خدمات بسته بندی وسایل منزل

درخواست خدمات بسته بندی وسایل منزل

اصول بسته بندی وسایل در اسباب کشی

۵
(۲)

معرفی اصول بسته بندی وسایل منزل

مرحله قبل از اسباب کشی بسته بندی وسایل منزل است. بسته بندی راحت و ایمن در اسباب کشی یکی از چالش های اسباب کشی است. شرکت باربری تهران سعادت برای رفاه حال مشتریان بسته بندی وسایل را با رعایت نکات ایمنی، کمترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت انجام می دهد. اگر قصد اثاث کشی دارید با ما دراین مقاله همراه باشید تا با ارائه نکاتی ساده و کاربردی اثاث کشی را راحت کنیم.

 – قبل از شروع اثاث کشی باید برای جمع کردن وسایل برنامه ریزی کنید. یک لیست از وسایل مورد نیاز برای بسته بندی وسایل منزل تهیه کنید. این لیست شامل کارتن های چند لایه و محکم، چسب، سلفون، روزنامه، نایلون های حباب دار، طناب و چسب های مومی می باشد.

 – قبل از بسته بندی وسایل منزل ، وسایلی را که نیاز ندارید دور بیاندازید.

 – وسایلی که باهم بسته بندی می شوند را کنار یکدیگر قرار دهید. مثلا همه کتاب و دفتر ها یک طرف باشد

 – وسایل سنگین را در جعبه های کوچک و وسایل سبک را در جعبه های بزرگ قرار دهید.

 – همه کارتن ها را نام گذاری کنید. روی هر کارتن برچسبی بزنید و محتویات آن را بنویسید. این کار را مخصوصا برای وسایل شکستنی انجام دهید.

 – اگر وسایل ارزشمند مانند طلا و جوهرات و یا ظروف گران قیمت دارید، بهتر است قبل از اثاث کشی آنها را به یک فرد مطمئن بسپارید و بعد از اسباب کشی آنها را تحویل بگیرید.

بسته بندی وسایل منزل

در ادامه به بسته بندی وسایل منزل در اسباب کشی می پردازیم.

بسته بندی لباس

برای بسته بندی لباسها در اسباب کشی کار خاصی نیاز نیست انجام بدهید. اگر از کمد و دراور استفاده می کنید کافی است کشو ها را دربیاورید و داخل نایلون های متناسب با اندازه آن بگذارید. نایلون های زباله محکم گزینه های خوبی هستند. با این کار کمد سبک تر هم می شود. در اسباب کشی منزل اگر از کمدهای دیواری استفاده می کنید لباس ها را در نایلون و یا کارتن قرار دهید.

بسته بندی کفش در اسباب کشی منزل

در اسباب کشی منزل کفش ها را در کنار لباس ها قرار ندهید و از یک جعبه جدا برای بسته بندی آنها استفاده کنید.اگر جعبه های کوچک متناسب با سایز کفش ندارید، کفش ها را درون نایلون بگذارید و درون یک جعبه بزرگ قرار دهید. کفش هایی که رویه آنها بر اثر فشار تغییر شکل می دهد را روی سایر کفش ها قرار دهید.

بسته بندی کتاب

کتاب ها را بر اساس سایز به دو یا سه دسته تقسیم کنید. از کارتن های کوچک و متناسب با سایز کتاب برای بسته بندی استفاده کنید. اطراف کارتن ها را با چسب محکم کنید. اگر چمدان چرخ دار دارید، برای جابجایی کتاب ها از آن استفاده کنید.

بسته بندی سرویس خواب

در بسته بندی وسایل منزل همچون سرویس خواب و کمد تا جایی که امکان دارد آن ها را از یکدیگر جدا کنید و پیچ و مهره ها را  در جعبه یا کیسه ای قرار دهید. لبه های تیز را با موکت و یا نایلون های حباب دار و چسب بپوشانید. تشک ها خصوصا تشک های دو نفره را به خوبی با روفرشی یا پتو یا نابلون های حبابدار بپوشانید و به صورت عمودی جابجا کنید. کشو های کوچک کمد ها را در نیاورید و تنها با چسب به بدنه کمد محکم کنید.

بسته بندی وسایل منزل

بسته بندی لوستر

در بسته بندی وسایل منزل ، قسمت حباب مانند لوستر را تمیز کرده و درون آنها روزنامه بگذارید.چراغ ها را هم درون روزنامه بگذارید و در سر جای خود قرار دهید. آنها را درون کارتنی قرار دهید که روی آن عبارت شکستنی درج شده باشد.

بسته بندی پرده

پرده را از چوب پرده جدا کنید و آن را بشویید. سپس درون نایلون یا جعبه قرار دهید.

