خدمات حمل کانکس

درخواست خدمات باربری و حمل انواع کانکس به سراسر ایران

باربری و حمل انواع کانکس

۵
(۳)

حمل کانکس

حمل کانکس برای جابجایی برخی لوازم نیاز به مهارت و آموزش هایی دارد  که نقش موثری در انتخاب ساده ترین راه ها را دارد، از این رو افراد در زمان خرید برخی لوازم و محموله ها نیاز به افرادی زبده و کارآمد دارند که بتوانند در قبال هزینه دریافتی بهترین جابجایی و حمل و نقل را انجام دهند. حمل کانکس همانند سایر لوازم نیاز به داشتن استاندارد هایی است که علاوه بر جابجایی ساده، میزان سلامت حمل و نقل را نیز تعیین می کند همین امر سبب شد که امروز در این مقاله در رابطه با شرایط و استاندارد های باربری و حمل کانکس در شرکت باربری تهران سعادت اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

برای باربری و حمل کانکس به چه نکات مهمی باید توجه کرد؟

برای این عملیات نیاز به اقدامات خاصی است که در دسته بندی های زیر خلاصه می شوند:

  • آشنایی با استاندارد های ابعاد و وزن
  • بررسی راه های عبور و مرور
  • انتخاب محل مناسب برای استقرار کانکس
  • بررسی کلیه شرایط محیطی و زمانی
  • دریافت مجوز عبور و مرور از سوی پلیس و راهدار

آیا برای حمل کانکس داشتن اطلاعات در رابطه با ابعاد می تواند مفید باشد؟

کمپانی های بزرگ تهران سعادت در سراسر کشور با هدف رفاه حال مشتریان جابجایی انواع کالا، ماشین آلات مختلف و همچنین کانتینر و کانکس اقدام کرده که در این بین برای حمل و نقل به نکات خاصی توجه نموده است و  از جمله نکاتی که در زمان حمل کانکس باید مورد توجه قرار بگیرد ابعاد و اندازه آن ها می باشد،گفتنی است که ماشین انتخابی شما می بایست گنجایش حمل کانکس را داشته باشد. از نظر استانداردهای بین المللی طول ماشین حمل کانکس در بیشترین حالت ممکن ۱۲ متر است و عرض آن می بایست بیشتر از ۲.۵ متر باشد چرا که معمولا اندازه پشت سازه کانکس تقریبا ۲.۴ است. البته گفتنی است که اندازه و ابعاد کانکس ها بر اساس نیاز مشتریان قابل تغیر است و گاهی به اجاره ماشین حمل بار متفاوت تری نیاز است.

حمل کانکس

شرایط اخذ صدور حمل کانکس به چه صورت می باشد؟

موارد زیادی در زمان حمل کانکس دخیل هستند که از مهم ترین آن ها می توان به اخذ اجازه صدور حمل توسط پلیس و راهداری اشاره کرد، در این زمان پلیس با بررسی مسیرهای پیش رو و انتخاب یک مسیر مناسب مجوز بار ترافیکی را برای جابجایی صادر می نماید. گفتنی است که کلیه هزینه های مربوط به حمل کانکس و در صورت نیاز به اسکورت بر عهده صاحب آن می باشد. از مهم ترین نکات در حین جابجایی کانکس میزان سرعت تریلی بر اساس اندازه آن است و در صورتی که عرض سازه بیش از ۳.۵ متر اسکورت دار باشد جابجایی با سرعت ۳۰ کیلومتر در ساعت و تنها در زمان روشنایی هوا انجام می شود.

پس از حمل کانکس چه اقداماتی باید صورت پذیرد؟

با توجه به این که حمل و جابجایی کانکس بر اساس استاندارد های خاصی صورت می پذیرد گفتنی است که از پیش لازم به ایجاد شرایطی برای نگهداری آن نیز می باشد. در گام نخست می بایست محلی را برای قرار دادن سازه انتخاب نمایید تا به محض رسیدن تریلی امکان استقرار وجود داشته باشد. از جمله نکاتی که در زمینه مکان مورد استقرار باید رعایت شود می توان به قابلیت جاگیری درست کانکس، داشتن فضایی برای باز و بستن درب و پنجره ها، عدم سد معبر و… اشاره کرد. تمام موارد عنوان شده در زمان جابجایی توسط مسئولین زیربط در اتوبار و باربری تهران سعادت مورد بررسی قرار میگیرد تا در نهایت بهترین نتیجه گیری به مشتریان ابلاغ گردد.

