درخواست باربری و اتوبار شریعتی

درخواست باربری و حمل بار برای منطقه شریعتی تهران

باربری و اتوبار شریعتی

۵
(۱)

اتوبار شریعتی

همه ما در همه روز های هفته، نیاز به جا به جایی خود و یا وسایل خود داریم. حالا این جا به جایی وسایل ممکن است درون خانه و یا سطح شهر و کشور باشد.به طوری که جا به جایی وسایل و حمل و نقل آن به یک نوع نیاز در جوامع امروزی تبدیل شده است و با توجه به گسترش بسیار زیاد علم و تکنولوژی، نیازمند انواع خط مشی ها برای جلب مشتری و کار حرفه ای است.

در هر روز ما شاهد ماشین های حمل بار از جمله ماشین های سواری و وانت، کامیونت های شهری، کامیون های بزرگ و در نهایت کامیون های ۱۸ چرخ هستیم که نیاز حمل بار و باربری مردم را پاسخ می دهند.این نیاز جوابش معلوم است؛ اما برای دانستن اینکه چگونه به این نیاز پاسخ داده شود، با ما همراه باشید.برای مثال یک محموله طی اتوبار شریعتی باید به مقصد خود برسد. اگر خود فرد بدون کمک گرفتن از باربری شریعتی خواهان انجام این کار باشد، به طور جدی به مشکلات زیادی از اعم کمبود وقت، انرژی زیاد، نیروی انسانی کم و خطر آسیب به وسایل بر خواهد خورد.

پس باید به بدنبال موسسه ای مخصوص حمل و نقل با تجربه و حرفه عالی و عامه پسند باشید. پیشنهاد ما اولین اولی ها است؛ یعنی موسسه حمل و نقل تهران سعادت.تهران سعادت در تهران برای اولین بار موسسه حمل و نقل نام گرفت و از آن به بعد رفته رفته با مشتری مداری و حرفه ای بودن در کار، خود را در بین مشهور و محبوب ساخت.

اما قبل از بررسی بیشتر این موسسه و تاریخچه و خدمات آن، برویم سراغ آشنا شدن با خیابان شریعتی و نیز اتوبار شریعتی و شرایط آن.

معرفی منطقه شریعتی تهران

محله شریعتی یکی از مهم ترین محله های تهران و واقع در شمال شرق آن است.شریعتی یکی از ناحیه های منطقه ۳ تهران است و در این ناحیه ما شاهد محله های بسیاری هستیم که نشان از جمعیت و تنوع نژاد گوناگون افراد ساکن در آن است.

شریعتی در شمال تا بزرگ راه های چمران، صدر و مدرس، در جنوب تا بزرگ راه رسالت و اتوبان همت، در شرق تا خیابان پاسداران و بخشی از خیابان شریعتی و در غرب تا اتوبان چمران کشیده شده است.

از مهم ترین مراکز فرهنگی این ناحیه از تهران می توان به:

  • فرهنگ سرای ارسباران
  • کتابخانه علامه امینی
  • پارک موزه آب
  • کتابخانه استاد شهریار
    اشاره کرد.

این منطقه پارک ها و مراکز ورزشی گوناگونی را دارا است که از بین آن ها می توان به بوستان ملت، بوستان طالقانی و بوستان آب و آتش و نیز ورزشگاه شهید کشوری و مجموعه ورزشی انقلاب در تهران اشاره کرد.شریعتی تهران در آمارگیری سال ۹۵، با داشتن حدود ۳۳۰ هزار نفر جمعیت ساکن در خود، از پر جمعیت ترین نواحی این شهر به حساب می آید.

همانطور که اشاره شد، با توجه به تعداد زیاد و قابل توجه خیابان مهم متصل به شریعتی، می توان اینگونه برآورد کرد که باربری در منطقه شریعتی تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معرفی خدمات باربری و اتوبار شریعتی شرکت تهران سعادت

  1. مشاوره تمام وقت برای راهنمایی بیشتر شما:
    شما پس از اولین تماس خود با این موسسه اسباب کشی می توانید با مشاوره دقیق و بسیار سودمند مشاوران برتر آن، اطلاعات درستی از سفارش مدنظر شما با توجه به نیاز خود را بدست آورید.
    همچنین در ادامه کار نیز پیگیری های همه روزه مشاوران تا تحویل محموله شما به مقصد ادامه خواهد داشت.
  2. عقد قرارداد بیمه با هزینه خود موسسه:
    پس از ثبت سفارش شما درباره اتوبار شریعتی، تهران سعادت بیمه ای را با هزینه خود عقد و ثبت می کند تا در صورت هرگونه آسیب احتمالی به وسایل، هیچ گونه مشکلی برای شما پیش نیاید.
    البته باید متذکر شد که اگر محموله شما بسیار گران بها و با ارزش باشد، بخشی از بیمه از خود شما اخذ می شود تا در رضایت طرفین مشکلی چیش نیاید.
  3. انبارداری ویژه تهران این موسسه:
    پس از ثبت و بیمه و در صورت نیاز، انبار های بسیار مجهز این موسسه اتوبار کاملا آماده به خدمت هستند. به این شکل که با مجموع بیش از ۲۰۰۰۰ متر مربع انبار های سقف دار، شما دیگر هیچ نگران انبار شدن وسایل خود نخواهید بود.
  4. به استخدام داشتن کارگران متخصص در این حوزه:
    در صورت تمایل شما، کارگرانی مخصوص در هر بخش استخدام شده اند تا کار کاملا سیستمی و بروز پیش رود.
  5. امانت داری فوق العاده از وسایل شما و مسئولیت پذیری تمام و کمال آن ها:
    پس از تمام مراحل و خدمات باربری و اتوبار شریعتی دیگر وقت تحویل بار به مقصد است. این موسسه امانت داری خود را به شما نشان خواهد داد و رضایت کامل شما را برای سفارش های بعدی دریافت خواهد کرد.

مشاهده دیگر مناطق :

باربری جنت آباد

باربری سعادت آباد

باربری شهرک غرب

باربری تهرانپارس

باربری پاسداران

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − پنج =

02188926620