خدمات باربری و حمل بار گندم

خدمات باربری و حمل بار گندم در سراسر ایران

باربری و حمل بار گندم

۵
(۲)

باربری و حمل گندم 

حمل گندم به دلیل ارزش بالای این محصول کشاورزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، در این مقاله با بررسی اصول صحیح حمل و نقل گندم با ما همراه باشید. غلات و در راس آن ها گندم یکی از محصولات اصلی در صنعت کشاورزی در سراسر جهان به شمار می آیند. حمل و انتقال گندم از مزرعه به انبارها و ارسال آن به کارخانه های برای تبدیل شدن به آرد دقت بالایی برای حفظ کیفیت آن در زمان انتقال می طلبد. شرکت حمل و نقل بین المللی تهران سعادت با بیش از ۷۰ سابقه در زمینه انواع حمل و نقل از بهترین شرکت ها در باربری و حمل بار گندم در ایران به شمار می آید.

ضایعات گندم از مرحله برداشت تا مرحله تحویل آن به سیلو

استفاده از غلات به دلیل ارزش غذایی بالای آن ها به خصوص گندم از زمان عصر کشاورزی آغاز شده و تا به حال ادامه دارد. امروزه با پیشرفت دانش کشاورزی و تجهیزاتی مانند ماشین آلات کشاورزی کشت و برداشت گندم در شرایط مطلوبی قرار دارد. به کاهش کیفی و کمی گندم در مراحل مختلف پیش از برداشت، هنگام برداشت و پس از برداشت ضایعات می گویند.

حفظ کیفیت گندم در زمان حمل بار گندم توسط شرکت حمل و نقل بسیار مهم است تا ضایعات گندم را به حداقل مقدار ممکن برسد. مقداری از محصولاتی مانند گندم در زمان بارگیری هدر می روند، بکارگیری شرکت حمل و نقل از افراد مجرب در حین بارگیری نقش مهمی در کمتر شدن هدر رفت گندم دارد. شرکت باربری تهران سعادت با تکیه بر تجربه چندین ساله در حمل و نقل انواع  محصولات کشاورزی و بهره گیری از افراد ماهر و کار آزموده در باربری و حمل گندم  بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

باربری و حمل بار گندم

شرایط مطلوب برای نگهدرای گندم در سیلو

گندم در کشور عزیز ما ایران یکی از محصولات اصلی بخش کشاورزی است و محصول گندم در فرهنگ ما ایرانیان علاوه برجنبه غذایی و اقتصادی آن، دارای ارزش معنوی بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان است. در سبد غذایی نان قوت اصلی به شمار می آید و کاهش هدر رفت این محصول بیشتر احساس می شود. از مرحله برداشت تا تحویل به کارخانه های آرد محصول گندم در انبارهای ویژه نگهداری غلات یعنی سیلوها انبار می شود.

علاوه بر این که کیفیت گندم در حمل بار گندم باید حفظ شود، سیلوها هم باید از شرایط مطلوبی برای نگهداری محصول گندم برخوردار باشند. ذخیره گندم برای مصارف بلند مدت همواره یکی از مسائل مهم و دشوار در نگهداری و حفظ گندم بوده است. امروزه با پیشرفت علم مهندسی و تکنولوژی مقادیر عظیمی از گندم را می توان در سیلو ها در دراز مدت با حفظ ارزش غذایی آن ها انبار کرد.

ذخیره گندم پروسه پیچیده ای است چون بعد از برداشت، دانه گندم مانند یک ارگانسیم زنده به شرایط مطلوبی برای حفظ کیفیت نیاز دارند. سیلوها مجموعه ای از کندوها به شل استوانه از جنس فلز یا بتون هستند که مجهز به سیستم بارگیری و تخلیه، تجهیزات کنترل دما و رطوبت و امکان دوران در هر کندو هستند. از ظرفیت کامل هر کندو به طور کامل و بدون محدودیت می توان استفاده کرد.برای حمل بار گندم و تحویل آن به سیلوها شرکت باربری باید از ماشین های مناسب برای بارگیری و تخلیه آن استفاده کند. در حال حاضر باربری تهران سعادت مجهز به انواع ماشین های باربری مدرن آماده ارائه بهترین خدمات در حمل و نقل انواع محصولات کشاورزی در سراسر کشور به مشتریان خود است.

امکانات مود نیاز برای باربری و حمل گندم

حفظ  کمیت و کیفیت محصول گندم در زمان حمل بار گندم مهمترین نکته ای است که باید آن را رعایت کرد. چندین سال است که شرکت های حمل و نقل با استفاده از ماشین های باربری انواع محصولات کشاورزی را به بازار مصرف انتقال می دهند. بکارگیری تجهیزات مناسب و مدرن امکان یک حمل و انتقال صحیح و به صرفه را برای شرکت و مشتریان فراهم می کند.

باربری و حمل بار گندم

تجربه کاری کادر شرکت در بارگیری و تخلیه بسیار مهم است و آسیب وارده به کالا را در پروسه جابجایی به حداقل می رساند. همچنین شرکت باید بتواند برای ضمانت تحویل سالم محموله، بار را بیمه کند تا در صورت خسارت به بار بتواند آن را جبران کند. حمل گندم نیاز به ماشین های باربری مناسب و دارای تجهیزاتی برای حفظ رطوبت و کنترل دمای مناسب نیاز دارد.شرکت حمل و نقل تهران سعادت با صدور انواع بارنامه و ماشین های مخصوص حمل بار گندم  و با دارا بودن شعب در سراسر ایران از شرکت های معتبری است که شما می توانید برای حمل مطمئن انواع محصولات کشاورزی خود انتخاب کرده و از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

برآورد میزان هزینه های حمل و نقل گندم

گندم از محصولات کشاورزی با ارزش اقتصادی بالا است و خود کفایی در زمینه تولید گندم از نقاط قوت اصلی اقتصاد هر کشور محسوب می شود. با توجه به این که در کشور ظرفیت تولید بالای گندم وجود دارد، دولت باید تمهیداتی را برای کاهش میزان هزینه های تولیدی گندم از کشت تا برداشت را برای کشاورزان در نظر بگیرد از جمله میزان نرخ کرایه باربری و حمل گندم از مزارع تا سیلوها.

تصویب نرخ کرایه یکسان و به صرفه برای شرکت های حمل و نقل و کشاورزان در سراسر کشور می تواند راهکار مناسبی برای کاهش هزینه های تولیدی گندم باشد. از طرفی حذف واسطه ها و تضمین خرید دولتی محصول سالانه گندم هم می تواند هزینه های تمام شده در تولید گندم را کاهش بدهد.  شرکت های حمل و نقل میزان کرایه باربری و حمل گندم را بر اساس ارزش ریالی محموله، حجم و اندازه بار، نوع بیمه و بارنامه و ماشین آلات و تجهیزاتی که در حمل و نقل بکار گرفته می شوند، محاسبه می کنند.

باربری و اتوبار تهران سعادت با حذف تمام واسطه ها و در اختیار داشتن تعداد بسیار زیاد راننده، بهره گیری از ماشین آلات مدرن و پیشرفته و صدور انواع بارنامه های معتبر و دولتی خدمات خود را مناسب و به صرفه ترین نرخ ممکن به مشتریان ارائه می کند. پیشنهاد ما به شما برای یک حمل و نقل مطمئن و به صرفه شرکت معتبر حمل و نقل بین المللی تهران سعادت است.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 9 =

02188926620