خدمات باربری و اتوبار رسالت

درخواست باربری و حمل بار برای منطقه رسالت تهران

باربری و اتوبار رسالت

۵
(۱)

باربری و اتوبار رسالت یکی از شعبه هایی است که شرکت تهران سعادت در منطقه رسالت نارمک راه اندازی کرده، برای اینکه بتوانید برای امر جابجایی اقدام کنید ابتدا باید با شرکت تهران سعادت قراردادی منعقد کنید تا این شرکت برای شما خدمات رسانی کند. قراردادی که با این شرکت و اتوبار بسته می شود، حداقل بین دو نفر یعنی یکی صاحب قرارداد که شرکت است و قرار داد را تنظیم می کند و نفر بعدی مشتری یا مراجعه کننده به شرکت است.

با توجه به افزایش جمعیت در منطقه رسالت،  شرکت تهران سعادت را تمام تلاش خود را کرده است تا خط سرویس دهی اتوبار رسالت را دایر کند. از آن زمان که خط سرویس دهی اتو بار رسالت دایر شد،  بسیاری از مشکلات حمل و نقل این منطقه مرتفع گردیده است. بیایید کمی با این موسسه بیشتر آشنا شویم تا لمس کنیم که شرکت تهران سعادت از بهترین شرکت های حمل و نقل است.

معرفی خدمات شرکت تهران سعادت در حمل انواع بار در منطقه رسالت

باربری بستگی به میزان و حجم بار دارد:
خب به طبع حمل یک کارتن ۲ کیلویی خیلی راحت تر از یک دستگاه ۵۰ کیلویی است. شاید برای حمل بار با وزن کم، نیازی به رعایت اصول ایمنی نباشد؛ زیرا خطر آنچنانی فرد حمل کننده را تهدید نمی کند.
اما وقتی وزن بار بیشتر می شود هر گونه اشتباه می تواند عوارض جبران ناپذیری برای فرد و کالای مورد نظر به وجود آورد. خط سرویس دهی اتوبار رسالت دارای کارگران بسیار مجرب وکار بلد است.

با وجود نکات و گفته های بالا برای اینکه سلامت جسمی شما حفظ شود استفاده از خط سرویس دهی باربری رسالت  بهترین گزینه ممکن است.

معرفی منطقه رسالت

منطقه ۴ شهرداری تهران بزرگ، جزء شرقی ترین نقاط تهران است که رسالت نام دارد. بسیاری از خانه های این منطقه دارای بافت قدیمی هستند. این منطقه از قسمت شمالی با منطقه یک همجوار است و از قسمت جنوبی به خیابان رسالت می رسد.

از محله های این منطقه می توان اوقاف، پاسداران، جوادیه، حسین آباد، مبارک آباد، حکیمیه، شمس آباد، علم وصنعت، قاسم آباد، ده نارمک، کاظم آباد، کالاد، کوهسار، گلشن، مجیدآباد و مهران را نام برد.

جمعیت این منطقه بیش از نود هزار نفر است که اکنون نیز به دلیل قیمت نسبتا پایین به منطقه های دیگر رو به افزایش است. با توجه به جمعیت زیاد قطعا نیاز به استفاده از خط سرویس دهی اتوبار رسالت  بسیار به چشم می خورد که شرکت تهران سعادت همه کار های حمل ونقل را بر عهده می گیرد.

قیمت های مربوط به خط سرویس دهی باربری رسالت مقرون به صرفه و توافقی است. نیازی نیست بابت قیمت های باربری رسالت دچار استرس و نگرانی شوید. پس با توجه به گستردگی این منطقه و افزایش جمعیت آن، خط سرویس دهی باربری رسالت  بسیار پرکاربرد و پر ترافیک است و مورد استفاده بسیار قرار می گیرد.

حال می پردازیم به نکاتی  در عقد قرارداد باربری و اتوبار رسالت

  1. همه بند هایی که در عقد نامه برای اسباب کشی است به صورت پیشنهادی از سمت شرکت می باشد و در صورتی که مشتری یا طرف دوم راضی نباشد یا قبول نکند، قرارداد اعتباری ندارد.
  2. دو طرف قرداد قطعا به سن قانونی رسیده باشند. طرف اول که خود شرکت تهران سعادت است قطعا این مورد را لحاظ و رعایت کرده ولی ممکن است طرف دوم یا مشتری به این نکته توجه نکند یا اطلاعاتی راجع به آن نداشته باشد.
  3. تمام بند های قرارداد مشروع باشند و هیچ امری مخالف قوانین جمهوری اسلامی ایران نباشد. مثلاخط سرویس دهی اتوبار رسالت نمی تواند بار هایی همچون مشروبات الکلی حمل کند.
  4. موضوع قرارداد کاملا مشهود باشد و در آن قید شود که در صورت خسارت، جبرانش بر عهده چه کسی است و تا چه میزان خسارت قابل پرداخت و جبران است.
  5. قرداد زمانی اعتبار دارد که حق بیمه توسط شرکت پرداخت شده باشد؛ زیرا ممکن است صاحب شرکت پول بیمه نامه ها را پرداخت نکرده و به اداره بیمه مقروض باشد. در این صورت قرارداد اعتبار قانونی ندارد!

در ادامه خدمات متنوع تهران سعادت، باید گفت که کارگران شرکت تهران سعادت و خط سرویس دهی اتوبار رسالت بسیار حرفه ای و کار بلد هستند و تمام مهارت های لازم را برای حمل بار یاد گرفته اند و همین امر موجب پیشرفت شرکت می شود.

آنچه که برای شرکت تهران سعادت مهم است خرسندی و رضایت شما عزیزان است. این مهم از زمان تاسیس این مجموعه در اولویت امور بوده است و حرفه انجام باربری ها و اتوبار در منطقه رسالت دارای آینده ای بسیار نیکو برای این مجموعه با تجربه است.

 

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + یازده =

02188926620