همچنین مهم است که سازه مورد نظر به هیچ عنوان مزاحمتی برای کسب و کار و یا زندگی همسایگان ایجاد ننماید و البته محل استقرار آن در مکانی باشد که امکان دسترسی به شرایط اولیه زندگی همچون کنترل تاسیساتی و تمامی نیاز های مربوط به آب، برق، گاز و تلفن فراهم باشد. گفتنی است که محل استقرار کانکس نباید مزاحمتی برای دسترسی سایرین به امکانات فوق ایجاد نماید.

گام دوم پیش از باربری و حمل کانکس بررسی راه عبوری است، با توجه به ابعاد آن لازم است که مسیر عبوری را در نظر داشته باشید و در صورت وجود تیر چراغ برق، تونل، درخت یا پل پیش از حرکت چاره اندیشی کنید. در برخی موارد ممکن است رانندگان راه های فرعی و میان بر ها را برای حمل کانکس انتخاب نمایند که در این صورت نیز نیاز به بررسی مسیر ها از نظر هموار یا کوهستانی بودن دارد.

از دیگر مواردی که پیش از حمل کانکس باید مورد توجه قرار بگیرد، توجه به وزن آن برای انتخاب ماشین حمل بار است. معمولا جرثقیل بر اساس وزن کل سازه انتخاب می شود چرا که اندازه وزن سازه ها بر اساس چگونگی استفاده متفاوت می باشد به بیان دیگر کانکس های کارگاهی دارای ابعاد ۲.۵۶ را معمولا با جرثقیل های ۴ تنی جابجا خواهند کرد اما در صورتی که ابعاد کانکس افزایش پیدا کند نیاز به جرثقیل ها بزرگتر تا حد ۲۰ یا ۳۰ تنی است.

بیشتر مطالعه کنید : وانت بار

حمل کانکس

آیا می توان کانکس را در محل مورد نظر مونتاژ کرد؟

گاهی به دلایل خاص مانند شرایط محیطی و محل عبور امکان جابجایی کانکس به صورت ساخته شده وجود ندارد، در چنین شرایطی تنها راه ممکن انتقال تکه های مختلف کانکس به محل مورد استقرار است.  پس از حمل تکه های جدا از هم، گروه مهندسی به محل اعزام شده و با دقت و بر اساس استاندارد ها  قطعات مونتاژ شده و کانکس در محل مورد نظر مستقر می شود. لازم به ذکر است که کلیه هزینه های مربوط به حمل قطعات، اعزام مهندسین، مونتاژ کردن و مستقر شدن کانکس بر عهده صاحب آن است.  البته در صورتی که نیاز به نصب و وصل قطعات کانکس در محل استقرار باشد می بایست در زمان طراحی و تولید قطعات نقاطی با هدف جدا سازی و اتصال سازه ها تعبیه شود. این اقدام به دلیل سختی کار چندان رضایت بخش نیست اما شرکت باربری تهران سعادت با هدف رفاه حال مشتریات تمامی قطعات را در نهایت صبر و دقت حتی از مکان های صعب العبور سراسر کشور جابجا نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

آیا امکان باربری و حمل کانکس با جرثقیل وجود دارد؟

گاهی ممکن است برای فرار از هزینه ها افراد تصمیم به حمل سازه به واسطه تنها یک جرثقیل را داشته باشند، گفتنی است که عملیات فوق جرم محسوب می شود و در صورت مشاهده پلیس بدون شد اعمال قانون می گردد. از کمترین مجازات برای جرثقیل می توان به ارسال آن به همراه سازه به پارکینگ اشاره کرد چرا که انجام عملیات فوق می تواند بسیار خطرناک باشد و در صورت تردد در مکان های شلوغ منجر به آسیب رسانی به افراد و حتی در صورت برخورد منجر به تلفات جانی نیز خواهند شد. پس بهترین راه ایجاد شرایطی برای انتقال سازه به واسطه تریلی های استاندارد است که بر اساس ابعاد، اندازه و وزن کانکس جابجا می شود.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + بیست =

02188926620