حمل کانتینر بندر امام خمینی

حمل کانتینر بندر امام خمینی

۵
(۲)

بر خلاف تصور بسیاری از افراد کانتینر ها علاوه بر محل سکونت موقت در شرایط اضطراری کاربردهای دیگری نیز دارند. از حمل و نقل کانتینری برای حمل و جا به جایی بسیاری از کالا ها در مرزهای داخلی و خارجی استفاده می شود. حمل کانتینر بندر امام خمینی یکی از فعالیت هایی است که توسط شرکت های معتبر باربری همانند شرکت تهران سعادت صورت می گیرد. در صورت مالعه ی این مقاله با مهم ترین ویژگی های یک شرکت حمل و نقل که در زمینه ی حمل کانتینر بندر امام خمینی فعالیت دارد، آشنا خواهید شد.

کانتینر چه گذشته ای دارد

قبل از اینکه ارتباط با گذشته ی کانتینر و همچنین باربری و حمل کانتینر بندر امام خمینی را مورد بررسی قرار دهیم بهتر است یک تعریف کلی از کانتینر داشته باشیم. کانتینر به جعبه هایی با جنس فلز گفته می شود که در ابعاد بزرگ ساخته می شوند و از گذشته های دور تا به حال برای باربری و حمل و نقل کردن محمولات در صادرات محصول و همچنین واردات مورد استفاده قرار گرفته می شود. استفاده از کانتینر ها به سال ۱۸۳۰ میلادی بازمی گردد.

 در سال ۱۸۳۰ میلادی کشور آمریکا و انگلیس برای جا به جایی محصولات خود از کانتینر استفاده می کردند. پس استفاده از کانتینر از سال های اخیر آغاز نشده و قدمتی طولانی دارد. امروزه در تمامی کشور ها از جمله ایران برای صادرات و واردات محصولات مختلف از کانتینتر استفاه می شود.

۸ مزیت مهم شرکت باربری و فعال در زمینه ی حمل کانتینر بندر امام خمینی

در این قسمت از مقاله شما را با مهم ترین مزیت های استفاده از شرکت باربری فعال در زمینه ی حمل کانتینر بندر امام خمینی آشنا خواهیم کرد. در صورتی که بررای حمل کانتینر بندر امام خمینی از یک شرکت معتبر و مطرح همانند شرکت باربری تهران سعادت کمک بگیرید، بدون شک به تمام مزیت های گفته شده در این قسمت دست خواهید یافت.

حمل کانتینر بندر امام خمینی

  1. به دلایلی همچون کاهش مدت زمانی که کشتی ها توقف می کنند، مدت زمان مورد نیاز برای بارگیری کاشه پیدا خواهد کرد.
  2. با توجه به این که کانتینر ها در ابعاد بزرگ تولید و مورد استفاده قرار گرفته می شوند، مقدار بالایی ظرفیت برای نگهداری و حمل کالا دارند. به همین سبب با استفاده از حمل کانتینر بندر امام خمینی توسط شرکت تهران سعادت می توانید میزان حجم بالایی از کالا را با کمترین زمان ممکن انتقال دهید.
  3. حمل کالا با کنتینر مزایای زیادی از جمله محافظت در برابر رطوبت دارا است. هنگام جا به جایی کالا با استفاده از کانتینر هیچ خطری همانند آفتاب داغ و یا باران محوله را تهدید نخواهد کرد.
  4. با استفاده کردن از بیمه مخصوص حمل کانتینر تمام اتفاقات ممکن را در مسیر حمل و نقل بیمه خواهید کرد و صاحب بار نیز آرامش خاطر بیشتری خواهد داشت.
  5. زمانی که بار با استفاده از کانتینر جا به جا شود و به مقصد برسد نیازی به کاغذ بازی نیست و در نتیحه فعالیت ها با بیشترین سرعت پیش خواهند رفت.
  6. کالاهایی که با استفاده از کانتینر جا به جا می شوند از یک جنس بوده یا به اصطلاح یکدست می باشند.
  7. میزان خسارت های مالی به شدت کاهش پیدا کرده و سطح امنتین نیز افزایش پیدا می کند.
  8. بارگیری محموله در کانتینر ها بسیار ساده و بدون دردسر می باشد.

