​ مردودی معاینه فنی در استان تهران بیش از دو برابر کل کشور

​ مردودی معاینه فنی در استان تهران بیش از دو برابر کل کشور

۳.۲
(۴۰)

سعید تائبی رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از ارتقاء ایمنی و اجرای دقیق قانون هوای پاک با افزایش نظارت بر مراکز معاینه فنی این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران؛ تائبی ضمن اشاره به میانگین مردوی ۱۲ درصدی در کل کشور و مقایسه آن با استان تهران گفت: به دلیل حجم بالای تردد و اجرای بهینه قانون هوای پاک، آمار مردودی معاینه فنی تهران بیش از دو برابر میانگین کل کشور و به رقم ۲۵ درصد رسیده است.

وی گفت: با تلاش کارشناسان این اداره و همکاری انجمن صنفی مراکز معاینه فنی، در راستای ارتقاء ایمنی هموطنان با تشدید کنترل و نظارت هر چه دقیق تر توانستیم به این رقم دست یابیم.

وی از آمادگی اداره ایمنی و ترافیک در برگزاری دوره های آموزشی نحوه نظارت و کنترل مراکز معاینه فنی کل کشور توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران خبر داد و افزود: در حال حاضر استان های کردستان، لرستان، قم و یزد دوره های آموزشی خود را گذرانده و سایر استانها در نوبت آموزش قرار دارند و با توجه به اینکه دوره های آموزشی مذکور علاوه بر تئوری شامل دوره های عملی نیز می باشد و بصورت کارگاهی تشکیل می گردد لذا در هر دوره حداکثر دو استان و از هر استان حداکثر ۵ نفر و بر اساس اولویت ثبت نام مقدور می باشد.

منبع

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۳.۲ / ۵. تعداد آرا: ۴۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 3 =

02188926620