بسته بندی آینه و قاب عکس و وسایل دکوراتیو

آینه و قاب ها را به خوبی با نایلون های حبابدار بپوشانید. اگر این کار را انجام نمی دهید حتما گوشه های تیز را موکت یا چسب بزنید.

بسته بندی یخچال

قبل از بسته بندی یخچال، آن را کاملا بشویید.به طوری که عاری از برفک باشد. همه مواد درون آن را خارج کنید. مواد فاسد شدنی را به منزل یکی از آشنایان ببرید. قطعات جدا شدنی یخچال مانند قفسه ها، جامیوه ای، جا تخم مرغی و کشو ها را درآورید یا با چسب محکم کنید که در حین جابجایی تکان نخورند. سیم برق یخچال را با چسب به بدنه وصل کنید. درهای یخچال را با چسب ببندید و از باز نشدن آن هنگام جابجایی مطمئن شوید. بدنه یخچال را با فوم ضربه گیر یا نایلون حبابدار به خوبی بپوشانید.

بسته بندی ماشین لباسشویی و ظرفشویی

کابل برق ماشین را به بدنه محکم کنید. لوله های خروجی فاضلاب و ورودی آب گرم و سرد را بپوشانید. درب و مخزن پودر ماشین را با چسب به بدنه محکم کنید. سپس بدنه را با فوم یا نایلون حبابدار بپوشانید.

بسته بندی وسایل منزل

بسته بندی ظروف شکستنی

در بسته بندی وسایل منزل ، آسیب پذیرترین وسایل، ظروف شکستنی هستند. در بسته بندی آنها حوصله کنید. اگر کارتن های اصلی ظروف را دارید از آنها استفاده کنید. در غیر این صورت کارتن هایی متناسب با سایز آنها پیدا کنید. همه ظرف ها را در روزنامه یا ظروف حبابدار بپیچید. ابتدا مقداری روزنامه یا نایلون حبابدار در داخل کارتن بگذارید، سپس ظرف های پیچیده شده و دوباره مقداری روزنامه در بالای کارتن قرار دهید. مطمئن شوید که وسایل درون جعبه تکان نمی خورند و یا فشار زیادی بر دیواره های جعبه نمی آورند. بشقاب ها به صورت عمودی و لیوان ها را به صورت ایستاده قرار دهید. چند کارتن کوچک را داخل یک کارتن بزرگتر قرار دهید. به طوری که فشار زیادی به وسایل پایین کارتن وارد نشود و روی آنها عبارت شکستنی را بنویسید.

بسته بندی وسایل برقی

این وسایل را درون کارتن های خودش بگذارید. در صورتی که کارتن ها را ندارید آنها را به خوبی با فوم و نایلون بپوشانید و در کارتن قرار دهید.

بسته بندی مبلمان

برای بسته بندی مبلمان ابتدا بالشتک و قسمت هایی که جدا می شوند را در نایلون یا کارتن بگذارید. برای اینکه مبل آسیب نبیند قسمت های شکننده را با نایلون یا فوم ضربه گیر بپوشانید. از یک قطعه پارچه یا نابلون همراه با کش برای پوشاندن پایه های مبل استفاده کنید. اگر نگران کثیف شدن میل هستید، بهتر است کل مبل را با سلفون بپوشانید.

بسته بندی اجاق گاز

تمام قسمت های جدا شدنی اجاق گاز مانند مشعل، شعله پخش کن، سینی درون اجاق گازهای فردار را جدا کنید و درون کارتن قرار دهید. در صورتی که در شیشه ای اجاق گاز قابل جدا شدن است، آن را جدا و درغیر این صورت با استفاده از چسب به بدنه محکم کنید. شیشه را با استفاده از نایلون حبابدار یا فوم ضربه گیر بپوشانید. شلنگ گاز را به بدنه ثابت کنید. گاز را درون کارتن مخصوص آن، و در صورت نبودن کارتن، از یک کارتن هم سایز با گاز استفاده کنید.

با رعایت نکات بسته بندی وسایل منزل در اسباب کشی، احتمال شکستن وسایل و گم کردن آنها به حداقل می رسد. شرکت باربری تهران سعادت اولین و  قدیمی ترین باربری تهران با ۷۰ سال سابقه خدمات مختلفی مانند اسباب کشی و بسته بندی وسایل منزل را ارائه می دهد. این شرکت تمام بارهای خود را بیمه می کند، بنابراین با خیال راحت به این شرکت اعتماد کنید. موسسه تهران سعادت به دلیل اینکه بارنامه ها را با فاکتور دولتی صادر می کند، هزینه کمتری دارد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. امیدواریم مقاله فوق برای شما کاربردی بوده باشد.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 11 =

02188926620