درخواست باربری و اتوبار قیطریه

درخواست باربری و حمل بار برای منطقه قیطریه تهران

باربری و اتوبار قیطریه

۵
(۱)

اصولا در زندگی پر مشغله امروزی، کار های زیادی برای هر فرد در هر روز وجود دارد. حالا اگر برای شما هم حمل و نقل باری به منطقه ای از داخل شهر تهران پیش آید، قطعا به فکر استرس و سختی های این کار خواهید افتاد.

اتوبار قیطریه را می توان مثالی از این نوع حمل بار بین شهری در تهران دانست. این حمل بار نیاز به دقت و مسئولیت پذیری فراوان از سوی موسسه اتوبار و حمل کننده دارد. پس باید به فکر موسسه ای باشید که این رضایت را در در دل شما ایجاد کند.

اما به راستی که برای رفع نیاز از باربری قیطریه ، به بدنبال چه موسسه ای باید بود!؟

جواب این سوال نزد ما است!قطعا برای شما نیز اولین و مهم ترین فاکتور انتخاب موسسه حمل و نقل، تجربه و داشتن حرفه در کار است.

موسسه ای که کار حمل و نقل را در زندگی امروزی نوعی هنر بپندارد و به این منظور خدمات خود را برای کسب رضایت مشتری، بهتر و گسترده تر کند.موسسه مذکور باید از هر لحاظ این قابلیت را در کارنامه خود داشته باشد تا بتواند نظر شما را جلب کند. این قابلیت ها بسیار زیاد اند اما چند نوع از آن ها عبارت اند از:

  • انواع مختلفی از مشتری مداری ها
  • پیگیری منظم محموله تا رسیدن به مقصد
  • باربری بصورت کاملا دربستی
  • بیمه نمودن و قبول کردن مسئولیت وارد آمدن خسارت بر وسایل
  • بسته بندی و انبارداری خوب و در شأن محموله یک شهروند
  • داشتن کارگران برای بخش های مختلف پروسه اتوبار قیطریه
  • انتخاب وسیله نقلیه متناسب با بار در هر قسمت
  • و…

اما چه موسسه ای تمام این ویژگی ها را دارا است!؟

پیشنهاد ما به شما موسسه حمل و نقل تهران سعادت است. این موسسه با بیش از هفتاد سال سابقه کاری، اولین و حرفه ای ترین موسسه حمل و نقل تهران است.نه تنها انجام باربری های مختلف در سطح شهر از جمله باربری گیشا ، باربری قیطریه ، باربری زعفرانیه، بلکه تمام باربری ها در سطح کشور و نیز سطح بین المللی از خدمات ارائه شده توسط این موسسه مشهور است.

قبل از معرفی بیشتر این موسسه و خدمات فوق العاده و خاص آن، کمی با محله قیطریه تهران آشنا شویم:

معرفی منطقه قیطریه در تهران

این محله مرفه نشین از قدیمی ترین محله های واقع در شمال شهر تهران است. قیطریه در شمیرانات قرار دارد و از لحاظ آب و هوا تقریبا شبیه زعفرانیه است.این ناحیه در منطقه ۱ شهر تهران قرار دارد و از لحاظ جغرافیای شهری، از شمال به بلوار اندرزگو، از جنوب به جهانتاب، از شرق به چیذر و از غرب به خیابان شریعتی متصل است.

شکل گیری این ناحیه از تهران را همانند بقیه محله های شمیرانات، می توان ناشی از کشاورزی و باغ داری دانست. البته که رفته رفته جمعیت قیطریه زیاد می شده است، اما دلیل اصلی افزایش جمعیت این منطقه را می توان انقلاب اسلامی دانست.از لحاظ مکان های دیدنی، قیطریه یکی از زیباترین پارک های تهران و بزرگ ترین پارک ناحیه به نام پارک قیطریه را دارا است که از جاذبه های گردشگری مشهور این ناحیه از تهران است. این پارک بازمانده باغ بزرگی است که در دوران شاهنشاهی بصورت طبیعی و جنگلی وجود داشته است.از مکان های دیگر دیدنی نیز می توان به وجود حمامی در کنار مسجد جعفری اشاره کرد.

قیطریه در قدیم به عنوان شکارگاه استفاده می شده است. به این صورت که در تابستان و بهار در این منطقه شکار های متفاوت کوچک و بزرگ انجام گرفته و نیز دسته های بزرگ و بی شمار پرندگان یافت و شکار می شده است.

با توجه به اهمیت و کاربرد زیاد این منطقه، اتوبار قیطریه نیز اهمیت زیادی پیدا کرده است. پس با تهران سعادت و پیشنهادات خاص او همراه شوید تا تجربه یک اسباب کشی دلنشین را بدست آورید!

خدمات باربری و اتوبار قیطریه موسسه حمل و نقل تهران سعادت

  1. مشاوره های منظم در صورت هرگونه مراجعه( حضوری، تلفنی، آنلاین)
  2. کسب رضایت قلبی شما برای ثبت سفارش های بعدی
  3. انجام تمام مراحل این پروسه به طور کاملا مدرنیزه

با دانستن این موضوعات و آشنایی با اتوبار قیطریه موسسه حمل و نقل، پس از تماس شما با موسسه چه مراحلی طی می شود:

  1. مشاوره و ثبت سفارش
  2. بیمه شدن لوازم و وسایل شما با هزینه تهران سعادت
  3. دریافت و بارچینی و انبارداری محموله
  4. ارسال با وسیله نقلیه مناسب و بطور دربستی به مقصد مورد نظر

با خلاصه ای از مراحل انجام کار حمل و نقل توسط این موسسه آشنا شدیم.

نکته تکمیلی: باید به این نکته توجه داشته باشید: در صورتی که محموله مدنظر در اتوبار قیطریه شما ارزش بسیار بالایی داشته باشد، کمی از هزینه بیمه تحت عنوان مابه التفاوت بیمه وسایل توسط خود شما پرداخت می شود تا اطمینان بیش تری از این حمل و نقل خود داشته باشید.

مشاهده دیگر مناطق :

باربری جنت آباد

باربری سعادت آباد

باربری شهرک غرب

باربری تهرانپارس

باربری پاسداران

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

02188926620