معرفی شرکت تهران سعادت

موسسه حمل و نقل تهران سعادت

گروه حمل و نقل سعادت

موسسه حمل و نقل تهران سعادت

باربری تهران سعادت فعالیت خود را به صورت رسمی در بخش داخلی از سال ۱۳۲۶ و با تاسیس موسسه حمل و نقل تهران سعادت در خصوص حمل و نقل انواع کالاهای جاری، ترافیکی و ماشین آلات سنگین دولتی و غیر دولتی از مبدا تهران به سراسر شهرها و استانها، گمرکات و بنادر کشور آغاز نمود. باربری تهران سعادت با در اختیار داشتن نیروهای مجرب و حرفه ای، انبارهای ملکی، غرفه در پایانه حمل و نقل واقع در نسیم شهر و با ایجاد و دارا بودن نمایندگی در اکثر شهرهای ایران در تلاش است تا بتواند بهترین خدمات ممکن را به مشتریان گرانقدر خود ارائه دهد.

شرکت حمل و نقل بین المللی سعادت سرعت یکی از زیر مجموعه های گروه سعادت، در سال ۱۳۷۴ در تهران شروع به فعالیت کرد و به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه حمل و نقل سعادت بیش از ۲۷ سال در زمینه حمل بار و کالا، صادرات و واردات و ترانزیت کالا به صورت چند وجهی مشغول به فعالیت است. گروه حمل و نقل سعادت با بیش از ۷۵ سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل داخلی و بین المللی همواره حضوری چشم گیر در صنعت حمل و نقل و باربری کشور داشته است.

حمل و نقل تهران سعادت
باربری تهران سعادت
باربری تهران سعادت

باربری تهران سعادت که انبار خرده بار آن در واقع در تهران، خیابان شوش، رو به روی پمپ گاز ، پلاک ۳۴۷ است، یکی از قدیمی ترین باربری های تهران بزرگ می باشد. تاریخ تاسیس باربری تهران سعادت سال ۱۳۲۶ است که آن دوره، ابتدای راه تشکیل موسسات حمل و نقل در ایران بوده است.

تهران سعادت به طور عمده در زمنیه حمل و نقل داخلی بار و کالا فعالیت می کند و فعالیت های باربری تهران سعادت شامل موارد زیر می شود :

باربری برون شهری

باربری از تهران به شهرستان

حمل بار دربستی

حمل خرده بار

انبار داری

بسته بندی

خدمات کارگری حمل بار

کارشناسان باربری و اتوبار تهران سعادت با تجربه فراوان در مورد حمل و نقل و حمل بار تهران به شهرستان به مشتریان گرامی مشاوره می دهند. تهران سعادت با امکان صدور بارنامه دولتی و بیمه بار، آماده ارائه کلیه خدمات به مشتریان می باشد. باربری تهران به شهرستان به عنوان تخصص اصلی باربری تهران سعادت است که با سالها تجربه و در اختیار داشتن تعداد زیاد راننده فعالیت می کند. حمل بار تهران به شهرستان با توجه به تعدد بارها و تعداد زیاد ماشین در استان تهران دارای اهمیت زیادی است. از مواردی که در سپردن بار به باربری ها اهمیت زیادی دارد میزان اعتبار و حسن شهرت و سابقه کاری باربری است، در صورت مفقود شدن بار، آتش سوزی، سرقت و … یک باربری مطمئن همراه با بیمه معتبر در کنار شما خواهد بود.

از جمله دیگر فعالیت های تهران سعادت خدمات انبارداری است که با در اختیار داشتن بیش از ۲۰ هزار متر مربع انبار مسقف با ارائه سرویس های پیشرفته انبارداری در خدمت مشتریان گرامی است. از جمله انبارهای زیر مجموعه مستقیم تهران سعادت به انبار مسقف خرده بار ۶۰۰۰ متری خیابان شوش ، انبار مسقف ۶۰۰۰ متری شورآباد تهران و انبار ۸۰۰۰ متری مسقف بندرعباس با امکانات تخلیه و بارگیری، انبارداری و ارائه خدمات حمل و نقل اشاره کرد. همچنین تهران سعادت آماده ارائه خدمات انبارداری در سراسر ایران به هموطنان عزیر می باشد. حمل خرده بار سرویس دیگر باربری تهران سعادت است که با در اختیار داشتن خطوط حمل مختلف برای سراسر ایران به صورت روزانه مقدار بسیار زیادی بار را از مبدا تهران به سراسر ایران ارسال می نماید.

مشتریان باربری تهران سعادت

حمل بار و کالای سازمان های جهانی و برند های مطرح
02188926620

Enter your keyword