درخواست باربری و اتوبار مرزداران

درخواست باربری و حمل بار برای منطقه مرزداران تهران

باربری و اتوبار مرزداران

۵
(۲)

اتوبار و باربری مرزداران

اتوبار و باربری مرزداران : در نگاهی به یک زندگی روزمره در می یابیم که همه روزه و در بیشتر ساعات، حمل و نقل ها کار هایی اند که بصورت بسیار جدی و دائم انجام می پذیرند.در حمل و نقل های بین شهری در تهران، می توانیم به انواع آن مثل اتوبار مرزداران، اتوبار قیطریه، اتوبار ولنجک، اتوبار شریعتی و… اشاره کنیم.حالا فرض کنیم شما قصد پیگیری و دریافت اطلاعات درباره اتوبار مرزداران را دارید. پس باید به دنبال بهترین ها در این زمینه باشید.

حرف که از بهترین ها زده می شود، اولین فاکتور تعیین کننده اعتماد یعنی تجربه و حرفه ای بودن خود را نشان می دهد. پس در اولویت امر باید تجربه موسسه حمل و نقل انتخابی زیاد بوده و حرفه انجام کار در کارنامه آن به خوبی ثبت شده باشد.از دیگر فاکتور های انتخابی می توان از امانت داری و عقد قرارداد مناسب بین طرفین نام برد. در عقد قرارداد، موسسه حمل و نقل و نیز مشتری به نفع طرفین شروع به نوشتن و تنظیم قرارداد شخصی می کنند. پس امانت داری نیز پیرو عقد قرارداد خوب و مناسب قرار دارد.

فاکتور ها برای انتخاب بسیار اند، اما به راستی که چه موسسه حمل و نقلی در تهران به این شکل کامل بوده و تمامی فاکتور های لازم برای انتخاب شدن را دارا است!؟پیشنهادی که اهل فن و هنر در زمینه حمل و نقل باربری به شما می دهند، با تجربه بیش از ۷۰ سال کار حرفه ای آمیخته است. تهران سعادت همان موسسه ای است که شما به دنبال آن می گردید!از ابتدای امر ، یعنی بیش از ۷۰ سال پیش، هیچ موسسه ای برای حمل و نقل در تهران موجود نبود. این حس نیاز کاری کرد تا تهران سعادت شروع کار خود را با یکّه تازی تمام به عرصه اجرا بگذارد.

این موسسه رفته رفته کار خود را گسترش می داد و در راس امور و اهداف خود، مشتری مداری را لحاظ کرده بود. به طبع هرچه محبوبیت و شهرت بیشتر، کار دقیق تر و گسترده تر و حرفه ای تر!

قبل از گویا شدن دیگر خدمات ارائه ای توسط این موسسه، بپردازیم به معرفی منطقه نیاوران از شهر تهران و شرایط باربری مرزداران را بهتر بشناسیم.

باربری و اتوبار مرزداران

باربری و اتوبار مرزداران

معرفی منطقه مرزداران تهران

مرزداران منطقه ای در شمال غرب تهران و جزء منطقه ۲ شهرداری تهران است. غالب سازه های به چشم خورده در این منطقه را آپارتمان های نوساز تشکیل می دهند.از لحاظ جغرافیای نقشه ای، این محله از شمال به بزرگ راه حکیم، از جنوب به بزرگ راه جلال آل احمد، از شرق به بزرگ راه شیخ فضل الله نوری و از غرب به بلوار یادگار امام ختم می شود.

از لحاظ جمعیت و سکونت افراد در این ناحیه، می توان گفت از مناطق تقریبا کم جمعیت تهران در نسبت با دیگر محله ها است. مرزداران با دارا بودن ۲۵۰۰۰ جمعیت در حال سکونت در خود، از محله های مهم شهر تهران به حساب می آید.

مکان های مهم گردشگری:

  • از اماکن زیبا و گردشگری این محله می توان به پارک پردیسان اشاره کرد که با داشتن جلوه ای زیبا، بمانند پارکی روی یک تپه، جمعیت زیادی را پذیرا است.
    همچنین در کنار این پارک بزرگ، موزه ای نیز وجود دارد که دیدن کردن از آن خالی از لطف نیست.
  • از دیگر مکان های مهم این ناحیه، می توان به مجتمع فرهنگی جنب مسجد امیر المومنین اشاره کرد که شامل مراکز فرهنگی، کتابخانه و مراکز تجاری است.
  • در ضمن این محله برای ورزشکاران محترم باشگاه مخصوص پینت بال دارد که همه روزه جمعیت زیادی را پذیرا است.

همانطور که دیدیم، این ناحیه یکی از مناطق مهم در تهران به حساب می آید و همه روزه انواع باربری مرزداران با مقصد این محله انجام می گیرد.

اما تهران سعادت در اتوبار مرزداران به شما چه خدماتی ارائه می دهد؟

علاوه بر خدمات مذکور ارائه شده توسط این موسسه باربری و اتوبار با تجربه حمل و نقل، از دیگر موارد خدماتی و مشتری مداری آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مشاوره و راهنمایی و پیگیری مناسب و همه ساعته:
    پس از اولین تماس خود با جواب و پیگیری های منظم مشاوران این موسسه همراه خواهید شد تا مطابق با نیاز خود، بهترین سفارش را ثبت کنید.
  2. انبارداری مناسب و درخور سفارش شما برای اتوبار مرزداران:
    پس از انجام شدن ثبت و عقد بیمه و کار های ابتدایی، در صورت لزوم این موسسه به انبار کردن محموله شما می پردازد که با دارا بودن مجهز ترین انبار ها، این کار به خوبی انجام خواهد گرفت.
  3. وجود کارگران کاربلد و حرفه ای در تک تک مراحل باربری:
    با تمایل شما، تهران سعادت در هر محله از پروسه به شما همکاری کارگران متخصص در آن بخش را می دهد تا شما آسوده خاطر باشید.
  4. امانت داری و کسب رضایت قلبی مشتریان:
    پس از انجام حمل و نقل و اسباب کشی توسط اتوبار مرزداران و به مقصد رسیدن بار، هیچ خسارتی شامل حال شما نخواهد شد و سلامت محموله شما، سند امضای قرارداد توسط موسسه است؛ پس کسب رضایت شما به انجام رسیده است!

مشاهده دیگر مناطق :

باربری جنت آباد

باربری سعادت آباد

باربری شهرک غرب

باربری تهرانپارس

باربری پاسداران

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 10 =

02188926620