برگزاری جلسه شورای راهداری / آبان ۹۸

برگزاری جلسه شورای راهداری / آبان ۹۸

۳.۵
(۲۳)

به نقل از سایت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران, به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران؛ جلسه شورای راهداری ویژه راهداری زمستانی با حضور مدیر کل، معاونین و رؤسای ادارات ستادی در سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

حیدر نوروزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران؛ برگزاری مراسم اربعین سید و سالار شهیدان را در سالجاری بسیار باشکوه تر از سنوات قبل عنوان نمود و از تمامی همکاران بابت زحمات شبانه روزی و انجام بهینه امور و خدمت رسانی به زائرین حسینی در اجرای طرح باشکوه اربعین سال ۹۸ قدردانی نمود.

نوروزی هدف از این نشست را هماهنگی و بررسی مسائل و مشکلات موجود عنوان نمود و گفت: ادارات شهرستانی خط مقدم اجرای عملیات راهداری هستند و معاونین و رؤسای ادارات ستادی با تمام امکانات، توان و تجهیزات، ادارات شهرستانی را پشتیبانی و تجهیز نمایند.

در ادامه این نشست رؤسای ادارات شهرستانی مشکلات و کمبودهای حوزه تحت پوشش خود را عنوان و خواستار پرداخت به موقع دستمزد و احقاق حقوق  راهداران پرتلاش شدند.

نوروزی پس از شنیدن سخنان حاضرین، به ارائه راهکارها جهت رفع مشکلات و نواقص باقی مانده پرداخت و گفت: امید است با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته، در سال جاری شاهد افزایش ایمنی و آرامش برای تمامی کاربران جاده ای و سهولت تردد و روانی ترافیک در تمام محورهای مواصلاتی استان تهران باشیم.

در پایان این جلسه نوروزی ضمن بیان سختی ها و مشکلات راهداران، مبحث راهداری زمستانی را بسیار حساس عنوان نمود و گفت: تمامی نیروها و پرسنل اداره کل اعم از نیروهای دفتری و اجرایی در مواقع بحران برای امدادرسانی و کمک به هموطنان در صحنه حاضر و همانند همیشه در خدمت رسانی و کمک به هموطنانشان از هیچ خدمتی دریغ نخواهند نمود.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۳.۵ / ۵. تعداد آرا: ۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سه =

02188926620