نرخ کرایه حمل بار در شرکت تهران سعادت

درخواست حمل بار به تمام نقاط کشور و داخل تهران

محاسبه نرخ کرایه حمل بار

۵
(۳)

نرخ کرایه حمل بار بحثی است که همیشه باید قبل از ثبت ارسال بار انجام شود. شرکت تهران سعادت با توجه به مشکلات اقتصادی و فشارهای زندگی روزمره هزینه حمل بار برای امر باربری را با مقرون به صرفه ترین حالت ممکن حساب می کند. البته مشتری شرکت از چگونگی محاسبه نرخ کرایه حمل بار کاملا آگاه می شود و سپس اقدام به ثبت سفارش می کند.

این شرکت اتوبار همواره در تلاش است تا در صورت افزایش هزینه حمل بار توسط شورای اسلامی کیفیت کارش را نیز افزایش دهد تا مردم کشور عزیزمان خشنود و راضی باشند.

محاسبه نرخ کرایه حمل بار جز مواردی است که بعضی از شرکت های حمل و نقل زیاد به آن توجه نمی کنند و باعث گیجی و سردرگمی مشتری می شوند. اما شرکت تهران سعادت به طور کامل چنین مواردی را برای شما روشن می کند.

معرفی خدمات شرکت تهران سعادت

  1. کارکنان شرکت تهران سعادت دارای مهارت زیاد در امر جابجایی و حمل بار و اسباب کشی می باشند و بار مشتری با رعایت نکات ایمنی حمل می شود.
  2. مشاوران شرکت تهران سعادت همواره آماده خدمت رسانی به شما مردم عزیز می باشند و به طور تمام وقت می توانید با مشاوران شرکت در تماس باشید.
  3. رانندگان شرکت تهران سعادت بسیار کارآزموده و ماهر هستند و توانایی رانندگی در همه شرایط جوی را دارند و بار شما در هر فصلی از سال سر موقع به مقصد خواهد رسید.
  4. تمام بارهایی که توسط شرکت تهران سعادت جابجا می شوند، دارای بیمه نامه معتبر می باشند و هر گونه سانحه یا خسارت وارد شده به بار توسط شرکت به طور کامل جبران می شود.
محاسبه نرخ کرایه حمل بار

محاسبه نرخ کرایه حمل بار

 

محاسبه نرخ کرایه حمل بار به دو روش انجام می شود که اینک هر دو روش را برای شما بازگو خواهیم کرد.

در روش اول شما می توانید با شرکت تهران سعادت تماس گرفته و ازمشاروان شرکت از نحوه محاسبه نرخ کرایه حمل بار آگاه شوید. خوبی این روش این است که هزینه حمل بار گفته شده توسط مشاوران دقیق است و امکان افزایش قیمت وجود ندارد.

در روش دوم شما به سایت مراجعه کرده و اطلاعاتی  مانند مسافت، اندازه بار و.. را وارد می کنید سپس هزینه حمل بار به طور تخمینی معلوم می شود. به این نکته توجه کنید که در روش دوم قیمت درج شده دقیق نیست و امکان افزایش قیمت وجود دارد.

قیمتی که در روش اول توسط مشاوران به شما مردم عزیز گفته می شود بسیار دقیق است و خوبی دیگر روش اول این است که شما می توانید سوالات مورد نظر خود را از مشاوران شرکت بپرسید. اما در روش دوم چنین امری ممکن نیست.

چه عواملی سبب افزایش قیمت و افزایش هزینه حمل بار  شده است:

  1. افزایش قیمت بنزین و فراورده های سوختی یکی از عوامل اصلی افزایش نرخ کرایه حمل بار است.
  2. امروزه با افزایش تحریم های اقتصادی قیمت لوازم یدکی ماشین های حمل بار روبه افزایش است.
  3. به دلیل افزایش حقوق کارگران و پرسنل، شرکت تهران سعادت مجبور است هزینه حمل بار را افزایش دهد.
  4. ماشین های حمل بار قیمت باربری متفاوتی دارند و اینکه شما با چه نوع ماشینی بارتان را حمل کنید در محاسبه نرخ کرایه حمل بار دخیل است.

بیمه نامه هایی که توسط شرکت تهران سعادت با ا داره بیمه بسته می شود کاملا معتبر و رسمی است و اگر آسیبی به اجناس و یا اثاثیه وارد شود، تمام خسارت به صورت تمام و کمال جبران و پرداخت می شود.در صورت مراجعه به شرکت سعی کنید قبل امضاء قرارداد به خوبی به صحبت های کارشناسان شرکت توجه کنید زیرا آنان با تمام جنبه های قرارداد آشنا هستند و می توانند بهترین مشاور شما در انعقاد قرار داد باشند.

اهداف شرکت تهران سعادت بسیار روشن و مشخص است و هیچ کس اجازه دخالت در محاسبه نرخ کرایه حمل بار و سایر موارد را ندارد.شرکت همواره در حال ارزیابی خود و عملکرد کارکنان خودش است و در صورت ضعف یا خطا در پی تقویت و اصلاح می باشد.

کسانی که استخدام شرکت شده اند دارای مدارک معتبر می باشند و واحد های درسی مربوط به امور حمل و نقل را پاس کرده اند.این شرکت تمام تلاش خود را می کند که در فضای رقابتی باقی بماند و البته رقابتی سالم با شر کت های باربری دیگر داشته باشد. همین امر باعث پیشرفت چشم گیری در شرکت تهران سعادت شده است.

 

 

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + بیست =

02188926620