درخواست خدمات باربری بین شهری

استعلام قیمت و کرایه حمل اثاثیه منزل بین شهری

هزینه باربری بین شهری , کرایه حمل اثاثیه منزل بین شهری از تهران

۵
(۹۶)

هزینه باربری بین شهری را در ادامه می توانید به طور دقیق مشاهده نمایید. در ادامه این مطلب قیمت کرایه حمل اثاثیه بین شهری از مبدا تهران آورده شده است. کرایه ماشین حمل بار بین شهری, قمیت خاور اسباب کشی و نرخ کرایه اثاث کشی از تهران به شهرستان ها در جدول لیست قیمت زیر آمده است.

شماره تلفن جهت حمل اثاثیه و باربری بین شهری ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰

هزینه حمل بار و باربری بین شهری

برای محاسبه دقیق هزینه حمل اثاثیه و اسباب کشی بین شهری باید به هزینه های جانبی مانند هزینه کارتن بسته بندی, هزینه کارگر اسباب کشی, هزینه های مربوط به بسته بندی, هزینه های جابجایی کالاهای سنگین مانند یخچال ساید بای ساید, پیانو و بوفه که به صورت طبقه ای محاسبه می شوند و سایر هزینه های به جز هزینه باربری بین شهری توجه داشته باشید.

 

حمل اثاثیه بین شهری

لیست کرایه حمل اثاثیه منزل بین شهری

در جدول زیر نرخ کرایه حمل اثاثیه بین شهری با ماشین مسقف از مبدا تهران به شهرسنان های کشور آورده شده است. باربری تهران برای حمل اثاثیه منزل به شهرستان و پیدا کردن قیمت باربری اثاث منزل می توانید از جدول زیر استفاه نمایید. هزینه حمل بار بین شهری توسط خاور مسقف را در جدول زیر مشاهده می کنید.

به دلیل نوسانات کرایه صافی رانندگان , برای دریافت قیمت به روز می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید

 برای حمل اثاثیه از تهران به شهرستان و حمل وسایل اداری و تجهیزات منزل از جمله خدمات باربری تهران سعادت است. حمل اثاثیه منزل شهرستان جز سرویس های  تخصصی باربری تهران به شهرستان است که توسط نیروهای آموزش دیده تهران سعادت انجام میشود.

معرفی باربری بین شهری

اصولا انسان ها با توجه به نیاز جوامع پیشرفته، به حمل و نقل بار های خود احتیاج دارند. حالا این بار می تواند هم بصورت ساده و قابل حمل باشد و هم بصورت حجیم و سنگین و غیر قابل حمل.در برخورد با محموله های بسیار بزرگ و سنگین چاره ای نداریم تا با موسسه های مخصوص حمل و نقل در این حوزه تماس بگیریم تا آن ها که خود در این زمینه متخصص اند، کار را برایمان انجام دهند.

معرفی انواع باربری در تهران سعادت

  • باربری بین شهری:
    این نوع از حمل و نقل ها بصورت داخل شهری و در محدوده مشخص شده یک شهر انجام می گیرد. بطوریکه بار معلوم شده نهایتا از یک سمت به سمت دیگر می رود و مسافت چندان زیادی را طی نخواهد کرد.
  • باربری برون شهری:
    در باربری برون شهری مبدا از استان تهران و مقصد می تواند سراسر کشور باشد. بدین منظور است که بار شما با هر وزن و ابعادی از استان تهران بارگیری می شود و تا مقصد نهایی در هر قسمتی از کشور رسانده می شود.

حالا سوال اینجا است که برای هرکدام از این دو نوع سفارش چه باید بکنید؟

اگر جواب این پاسخ را بخواهید باید بگوییم باید بدنبال حرفه ای های این زمینه باشید. اولین ها همیشه برتر و زبانزد هستند، پس انتخاب فوق العاده شما می تواند موسسه حمل و نقل تهران سعادت باشد. باربری بین شهری یا برون شهری مهم نیست! این موسسه به تمام ایران، سرویس دهی می کند. در هر جایی از ایران که هستید می توانید با ارتباط با این موسسه بار خود را بسلامت به مقصد مورد نظر برسانید.

