خدمات باربری شمال تهران

درخواست باربری و حمل بار در شمال تهران

باربری شمال تهران

۵
(۱۱)

باربری شمال تهران 

شرکت تهران سعادت از زمان شروع به کار و تاسیس که حدود ۷۰ سال می گذرد همواره زبانزد عام و خاص بوده است. عمده فعالیت این شرکت اتوبار در جابجایی کالا و اسباب در داخل کشور است. با توجه به کار درست و با کیفیت ، این شرکت همچنین در زمینه های بین المللی نیز فعالیت می کند. کالای بسیاری توسط شرکت تهران سعادت به خارج از کشور منتقل می شود.

معرفی خدمات شرکت تهران سعادت در باربری شمال تهران

۱.حمل بار و سایر کالاهای تولید شده به خارج از کشور و البته  سایر شهرها.

۲.انتقال اسباب و اثاثیه منازل بدون در نظر گرفتن بعد و مسافت.

۳.اجرای تمام مراحل اساب کشی اهم اعم از بسته بندی و…

۴.حمل سریع بار و اسباب در کوتاه ترین زمان ممکن البته با ایمنی کامل.

۵.داشتن کادری مجرب و حرفه ای برای خدمات رسانی با کیفیت اسباب کشی

۶.داشتن ماشین های حمل بار فوق پیشرفته و رانندگان کاربلد و ماهر.

به راستی که شرکت تهران سعادت با رعایت همه جوانب ایمنی جز بهترین گزینه های روی میز برای شما مشتریان عزیز است. این شرکت سال ها تجربه در این زمینه دارد و احتمال خطای آن تقریبا صفر است. شرکت تهران سعادت برای اینکه بتواند شما مشتریان عزیز را راضی نگه دارد و کمترین استرس و نگرانی به شما وارد شود همواره تلاش کرده است تا شرایط را مطابق میل شما دوستان کند.

گاهی اوقات مشتریان به دلیل مشکلاتی که در مقصد برایشان پیش می آید نمی توانند محل مورد نظر تخلیه بار را فراهم سازند در این صورت شرکت ما با داشتن انبار های بزرگ و مورد اطمینان چنین نگرانی را از شما می گیرد.

بیشتر بخوانید :

باربری پاسداران

باربری جردن

باربری زعفرانیه

معرفی شمال تهران و محلات این منطقه

با توجه به گسترده بودن منطقه شمال تهران و جمعیت زیاد این منطقه شرکت تهران سعادت برای اینکه بتواند به نحوه احسن خدمات رسانی کند خط سرویس باربری شمال تهران را راه اندازی کرد. خط سرویس دهی باربری شمال تهران بارهای مردم این منطقه را به نحوه احسن جابجا می کند. باربری شمال تهران جز پر ترافیک ترین خط سرویس های شرکت تهران سعادت می باشد.

تجریش، نیاوران، اقدسیه، پل رومی، ظفر، درکه، صاحبقرانیه، زعفرانیه، ولنجک، فرشته ، گاندی، فرمانیه، باغ فردوس، جردن، قیطریه، کامرانیه، الهیه، آجودانیه، سعادت آباد، قلهک و… را نام برد.

باربری شمال تهران

باربری شمال تهران

منطقه شمال تهران دارای محلات بسیار زیادی است و قسمت اعظم محلات تهران در شمال آن واقع است و قطعا این منطقه به باربری و سیستم جابجایی پیشرفته و سریعی نیاز دارد. خط سرویس دهی باربری شمال تهران به طور تمام وقت در حال خدمت رسانی به مردم شریف این منطقه می باشد. این خط سرویس توسط کارگران مجرب در حال فعالیت است. با توجه به سابقه کار شرکت تهران سعادت و این همه تجربه که طی سال های متمادی به دست آورده است، مردم شریف ایران می دانند که بهترین انتخاب برای برای بارشان شرکت تهران سعادت است. خط سرویس باربری شمال تهران به طور مستقیم تحت نظر شرکت است و همه کارها و بارهایی که توسط این خط سرویس انجام می شود باید کنترل شود.  

معرفی قرارداد ها و اصول کلی و جزیی شرکت تهران سعادت:

  1. هر قراردادی که بین دو طرف منعقد می شود باید از یک سری اصول کلی بر خورد دار باشد. به عنوان مثال تمام مفاد قرار داد باید برای طرف دوم روشن شود و هیچ جای سوالی برای مشتری نماند.
  2. طرف اول قرار داد موظف است مشاورانی استخدام کند تا مشتری را به خوبی در امر قرارداد راهنمایی کنند تا مشتری بدون اطلاع برگه ای را امضا نکند.
  3. اصول قرار داد باید به طور کامل رعایت شود و از به کار بردن مفاد های غیر ضروری خود داری شود. زیرا آنچه اهمیت دارد رضایت مشتری و حمل بار سریع او است.
  4. تمام جوانب ایمنی کار و حمل بار باید در مفاد قرار داد رعایت شود و ذکر شده باشد. زیرا امکان آسیب به وسایل و بار وجود دارد و شرکت موظف است که در صورت خرابی یا خسارت، اقدامات جبران خسارت را انجام دهد.

خط سرویس باربری شمال تهران در همه  روز های هفته و حتی در روز های تعطیل نیز به طور تمام وقت در حال فعالیت است. الویت اول شرکت تهران سعادت جلب رضایت و خرسندی شما مردم عزیز است.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱۱

Comments (2)

  1. شایگان
    بهمن ۱۴, ۱۳۹۹

    حمل یکدست راحتی ۷ نفره وسویس خواب دو نفره و میز غذا خوری ۴ نفره از چهار دانگه بظفر خیابان دلیری کرایه حمل و احرت کارکر تا طبقه سوم متشکرم

    1. مدیر سایت
      بهمن ۱۶, ۱۳۹۹

      سلام وقت بخیر میتوانید با شماره های شرکت تهران سعادت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

02188926620