مهم ترین ویژگی های کانتینرهای استاندارد و ایده آل

کانتینر ها را در ابعاد بسیار متفاوتی تولید می کنند، به طبع وزن های تفاوتی نیز دارند. اما ما می خواهیم بدانیم که آیا استاندارد خاصی برای تولید کانتینر وجود دارد یا خیر؟ پاسخ این است که تما کانتینرها با توجه به ابعاد مختلفی که دارند استاندارد می باشند، زیرا برای بارگیری های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. رایج ترین ابعادی که برای ساخت کانتینر ها مورد استفاده قرار گرفته می شود ابعادی معادل بیست و چهل فوت می باشد. این ابعاداز نظر استفاده کننده ها ایده آل ترین ابعاد ممکن برا یک کانتینر می باشد. حمل کانتینر بندر امام خمینی توسط شرکت معتبر باربری تهران سعادت در تمامی ابعاد به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

بیشتر مطالعه کنید : باربری یخچالی

کدام نوع کانتینر در حمل کانتینر بندر امام خمینی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد

شرکت تهران سعادت در زمینه حمل انواع کانتینر بندر امام خمینی فعالیت دارد. ما در این قسمت از مقاله سعی داریم شما را با انواع پرکاربرد کانتینر آشنا کنیم.

حمل کانتینر بندر امام خمینی

کانتینر های همه منظوره

رایج ترین نوع کانتینر می باشد که با نام هایی همچون کانتینر معمولی نیز شناخته می شود. مهم ترین مزیت حمل محصولات با استفاده از این کانتینر امنیت بالا در برابر صدماتی مانند نفوذ آب و … می باشد، که علت آن هم ضد آب بودن بدنه ی کانتینر و محفظه ی کاملا بسته ی آن می باشد. رایج ترین کاربرد های این نوع کانتینر می توان به حمل محموله و همچنین انبار کردن اشاره کرد.

کانتینر کفه ای

مهم ترین ویژگی کانتینر کفه ای قابلیت جداسازی جداره های آن می باشد. رایج ترین کاربرد دیگر این کانتینر دارد حمل و نقل ماشین های سبک می باشد.

 کانتینر بدون سقف

این نوع کانتینر ساختاری عکس کانیتر کفه ای دارد، به شکلی که دیواره هایی ثابت و سقف جدا شونده دارد. به طور معمول در ابعاد و فوتی تولید و مورد استفاده قرار گرفته می شود.

کانتینر دو درب یا DOUBLE DOOR

همانطور که از نام این کانتینر مشخص است دارای دو درب است و تحت عنوان های متفاوتی همانند کانتینر تونلی نیز شناسایی می شود.

کانتینر مرتفع

یکی از رایج ترین کانتینر هایی است که مورد استفاده قرار می گیرد و تنها تفاوتی که با سایر کانتیر ها دارد ارتفاع دو برابر آن که حدود یک فوت می باشد، است. از این نوع کانتینر برای حمل و نقل کالاهایی که حجم بزرگی دارند استفاده می شود.

کانتینر کنار باز یا Open Side

همانطور که از نام این کانتینر مشخص است یک درب در پهلوی خود دارد. مهم ترین کاربرد این کانتینر استحکام آن و استفاده به عنوان انبار می باشد.

کانتینر سردخانه ای

از این کانتینر برای جا به جایی مواد غذایی فاسد شدنی استفاده می شود.

کانتینر عایق دار کاربردی

این کانتینر علاوه بر ویژگی سرد کردن محیط داخلی برای باربری و حمل مواد غذایی و کشاورزی ، قابلیت گرم کردن را نیز دارا است.

کانتینر تانکی

از این کانتینر برای باربری و حمل و نقل مایعات استفاده می شود و جنسی ضد زنگ دارد.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

02188926620