باربری اسلامشهر و حمل بار اسلامشهر

درخواست حمل بار از اسلامشهر به شهرستان همراه با نرخ کرایه

باربری اسلامشهر و حمل بار اسلامشهر

باربری اسلامشهر و حمل بار اسلامشهر

۵
(۱۲۹)

باربری و حمل انواع بار از مبدا اسلامشهر به سراسر کشور به صورت دربستی با انواع خودرو حمل بار مانند کامیون، تریلی، خاور، وانت و نیسان، توسط باربری تهران سعادت انجام می شود. حمل بار از اسلامشهر با بهترین نرخ کرایه به همراه صدور بارنامه دولتی و بیمه نامه رایگان در سریع ترین زمان ممکن در خدمت شماست.

 

جهت حمل بار با بهترین نرخ کرایه با تلفن باربری اسلامشهر تماس بگیرید

۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰

 

 

برای مشاهده نرخ باربری از اسلامشهر کلیک کنید

 

تعرفه باربری

 

باربری اسلامشهر

باربری اسلامشهر, نرخ باربری اسلامشهر و حمل بار از اسلامشهر به شهرستان, از جمله خدمات باربری تهران سعادت با بیش از ۷۵ سال سابقه می باشد. شهرستان اسلامشهر از شرق و جنوب با ری از غرب با رباط کریم و از شمال غرب با شهریار همسایه است. باربری چهاردانگه نیز که یکی از زیر مجموعه های باربری اسلامشهر است که در محدوده شهرک صنعتی چهاردانگه فعالیت می کند.

 

فعالیت های اصلی این شرکت باربری و اتوبار، به غیر از حمل بار دربستی و خرده بار در حمل و نقل کالا و اسباب اثاثیه اسلامشهر به صورت داخل شهری و استانی و داخل کشور نیز فعال می باشد.

 

حمل بار اسلامشهر

حمل بار اسلامشهر

مناطق باربری اسلامشهر

حمل بار اسلامشهر و باربری توسط تهران سعادت از اسلامشهر، کلیه محدوده اسلامشهر را تحت پوشش خود قرار می دهد. باربری سرنوری اسلامشهر، باربری باغ فیض اسلامشهر، باربری کاشانی اسلامشهر، باربری و اتوبار ۲۰ متری اسلامشهر، باربری زرافشان اسلامشهر، باربری مهدیه اسلامشهر و باربری قائمیه اسلامشهر, باربری ۲۰ متری امام خمینی (ره)، باربری ایرین، باربری باغ نرده، باربری مطهری، باربری محمدیه، باربری سعیدیه، باربری شهرک لاله، باربری مافین آباد، باربری و اتوبار قاسم‌ آباد شاهی، شیرودی، باربری واوان، موسی‌آباد و قائمیه از جمله محله های تخت پوشش باربری تهران سعادت از اسلامشهر هستند که خدمات حمل اثاثیه شهرستان و حمل بار به شهرستان را در این محدوده ارائه میدهد.

اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر که دومین شهر پرجمعیت در استان تهران است. این شهر پرجمعیت‌ترین شهری است که مرکز استان نمی‌باشد.

حمل بار اسلامشهر به شهرستان

برای باربری اسلامشهر و حمل بار از اسلامشهر به شهرستان توسط ماشین های مجهز شرکت تهران سعادت از بالاترین کیفیت و با مراقبت تمامی خدمات باربری انجام می شود.

ایجاد کارخانه‌های بزرگ در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون ایران خودرو دیزل، کیان تایر، کارخانه میهن، قایق سازی و ما بقی شرکت ها و کارخانجات موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است و با میزان جمعیت و کارخانجات و شهرک های صنعتی که این شهر وجود دارد برای باربری ها می تواند محل خوبی برای حمل بار به صورت شهری و حمل بار از اسلامشهر به شهرستان باشد.

برای حمل بار شما، متناسب با نوع بار توسط ماشین های رو باز و یا سر پوشیده مانند انواع خاور، کامیون، تریلی و وانت و نیسان از اسلامشهر حمل می شود.

حمل بار اسلامشهر

حمل بار اسلامشهر

انواع وسایل نقلیه باری از جمله خاور, کامیون تک، کامیون جفت، تریلی و وانت و نیسان اسلامشهر در باربری تهران سعادت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

باربری با تریلی اسلامشهر, خاور اسلامشهر, کامیون جفت اسلامشهر, کامیون تک اسلامشهر, ترانزیت اسلامشهر, ماشین چادری اسلامشهر, ماشین ده چرخ اسلام شهر, ماشین هجده چرخ اسلام شهر انجام میشود.

 

حمل بار شهرک صنعتی چهاردانگه

خدمات باربری اسلامشهر

حمل بار اسلامشهر و حمل بار به شهرستان توسط بهترین باربری تهران انجام میشود. حمل بار از اسلامشهر به اصفهان, حمل بار به شیراز ,باربری و اتوبار اسلامشهر به مشهد, باربری ارزان اسلامشهر, باربری از اسلام شهر به تبریز, باربری از اسلامشهر به بندرعباس, باربری از اسلامشهر به زاهدان, باربری و اتوبار اسلامشهر به کرمان و حمل بار از سلامشهر به سراسر ایران از جمله شهرهایی هستند که خدمات باربری از اسلامشهر به آنها انجام میشود.

