خدمات حمل بار به سراسر ایران

درخواست حمل بار و باربری به سراسر ایران

حمل بار به سراسر ایران

۵
(۱)

از ابتدای زندگی انسان نیاز به حمل بار وجود داشته است. بنابراین به عنوان یک حرفه در نظر گرفته شده است. بسیاری از مردم به وسیله حمل بار به سراسر ایران افراد دیگر امرار معاش می کردند.در گذشته بارهایی مانند بذر کشاورزی و یا محصولات دیگر را جابه جا می نمودند. انسان برای این که بتواند حمل بار را به راحتی انجام دهد،چرخ را اختراع کرد و سپس حیوانات مختلفی را برای حمل ونقل به آن بست.با گذشت زمان روش های گوناگونی برای حمل بار به وجود آمدند.ابتدایی ترین شکل ،حمل بار به وسیله حیوانات و در مسیر جاده ها انجام می شد.ارابه هایی که به چهار پایان بارکش بسته می شده است.

نقل و انتقال اسباب و وسایل منزل به سراسر ایران

خدمات اسباب کشی منزل یکی از کارهای سختی می باشد که از حدود یک ماه قبل شما را درگیر می نماید.بسته بندی درست و ایمن تمام وسایل موجود در خانه از کوچک به بزرگ برای حرکت از مکانی به مکان دیگر بسیار زمان گیر و خسته کننده می باشد.به طور معمول همه اعضای خانواده دست به کار می شوند تا اسباب و وسایل راجمع آوری نمایند.در واقع در موقع جابه جایی از مکانی به مکان دیگر ما بسیار دست تنها هستیم.اگر که شاغل باشیم فرصت جمع آوری وسایل به اندازه کافی برای ما وجود نخواهدداشت.بهترین روش حل این مشکل استفاده از موسسات مختلف حمل بار می باشد.برای حمل بار از تهران به سایر شهرستان ها با بررسی باربری های متعدد بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب می کنیم و برای حمل  وسایل و اثاث خانه مان به آنان اعتماد می کنیم و جابه جایی را به آن ها می سپاریم.

حمل بار به سراسر ایران

آشنایی با نحوه ثبت درخواست اینترنتی خدمات اسباب کشی منزل

امروزه موسسات حمل بار دربستی و حمل بار به سراسر ایران ، بسیاری در سطح کشور وجود دارند،کار را برای مشتریان متقاضی حمل بار و اثاث منزل راحت تر نموده اند.آنان با ارائه انواع خدمات،توسط باربری و اتوبار های معتبر و متخصصین با تجربه خود،وسایل شما را به راحتی جابه جا کرده و مشکلاتتان را حل می کنند.شما به سامانه حمل بار وارد می شوید و با ثبت سفارش در سایت یا اپلیکیشن برای تاریخ مورد نظرتان در خواست خدمات می نمایید.مراحل مختلف این ثبت سفارش به صورت زیر می باشد.

وارد سرویس حمل بار برون شهری شوید.خدمات و قیمت آن ها را ببینید.سپس خودروی مناسبی برای انجام کار انتخاب کنید.انتخاب خودرو با توجه به حجم وسایل شما می باشد،مانند نیسان،خاور و….بعداز انتخاب خودرو باید تعداد کارگر مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

تعداد کارگر را با توجه به حجم وسایل و تعداد  وسایل سنگین در نظر بگیرید.تعداد کارگران بدون راننده ماشین در نظر گرفته می شود.در مرحله بعدی باید نام وسایل سنگین ذکر شود.وسایلی مانند یخچال ساید بای ساید یا بزرگتر از ۱۹ فوت،تردمیل،میز ناهار خوری بالای ۸ نفره،بوفه،کمد بزرگ،مبلمان تخت خوابشو،وسایل بالای ۱۰۰ کیلو گرم،پیانو و گاوصندوق.

در حمل بار از تهران به سایر شهرستان ها ،بهتر است آدرس مبدا ذکر شود ،طبقه مبدا،استفاده از آسانسور یا راه پله.همین طور که می دانید،استفاده از آسانسور برای حمل اسباب راحت تر می باشد و در نتیجه هزینه شما کمتر خواهد شد. عبور از راه پله زمان اسباب کشی را برای شما  افزایش می یابد.همچنین  نام شهر مقصد،آدرس مقصد و طبقه مقصد  نیز باید مشخص گردد.در این موسسات بیمه برای حمل بار وجود دارد،که تضمین می کند وسایل شما بدون هیچ گونه صدمه ای به مقصد خواهند رسید. می توانید پیگیر بار خود در طول مسیر باشید.بهتراست که از قبل روز موعود برای اسباب کشی وسایل را جمع و بسته بندی کنید.باز کردن  وسایلی که قابلیت  جداسازی  را دارند،قبل از آمدن کارگران کار بسیار درستی  می باشد.

حمل بار به سراسر ایران

حمل بار به سراسر ایران

معمولا حمل بار و نقل و انتقال آن از شهر مبدا بارگیری،بسیار سخت تر می باشد و حتما نیاز به مهارت بیشتری نیز دارد.در حمل بار از تهران به شهرستان،احتمال آسیب رسیدن به اثاثیه منزل بیشتر است.مشکلات مسافت طولانی برای حمل بار اثاثیه و مشکلات جاده ای نیز خود از جمله موارد مهم دیگرمی باشد.بنابراین شما باید موسسات حمل باری را انتخاب نمایید که در بخش حمل بار برون شهری در تمامی قسمت ها،از بسته بندی لوازم به شکل صحیح گرفته تا به کار گیری پرسنل و کارگران دوره دیده  و حرفه ای برای چیدمان صحیح اسباب در خودروی مورد نظر شما که ممکن است ،نیسان،وانت،خاور،کامیون و تریلی باشد،کاملا دقیق عمل کنند.در ضمن انتخاب راننده مجرب و با سابقه که آشنایی لازم برای حمل بار جاده ای رادارد،از جمله نکات مهم در یک باربری معتبر می باشد.

حمل بار از تهران به چه جاهایی امکان پذیر می باشد؟

معمولا حمل بار از تهران به سراسر ایران و بلعکس انجام می شود،به طور مثال

۱-حمل بار ازتهران به شهرهای مرکزی ایران مانند اراک،قزوین،قم و..

۲-حمل بار از تهران به شهرهای شمالی ایران مانندمازندران،رامسر و ساری و..

۳-حمل بار از تهران به شهرهای غربی ایران مانند همدان،کرمانشاه،سنندج،زنجان و…

۴-حمل بار از تهران به شهرهای شرقی ایران مانند کرمان،زاهدان،مشهد و…

۵-حمل بار از تهران به شهرستان های جنوبی ایران مانند بندرعباس،بوشهر،اهواز و…

با انتخاب باربری با خدمات گفته شده در بالا می توان اثاثیه خود را در کمترین زمان ممکن برای انتقال به شهرستان های دیگر آماده کرد و این موسسات،سلامت و امنیت کالا و لوازم شما را تضمین خواهند نمود.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هفده =

02188926620