بیمه اسباب کشی و هر آنچه که باید درباره آن بدانید

بیمه اسباب کشی و هر آنچه که باید درباره آن بدانید

۰
(۰)

بیمه اسباب کشی به منظور حفاظت بیشتر از وسایل به هنگام جا به جایی و حمل و نقل است. بیمه  یک راه مطمئن برای جبران خسارت وارده است، بیمه باعث ایجاد اطمینان خاطر در افراد می شود. در ادامه به شرکت های دارای بیمه و بیمه اسباب کشی و هر آنچه که باید درباره آن بدانید، می پردازیم. شرکت های باربری وجود دارند که صدور بیمه نامه یکی از خدماتی است که به مشتریان خود ارائه می دهند. شرکت تهران سعادت جزء آن شرکت های است که کالاهای مشتریان را بیمه می کند. هزینه های بیمه با توجه به شرایط قراردادی که با شرکت باربری می بندید، متفاوت هستند. برخی از شرکت ها با هزینه و مسئولیت خود کالاهای مشتریان را بیمه می کنند اما در برخی دیگر، مشتری باید خواهان بیمه باشد تا شرکت مورد نظر کالای مشتری را بیمه کند.

ما در این مقاله می خواهیم بیمه اسباب کشی و هر آنچه که باید درباره آن بدانید را برای شما توضیح می دهیم.در هنگام اسباب کشی احتمال وقوع هر نوع حادثه ای وجود دارد، اما نکته مهمی که مد نظر است این است که اگر متحمل ضرر شدید، بتوانید به نحوی آن را جبران کنید. یکی از راه های جبران خسارت، بیمه کردن وسایل است، شما با بیمه کردن وسایل خود می توانید خسارت وارده را تا حد زیادی جبران کنید.

بیمه راهی است برای این که نگرانی های شما در مورد خسارت های احتمالی، به حداقل برسد. یکی از راه هایی اسباب کشی آسان استفاده از شرکت های باربری است. اگر در اسباب کشی منزل از یک شرکت باربری کمک می گیرید، باید در نظر داشته باشید که آن شرکت وسایل شما را بیمه می کند، چون بسیاری از شرکت ها مسئولیتی در قبال آسیب دیدن وسایل شما ندارند.

شرکت تهران سعادت جزء شرکت های است که کالای مشتریان خود را بیمه می کنند. این شرکت با هزینه و مسئولیت خود، وسایل مشتریان را بیمه می کند ولی در صورتی که ارزش ریالی کالا از حد متعارف بیشتر باشد، این شرکت با مشتری هماهنگ کرده تا مابه تفاوت پرداختی بیمه را، خود مشتری پرداخت کند. ارائه خدمات بیمه از طرف شرکت تهران سعادت، باعث شده تا این شرکت جزء معتبرترین شرکت ها در حمل ونقل و باربری باشد.

مورد دیگری که از بیمه اسباب کشی و باربری باید مد نظر داشته باشید، هزینه بیمه است. همان طور که قبلا گفتیم هزینه بیمه ها با هم متفاوت است، عواملی همچون نوع کالا، جنس کالا، مسافت طی شده و… می توانند بر روی آن تاثیر بگذارند. هر چه ازرش کالایی بیشتر باشد، مطمئنا هزینه بیمه آن نیز بیشتر است، مسافت نیز یک از عواملی است که بر قیمت بیمه تاثیر دارد. هر چه مسافت طولانی تر باشد، هزینه بیمه نیز بیشتر است.

بیمه اسباب کشی

انواع بیمه باربری

همان طور که می دانید بیمه یک راه مطمئن برای جبران خسارت احتمالی است و ما انواع مختلفی از بیمه باربری را داریم که برخی از آن ها عبارتند از: بیمه باربری داخلی، صادرات و واردات و ترانزیت. بیمه اسباب کشی جزء بیمه باربری داخلی محسوب می شود. بیمه باربری داخلی خود نیز به سه دسته بیمه نامه عمومی، بیمه نامه ساده و بیمه نامه باز تقسیم می شود.

در بیمه نامه عمومی تمامی مسائل مهم به طور کاملا شفاف مشخص می شود. بیمه نامه ساده نیز یکی از بیمه های داخلی است، این نوع بیمه برای کالاهای خاص و کالاهایی که دارای تعداد کم و محدود هستند، استفاده می شود. بیمه نامه پوشش باز یکی دیگر از بیمه های داخلی است که در آن نیاز به پرداخت حق بیمه به صورت کامل نیست، بلکه در بازه های زمانی مشخصی حق بیمه پرداخت می شود.

تا این جا برخی از مواردی که در مورد بیمه اسباب کشی، نیاز بوده برای شما توضیح داده ایم. در ادامه نیز برخی دیگر را برای شما می آوریم.

بیشتر بخوانید : چرا فصل پاییز برای اسباب کشی مناسب تر است؟

اصطلاحات کلی بیمه اسباب کشی و باربری

در بیمه یک سری اصطلاحات کلی وجود دارد که برخی از آن ها را برای شما شرح می دهیم.

بیمه گر: شرکت یا شخصی است که نسبت به تضمین سلامت کالای شما در حین جا به جایی  متعهد است.

بیمه گذار: شخصی است که کالای خود را جهت جا به جایی به یک شرکت حمل و نقل و باربری ارائه می دهد و در صورت آسیب رسیدن به کالای ارسالی، می تواند خسارت خود را از طریق بیمه شرکت بگیرد.

مورد بیمه: یکی دیگر از مواردی که در بیمه اسباب کشی و هر آنچه که باید درباره آن بدانید باید به آن واقف باشید، مورد بیمه است. مورد بیمه یعنی تمامی کالاها و لوازمی که توسط شرکت باربری تهران حمل خواهند شد.

بیمه اسباب کشی

خسارت های تحت پوشش بیمه باربری

گاهی ممکن است که بیمه ها تمامی خسارت ها را تحت پوشش خود قرار ندهند. برخی از خسارت هایی که تحت پوشش بیمه های باربری قرار دارند به شرح زیر می باشند.خسارت ناشی از دیر تحویل دادن، ناشی از تصادف، کوتاهی در کار کارگران باربری، افتادن کالاها در حین حرکت، شکستن لوازم و وسایل، آسیب ناشی از بسته بندی غیر اصولی، ناشی از یخبندان و آب وهوای نامناسب، ناشی از سرقت و دزدی، ناشی از آتش سوزی و ناشی از زمین لرزه.

ما در این مقاله در مورد بیمه اسباب کشی را برای شما آورده ایم. اگر شما می خواهید از یک شرکت باربری در اسباب کشی استفاده کنید، باید یک شرکت معتبر را انتخاب کنید که صدور بیمه نامه را در ارائه خدمات خود داشته باشد. شرکت تهران سعادت با بیش ۷۰ سال سابقه بی نظیر یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه اسباب کشی است. این شرکت در زمینه اسباب کشی منزل خدماتی همچون مشاوره، بیمه بار و… را ارائه می دهد. اگر شما سوالاتی در مورد بیمه اسباب کشی دارید می توانید از تیم حرفه ای مشاوره شرکت تهران سعادت بهره بگیرید. این شرکت یک تیم  مجرب و با دانش را دور هم گرد آورده تا در هر ساعت از شبانه روز به تمامی سوالات مشتریان پاسخ دهند.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سیزده =

02188926620