درخواست اتوبار و باربری جنت آباد

درخواست باربری و حمل بار برای منطقه جنت آباد تهران

باربری جنت آباد

۵
(۱۱)

باربری جنت آباد

پیشرفت بشر در زمینه های مختلف موجب شده است که زندگی در دنیای امروز به سادگی گذشته نباشد. در گذشته های دور، انسان ها تقریبا همه کارهای خودشان را به تنهایی و بدون کمک دیگران انجام می دادند ولی در دنیای امروز، انسان ها برای رفع نیاز های مادی و معنوی خود نیاز شدیدی به دیگران دارند. به طور مثال در زمینه حمل و نقل وسایل دیگر نمی توان به تنهایی بار های خود را جا به جا کرد و برای این کار، نیاز به شرکت های باربری و اتوبار احساس می شود. در این مطلب به بررسی باربری جنت آباد که توسط شرکت تهران سعادت مدیریت می شود می پردازیم. همراه ما باشید.

 

منطقه جنت آباد تهران را بهتر بشناسیم

 همانطور که از نام این منطقه مشخص است، این منطقه در گذشته های نه چندان دور دارای باغ ها و محله های سرسبزی بوده است که به مرور زمان با ساخت و ساز هایی که در این منطقه انجام شد، این فضا های سر سبز نیز محدود و محدودتر شدند؛ به طوری که امروزه از این فضای های سر سبز تنها بوستان ها و پارک های متعددی باقی مانده است. در بعضی از نقاط این منطقه، می توان درختان گیلاس و انار را مشاهده کرد.

باربری جنت آباد

باربری جنت آباد

جنت آباد در منطقه ۵ تهران قرار دارد؛ از این رو دارای آب و هوای نسبتا مطلوبی است. به علت ساخت و ساز های زیادی که در این منطقه انجام شده است، آپارتمان ها و خانه های نوساز زیادی وجود دارند؛ از این جهت، پیدا کردن یک مسکن مناسب در این محله کار چندان دشواری نیست. همچنین به دلیل به روز بودن این ساختمان ها، این منطقه ظاهر مدرنی به خود گرفته است.

منطقه جنت آباد، دسترسی خوبی به سایر مناطق تهران دارد؛ در نتیجه، جا به جایی از این منطقه به مناطق دیگر تهران به راحتی انجام می شود. این منطقه از غرب با محله شهران، از شمال با حصارک، از شرق با محله‌ های پونک و چهار دیواری و بزرگراه اشرفی اصفهانی و از جنوب با خیابان آیت ‌الله کاشانی در ارتباط است. همچنین در این منطقه بزرگراه های زیادی وجود دارند مانند  بزرگراه همت، بزرگراه شهید باکری، بزرگراه ستاری، بزرگراه نیایش، بزرگراه اشرفی اصفهانی و بلوار آیت اله کاشانی.

ایستگاه های متعدد تاکسی و اتوبوسی که در منطقه جنت آباد وجود دارند، دسترسی مردم این منطقه را به نقاط دیگر تسهیل کرده اند. به زودی این منطقه نیز دارای مترو می شود و ساکنان این منطقه با راحتی بیشتر می توانند سفر های داخل شهری را انجام دهند. همچنین وجود اتوبار جنت آباد که توسط شرکت تهران سعادت راه اندازی شده است نیز جزو تسهیلات این منطقه به شمار می آید.

در این منطقه از تهران علاوه بر ایستگاه های حمل و نقل عمومی، امکانات رفاهی متعدد دیگری نیز وجود دارند که عبارت اند از: مراکز آموزشی (مدارس تحصیلی و آموزشگاه های هنری و زبان خارجه)، مراکز خرید (دو بازار بزرگ میوه و تره بار و فروشگاه های مختلف)، مراکز درمانی (بیمارستان عرفان و درمانگاه و داروخانه های متعدد)، مراکز تفریحی (عمدتا بوستان ها و پارک ها) و مراکز باربری (مانند باربری جنت آباد شرکت تهران سعادت) .

باربری جنت آباد تهران را بیشتر بشناسیم

در بین تعارف متعددی که از کلمه باربری وجود دارد، یک مفهوم مشترک است: حمل و نقل بار ها از مکان فعلی به مکانی دیگر. به دلیل حساسیتی که در جا به جایی بار ها به ویژه بار های شکستنی وجود دارد، نیاز به یک شرکت باربری و اسباب کشی ماهر احساس می شود؛ شرکتی که بتواند در زمان مقرر در محل حاضر شود، بار ها دریافت کرده و به مناسبت ترین شکل بسته بندی کند، به شما این تضمین را بدهد که بار های شما به طور سالم به مقصد می رسند، نرخ دریافتی کمی داشته باشد و … .

شرکت تهران سعادت با تجربه و کیفیت مثال زدنیش توانسته است باربری خود را گسترش داده و منطقه جنت آباد تهران را نیز پوشش دهد که امروزه آن را به باربری جنت آباد می شناسیم. حمل و نقل تمامی بار ها (از بار های کوچک و خرد گرفته تا بار های سنگین و ترافیکی) توسط این شرکت انجام می شود با توجه به تجربه ۷۰ ساله ای که در این زمینه دارد می توان با خیالی آسوده به باربری جنت آباد اعتماد کرد.

باربری جنت آباد

باربری جنت آباد

خصوصیات کلی باربری جنت آباد را دقیق تر بشناسیم

همانطور که گفته شد، شرکت تهران سعادت با راه اندازی خط اتوبار جنت آباد توانسته است مشکل حمل نقل بار های کوچک و بزرگ را در این منطقه مرتفع کند. حال به ذکر تعدادی از خصوصیات باربری جنت آباد این شرکت می پردازیم:

  • سرعت در پشتیبانی
  • اعتبار و سابقه بالا
  • تعداد زیاد نمایندگی ها
  • نرخ خدماتی پایین
  • دارا بودن پرسنل ماهر و مجرب
  • رازداری مشتریان
  • بسته بندی مناسب محصولات
  • استفاده از جدید ترین ماشین آلات حمل و نقل

تمامی خصوصیاتی که در بالا ذکر شد در اتوبار جنت آباد وجود دارد و شما کافیست تنها یک بار به این شرکت اعتماد کنید تا همیشه مشتری آن باشید.

مشاهده دیگر مناطق :

باربری سعادت آباد

باربری شهرک غرب

باربری تهرانپارس

باربری پاسداران

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱۱

One Comments

  1. محمد قلی پور
    دی ۱۴, ۱۳۹۹

    مطلب بسیار خوبی در رابطه با باربری جنت آباد بود ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 6 =

02188926620