درخواست اتوبار و باربری امیرآباد

درخواست باربری و حمل بار برای منطقه امیرآباد تهران

اتوبار و باربری امیر آباد

۵
(۲۸)

معرفی اتوبار و باربری امیر آباد

شرکت تهران سعادت یکی از بهترین و منحصر به فردترین شرکت ها در زمینه خدمات باربری و حمل و نقل کالاها است. این مقاله با هدف معرفی یکی از  زیر مجموعه تهران سعادت و ومعرفی ویژگی ها و خدمات آن نوشته شده است. امیدوارم با مطالعه آن مطالب سودمند و کارآمدی را در این مورد دریافت کنید.

چنانچه که می دانید حمل و نقل عبارت است از جابجایی انواع بار  توسط انواع وسایل نقلیه موتوری به نقاط مختلف که امروزه به دلیل بالا بودن تنش ها و فعالیت های روزمره و مشکلات مربوطه شرکت های باربری این کار را برای شما انجام می دهند. باربری در تهران از طریق متفاوتی و با وسایل گوناگون انجام می شود که این روش ها عبارتند از:

باربری هوایی  که خود بسته به نوع چیزی که جابجا می­کند به دو دسته تقسیم می­شود. نخست باربری انسانی است که منظور از آن جابجایی انسان و وسایل مربوط به ان توسط هواپیما و بالگرد است. دومین نوع باربری تجاری است که اجناس و وسایل تجاری را جابجا می کند و برای این کار از هواپیماهایی متناسب با نوع بار مانند کارگو استفاده می­کنند.

باربری دریایی یکی از  مهمترین انواع جابه جایی بار میباشد ک که از طریق دریاست و بیشتر تجارت­های بین المللی آبی از طریق این راه است که امکان حمل بار از طریق  دریا با مسافت کوتاه و ساحلی،کشتی حمل سوخت، کشتی کانتینر و فله را با توجه به نوع کاربرد شامل می­شود.

باربری ریلی  از طریق ریل راه اهن و قطار برای بارهای سنگین در مسافت های طولانی و زمان های طولانی بر راه های دیگر  برتری دارد.

باربری زمینی معمول ترین و پرکاربردترین است که کالای شما را با استفاده از انواع وسیله نقلیه جاده ای جابجا می کند وگاهی از آن با نام اتوبار یاد  می شود. در باربری زمینی از وسایل نقلیه متناسب با نوع بار استفاده می شود این وسایل عبارتند از:

  • باربری با وسایل نقلیه سبک: وانت نیسان، وانت بار، وانت پراید
  • باربری با وسایل نقلیه نیمه سنگین: خاور، هیوندا، کامیون، کامیونت، ایسوزو
  • باربری با وسایل نقلیه سنگین: ترانزیت، تریلی، ده تن، ترانزیت یخچالی، ۲۰ تنی و….

اتوبار و باربری امیر آباد

معرفی منطقه امیرآباد تهران

شعبه باربری در منطقه امیر آباد که یکی از محله های مرکزی تهران و جز شهرداری منطقه شش تهران است، وجود بخش های مختلف دانشگاهی مانند دانشکده کار افرینی دانشگاه تهران، دانشکده اقتصاد و …، پردیس دانشگاه تربیت مدرس، ورزشگاه دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران، موسسات چاپ و انتشارات دانشگاه تهران و علاوه بر این ها وجود سازمان اتمی، راکتور تحقیقاتی، بیمارستان ها، کلینیک های دندان پزشکی، برج های مسکونی، برج بین المللی تهران، مراکز تفریحی و رفاهی، موزه ها، مراکز خرید و … باعث تردد است. اتوبار و باربری امیر آباد با استقرار در این منطقه آماده انجام کلیه خدمات مربوط به اتوبار تهران است و توانسته است با خدمات ارزنده رضایت مشتری ها را جلب کند.

مزایای استفاده از خدمات باربری امیر آباد:

 این شرکت  با تعهد کاری در تمام مراحل باربری، پشتیبانی از مشتری و انجام مشاوره پیش و در حین خدمت رسانی با توجه به نیاز شما، کیفیت بالا در انجام خدمات و در مقابل هزینه مناسب در انجام امور، قابلیت دسترسی در زمان های مختلف توانسته است از بهترین باربری ها در منطقه باشد و علاوه بر ارتباط حضوری شما یا از طریق تماس تلفنی و آنلاین می توانید از خدمات آن بهره مند شوید.

در این شرکت در آغاز فعالیت و پس از انجام مشاوره های لازم کالای شما بیمه شده و از خسارات مالی احتمالی که ممکن است باعث از بین رفتن و آسیب به کالای شما بشود جلوگیری می کند. این شرکت وسیله نقلیه متناسب با نوع بار را در اختیار شما قرار می دهد و این امر موجب می گردد تا از اتلاف کالا و هزینه جلوگیری شود. کارگران این شرکت بسته بندی کالای شما با استفاده از با کیفیت ترین مواد موجود و حمل آن را به حرفه ای ترین حالت ممکن انجام می دهند. همچنین خدمات انبارداری در کنار سایر خدمات و مزایا از ویژگی ها و معیار های انتخاب شرکت تهران سعادت است.

اتوبار و باربری امیر آباد

خدمات باربری در منطقه امیرآباد تهران توسط شرکت تهران سعادت

خدمات وانت بار و نیسان: از این وسایل بیشتر برای حمل بار در داخل شهر و مسافت های کوتاه استفاده می شود. این شرکت با  صدور اجازه حمل بار و بار نامه دولتی و همچنین دادن برگه رسید در محل تحویل بار به مشتری و مزایای یاد شده در ارائه خدمات داخل شهری است.

حمل خرده بار داخلی: حمل خرده بار یکی از خدمات اصلی شرکت تهران سعادت است. این شرکت با داشتن انبارهای مسقف، ارسال منظم و زمان بندی شده و نرخ حداقلی توانسته است به خوبی خدمات مربوط به حمل و نقل خرده بار را به انجام برساند.

حمل بار دربستی:  توسط رانندگان زبده، با بیمه مطمئن و نرخ حداقلی بار دربستی شما  به سراسر نقاط کشور ارسال می کند.

حمل بار یخچالی: حمل بارهای فاسد شدنی و حساس به دمای محیط با استفاده از خودروهای مجهز به یخچال و با قابلیت تنظیم دما در کنار سایر ویژگی ها و مزایا باعث برتری خدمات شرکت باربری تهران سعادت نسبت به سایرین شده است.

حمل و نقل برون شهری: حمل و نقل انواع بار به صورت دربستی، پروژه ای و قرار دادی به خارج از شهر تهران نیز توسط این شرکت انجام می شود.

حمل و نقل بین المللی: حمل و نقل بار شما به کشور های دیگر با استفاده از وسیله نقلیه مناسب از برتری های این شرکت است.

 و در پایان باید اشاره کرد که تمام شعب شرکت باربری و اتوبار تهران سعادت از جمله شعبه امیر آباد با بیش از چند دهه فعالیت موفقیت آمیز در زمینه باربری داخلی و بین المللی با استفاده از نیروی کار متخصص و وسایل نقلیه کارآمد و صداقت در انجام کارها بهترین شرکت باربری و اتوبار می باشد.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

02188926620