شهرک صنعتی نصیر آباد

حمل بار شهرک صنعتی نصیر آباد به همراه لیست قیمت

باربری شهرک صنعتی نصیرآباد , حمل بار محدوده نصیر آباد

۵
(۱۱۹)

باربری شهرک صنعتی نصیرآباد در زمینه حمل تخصصی بار در این شهرک صنعتی فعالیت می کند. باربری شهرک صنعتی پرند و باربری شهرک صنعتی شمس آباد در نزدیکی این شهرک صنعتی قرار دارند. شهرک صنعتی نصیر آباد در نزدیکی شهر رباط کریم قرار گرفته است. حمل بار از شهرک صنعتی نصیر آباد و سایر خدمات تخلیه و بارگیری خدماتی هستند در زمینه باربری شهرک صنعتی به شما ارائه می شود.

 

تلفن باربری شهرک صنعتی نصیر آباد ۸۸۹۲۶۶۲۰

کامیون نصیرآباد

  • کامیون تک
  • کامیون جفت

تریلی نصیراباد

  • تریلی کفی
  • تریلی ترانزیت
  • تریلی لبه دار

خاور نصیراباد

  • خاور مسقف
  • خاور رو باز

وانت و نیسان نصیراباد

  • وانت بار
  • نیسان بار

باربری شهرک صنعتی نصیرآباد

باربری شهرک صنعتی نصیرآباد

باربری شهرک صنعتی نصیرآباد, این شهرک صنعتی در سال ۱۳۶۹ احداث شده است و مساحت آن در حدود ۲۶۰ هکتار است. انواع صنایع غذایی و آشامیدنی ، صنایع شیمیایی و پلاستیک ، صنایع فلزی و ماشین سازی ، صنایع برق و الکترونیک ، صنایع نساجی و پوشاک ، صنایع سلولزی و صنایع کانی غیر فلزی در این شهرک صنعتی فعالیت می کنند. باربری شهرک صنعتی نصیر آباد در زمینه حمل بارهای صنعتی و حمل آهن آلات , باربری صنایع برق , باربری صنایع فلزی و حمل بار از درب کارخانه ، حمل بار از درب کارگاه و حمل بار از درب انبار ها , بار برگشتی از شهرک صنعتی آماده ارائه خدمات به صاحبان بار و کالا می باشد.

 

حمل بار شهرک صنعتی نصیرآباد

باربری شهرک صنعتی نصیرآباد در ندر فاصله کمی از شهر رباط کریم قرار دارد . شهرک صنعتی پرند در نزدیکی این شهرک قرار دارد. باربری شاهدشهر, شهر جدید پرند ، شهرک صنعتی قلغه میر , پابانه باربری نسیم شهر باربری های نزدیک به شهرک صنعتی نصیرآباد هستنید . برای اطلاع از قیمت و استعلام کرایه حمل بار به شهرستان با شماره ۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

حمل بار از شهرک صنعتی به شهرستان

برای حمل بار شهرک صنعتی نصیرآباد به شهرستان می توانید با باربری تهران اصفهان ، حمل بار تهران بندرعباس ,باربری تهران به یزد , حمل بار به کرمان,  حمل بار از تهران شیراز و باربری تهران مشهد تماس بگیرید . حمل بار از تهران به شمال نیز برای حمل بار از شهرک صنعتی نصیر آباد به استان های شمالی کشور مازندران , گیلان و گلستان بار های صنعتی را حمل می کند.

 

شهرک صنعتی نصیرآباد

 

نرخ کرایه باربری شهرک صنعتی نصیرآباد

کرایه های زیر مربوط به کرایه تریلی از مبدا شهرک صنعتی نصیرآباد و باربری شهرک صنعتی نصیرآباد به شهرهای مختلف سراسر ایران است . به دلیل نوسان قیمت و با تغییر مبلغ صافی راننده ها ممکن است قیمت ها تغییر کرده باشد و برای دریافت قیمت به روز حمل بار و گرفتن مشاوره رایگان درباره باربری و اتوبار تهران به شهرستان از کارشناسان تهران سعادت می تواتید با شماره ۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید. نرخ های زیر برای تاریخ ۱۴۰۱ می باشند .

 

تعرفه باربری

 

شهرک های صنعتی مجاور شهرک صنعتی نصیر آباد

برای مشاهده سایر شهرک های صنعتی و باربری می توانید مطالب زیر را مشاهده نمایید.

باربری شهرک صنعتی شمس آباد

حمل بار حسن آباد قم

باربری شورآباد , حمل بار کهریزک

باربری شهرک صنعتی پرند

باربری سه راه آدران

باربری بازار آهن شادآباد

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱۱۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =

02188926620