مثال در مرحله اول کار به وسایلی از قبیل چسب و کارتن اسباب کشی نیاز دارید و بسته بندی وسایل را نیز بایستی اولویت بندی کنید و در مرحله دوم نیز به یک برنامه ریزی دقیق برای روش یسته بدی نیاز خواهید داشت به عنوان مثال بسته بندی را از کدام نقطه خانه و یا کدام اتاق شروع کنید.

راز موفقیت ایزی پک در راحت تر کردن فرایند اثاث کشی طاقت فرسا چنین برنامه ریزی دقیقی است، البته ترفندهای دیگری نیز وجود دارد که می توان مراحل کار را از انچه که تاکنون گفتیم راحت تر کند که در ادامه چند مورد از این ترفندهای ویژه را در مراحل اثاث کشی منزل مورد بررسی قرار می دهیم:

اثاث کشی

مرحله ۱: اقداماتی برای قبل از بسته بندی وسایل در اثاث کشی منزل

  • ارزیابی و بررسی وسایل

قبل از هرکاری در اولین قدم بایستی وسایل منزلتان را از نظر ارزشی مورد بررسی قرار دهید که برای این منظور یک لیست از وسایل را تهیه کرده سپس با توجه به میزان فضایی که در منزل جدید در اختیار دارید و همچنین میزان کارایی هر کدام از این وسایل  آن ها را در چهار دسته ذیل قرار دهید:

الف) وسایل ضروری: وسایلی است که شما در هر مکانی که زندگی کنید به آن ها نیاز داشته و باید آن ها را به منزل جدیدتان ببرید.

ب) وسایل اضافی: برخی از وسایل منزل را بایستی به دلیل کهنه شدن و یا عدم استفاده در دسته وسایل اضافی قرار داده و آن ها را حذف کنید.

پ) وسایل فروختنی و یا بخشیدنی: برخی وسایل نیز ممکن است هنوز قابل استفاده باشد اما برای شما کارایی لازم را نداشته و یا این که در منزل جدید نتوان جایگاهی به آن اختصاص داد در چنین شرایطی است بهتر است این وسایل را بفروشید و یا به دوستان و آشنایان خود ببخشید.

۲- تهیه وسایل مورد نیاز اسباب کشی

همانطور که می دانید برای بسته بندی لوازم منزل نیازمند وسایل مورد نیاز برای این امر می باشید که توسط باربری در اختیارتان قرار می گیرد برخی از ضروری ترین این وسایل عبارتند از طناب، چسب نواری پهن، ماژیک، کارتن اسباب کشی، روزنامه باطله و نایلون و یا گونی های پلاستیکی بزرگ.

مرحله ۲ : بسته بندی اثاثیه منزل

بعد از این که وسایل منزل را دسته بندی کردید و ابزار و وسایل مورد نیاز را نیز تهیه کردید اکنون نوبت به مرحله بسته بندی اثاثیه منزل می رسد، این کار ممکن است تا حدودی سخت و دشوار به نظر برسد اما با توجه به ترفندهای ایزی پک که پیشتر ورد بررسی قرار دادیم از قبیل تهیه فهرست وسایل و الویت بندی آن ها فرایند بسته بندی اثاثیه منزل نیز به راحتی انجام می شود و از سوی دیگر موجب سرعت بخشیدن در انجام امور مربوطه نیز خواهد شد.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۳.۷ / ۵. تعداد آرا: ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + چهار =

02188926620