از مزایا و برتری های تهران سعادت چه می دانید!؟

این باربری اولین و با تجربه ترین موسسه حمل و نقل بار در تهران می باشد که بیش از ۷۰ سال سابقه کار حرفه ای و متعهد را در کارنامه درخشان خود ثبت کرده است. شما تنها با یک سرچ می توانید به وب سایت تهران سعادت مراجعه کنید و از دیدن پیگیری و مسئولیت پذیری مسئولین و کارکنان لذت ببرید.

خدمات ارائه شده در باربری بین شهری تهران سعادت چیست؟

بهنگام بررسی خدمات ارائه شده توسط این موسسه شما قطعا نظرتان راجع به هر نوع حمل و نقل تغییر خواهد کرد!

شاید در ذهن خودتان هزینه و زمان و نوع وسیله مشخصی را برای این کار در نظر گرفته باشید. اما پس از آنکه با مشاوران منظم و دلسوز این موسسه با تجربه مشورت کردید، نیاز و پاسخ واقعی خود را می یابید.

از جمله این خدمات می توان به:

  1. حمل بار با قرارداد و تعهد مشخص:
    قطعا برای هر شخصی تعهد و دلسوزی در کار بسیار اهمیت دارد و شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید. تهران سعادت پس از هماهنگی با شما، قبل از هرچیز تعهدات خود نسبت به حمل بار را به شما ارائه می دهد تا خیالتان از سلامت بار های حمل شده راحت باشد.
  2. حمل خرده بار با شرایط ویژه:
    در صورتی که شما بارتان جزئی و خرده است و برای حمل هزینه زیادی مدنظرتان نیست، باز هم این بارربری برای شما شرایط خاصی دارد. خرده بار ها معمولا در مقایسه با بار های کامل و سنگین محبوب نیستند و حمل آن ها به سختی صورت می گیرد! اما با مشورت با این باربری با تجربه و حرفه ای دیگر نگران بار های خود در هر ابعاد و وزنی نخواهید بود.
  3. حمل بار بصورت دربستی:
    شما در قبال هزینه مناسب بار و مسیری که می کنید، شرکت اتوبار کاملا متعهد و مقرراتی وسیله باری شما را بصورت کاملا دربست در اختیار شما قرار می دهد. به این صورت که برای باربری بین شهری با توجه به انواع بار های ارسالی، وسیله نقلیه متناسب با آن انتخاب می شود.
  4. انواع وسایل نقلیه کاملا جدید و بروز:
    این باربری کاملا در قبال کاری که بر عهده می گیرد، کار منظم و درخور شخصیت والایی انجام خواهد داد. یکی از شرایط خوب در قبول سفارشات این باربری، وسایل نقلیه سالم و نیز راننده های صبور و با تجربه بالا است که در خدمتتان قرار می دهد.
  5. پیگیری مشاوران در طول حمل بار شما:
    از همان ابتدا که شما به فکر سفارش بار خود افتاده اید تا تحویل بار شما در مقصد، مشاوران در ساعات مختلف شبانه روز بطور کاملا دلسوز و متعهد پاسخ گوی سوالات شما خواهند بود تا بطور کاملا دقیق و منظم کار شما انجام گیرد.
  6. امانت داری موسسه در قبال محموله شما:  امانت داری از خصوصیات خوب هر موسسه حمل و نقل است که شما در تهران صنعت به خوبی آن را حس خواهید کرد. در قبال کوچک ترین آسیب به وسایل شما، موسسه پاسخ گو خواهد بود و می توانید با خیال راحت به فکر سفارش باربری بین شهری خود باشید.

تعرفه باربری اثاثیه:

تعرفه باربری اثاث بر اساس فاصله مبدا و مقصد و زمانی که خودرو متوقف است مشخص می شود. معمولا هزینه حمل اثاث منزل در تهران از ۳۵۰.۰۰۰ تومان شروع می شود.

سایر مطالب

مطالب زیر هم میتوانند برای شما جالب باشند.

باربری قلعه حسن خان

باربری باغستان شهریار

باربری شهریار

باربری شمس آباد

باربری تهران شیراز

کرایه خاور

لیست باربری های تهران

باربری شورآباد

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 5 =

02188926620