شماره تماس حمل بار اسلامشهر ۸۸۹۲۶۶۲۰

نرخ کرایه باربری اسلامشهر

لازم به ذکر است که به دلیل نوسان قیمت و با تغییر مبلغ صافی راننده ها ممکن است قیمت ها و نرخ کرایه تغییر کرده باشد و برای دریافت قیمت به روز حمل بار و گرفتن مشاوره رایگان درباره باربری تهران به شهرستان از کارشناسان تهران سعادت می توانید با شماره ۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید. نرخ های زیر برای تاریخ ۱۴۰۱ می باشند .

کرایه تریلی از اسلامشهر  به کرج۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از اسلامشهر  به قزوین۲.۷۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از اسلامشهر  به اصفهان۴.۲۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از اسلامشهر  به رشت۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از اسلامشهر  به یزد۴.۷۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از اسلامشهر  به اردبیل۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از اسلامشهر  به تبریز۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از اسلامشهر  به شیراز۵.۸۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از اسلامشهر  به اهواز۶.۲۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از اسلامشهر  به مشهد۶.۸۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )

تریلی کفی اسلامشهر

خاور اسلامشهر

حمل بار از اسلامشهر به صورت بین شهری و ارسال بار از اسلامشهر به شهرستان با انواع خاور مسقف و روباز توسط بهترین شرکت حمل و نقل با سابقه بیش از ۷۵ سال انجام می شود. جهت استعلام نرخ خاور اسلامشهر با شماره باربری تماس بگیرید.

کامیون اسلامشهر

انواع کامیون حمل مانند کامیون تک اسلامهشر، کامیون جفت اسلامشهر به صورت روزانه می تواند بار شما را به صورت دربستی از استان تهران به سراسر ایران حمل نماید. فقط کافی است با شماره های باربری تهران سعادت تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمای شما باشند.

تریلی اسلامشهر

برای جا به جایی بار با استفاده از تریلی می توانید با ما تماس بگیرید. انواع تریلی برای اسلامشهر مانند تریلی کفی و لبه دار و همچنین تریلی ترانزیت جهت بارگیری از اسلامشهر با بهترین قیمت در خدمت شماست.

شماره باربری اسلامشهر چند است؟

راه های ارتباطی متفاوتی با باربری اسلامشهر وجود دارد که یکی از آنها تماس با باربری اسلام شهر است. شما مشتری گرامی می توانید در ساعات کاری با شماره باربری اسلامشهر ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان کارشناسان ما جهت حمل بار خود برخوردار شوید.

در صورتی که می خواهید بار خود را برای روز دیگری حمل کنید، می توانید با تماس با ما، ماشین مورد نظر خود را رزرو کنید تا در روز و ساعتی که از قبل هماهنگ کردید، ماشین مورد نیاز خود را متناسب بار حجم و ابعاد و وزن بار خود در محل مشخص شده داشته باشید.

چرا باید از خدمات باربری اسلامشهر استفاده کنیم؟

نکات مثبت در استفاده از خدمات باربری تهران سعادت در اسلامشهر را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

سابقه باربری تهران سعادت که بین از ۷۵ سال می باشد.

مجوز حمل بار از سازمان راهداری برای حمل بار از اسلامشهر به صورت شهری و بین شهری.

صدور بارنامه دولتی برای حمل بار.

صدور بیمه نامه معتبر در صورتی که در زمان حمل، بار دچار خسارت احتمالی گردد.

نرخ کرایه بسیار مناسب به دلیل دسترسی به رانندگان و ماشین های ملکی به صورت مستقیم و عدم استفاده از دلال برای اعلام نرخ به مشتریان.

کارکنانی که از ابتدا تا انتها در کنار شما هستند و با مشاوره های حرفه ای و رایگان، بهترین شیوه حمل بار را به شما پیشنهاد می دهند.

امکان قرارداد طولانی مدت برای حمل بار ها به صورت پروژه ای و قیمت اعلامی مدت دار برای اینگونه قرارداد ها.

 

سوالات متداول:

چگونه از اعتبار باربری اسلامشهر مطمئن شویم؟

باربری تهران سعادت با دارا بودن مجوز از اداره راهداری و همچنین صدور بارنامه دولتی و صدور بیمه نامه معتبر هر گونه نگرانی شما را بر طرف می نماید.

 

 

 

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱۲۹

Comments (2)

  1. احسان رحیمی
    آذر ۱۸, ۱۴۰۰

    ممنون از توضیحات کامل شما لطفا قیمت رو اعلام نمایید

  2. مهدی کریمی
    فروردین ۱۶, ۱۴۰۰

    سلام تعداد ۱۰۰ کارتن ۲۵ گرمی و ۱۹۲ عدد داخل هر کارتن شامپو هتلی از اصفهان تا اسلامشهر کرایه چقدر میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 11 =

02188926620