خدمات اتوبار و باربری هروی

درخواست حمل بار و باربری در منطقه هروی تهران

اتوبار و باربری هروی

۵
(۲)

اتوبار و باربری هروی

شرکت تهران سعادت با بیش از ۷۰ سال تلاش و تجربه در زمینه باربری بیش از پیش در حال آماده سازی امکانات حمل بار برای هموطنان از طریق خط سرویس اتوبار هروی  است. این شرکت بار های خرده و عمده را به تمام نقاط کشور حمل و جابجا می کند. خط سرویس دهی باربری هروی از نظر ساعت کاری و میزان فعالیت نیز هیچ محدودیتی ندارد.

معرفی خدمات شرکت تهران سعادت در باربری هروی

  1. خط سرویس دهی باربری هروی جدا از داشتن تجربه دارای کارگران حمل بار و آموزش دیده است و هر کسی با هر مشخصاتی نمی تواند استخدام این شرکت شود.
  2. نکته قابل توجه دیگر ،کار دلسوزانه پرسنل خط سرویس دهی باربری هروی برای مشتریان است. گویا انگار برای خود یا خانواده خود کار حمل بار را انجام می دهند همین نکته بسیار ریز باعث می شود کار انجام شده خوب از آب در بیاید.
  3. هیچ کارگری در خط سرویس دهی باربری هروی و اسباب کشی در این منطقه پیدا نمی کنید که دارای رفتار نامتعارف با مشتری باشد و نهایت احترام به مشتری گذاشته می شود. اگر چنین کارگری نیز پیدا شد که آداب برخورد با مشتری را رعایت نمی کند برخوردی قاطع از طرف مدیر شرکت تهران سعادت با او خواهد شد.
  4. قیمت هایی که برای هزینه بارتعیین می شود از سمت اتحادیه می باشد و البته یکسری قیمت ها متغیر هستند و به شرایط و عوامل محیطی بستگی دارد مثلا ممکن است فرد نتواند در سرزمان مقرر در مکان تخلیه بار حاضر شود دراین صورت هزینه ای بابت تاخیر از او گرفته خواهد شد.
  5. ممکن است مشتری نتواند مکانی برای تخلیه بار پیدا کند یا در این مورد دچار مشکل شود شرکت تهران سعادت بار را در انبار امانت نگه می دارد تا شخص زمان کافی برای پیدا کردن مکان تخلیه داشته باشد.
اتوبار و باربری هروی

اتوبار و باربری هروی

معرفی منطقه هروی و خصوصیات این منطقه

این منطقه جمعیتی حدود پنجاه هزار نفر دارد که در شمال شرق تهران واقع است. این منطقه از ادغام دو روستا به نام حسین آباد و مبارک آباد به وجود آمده است. این منطقه جز مناطق مهم تجاری و اداری شمال تهران بزرگ می باشد.که روزانه عده زیادی از این منطقه دیدن می کنند و خرید های خود را انجام می دهند.  خط سرویس دهی باربری هروی خدمات حمل بار این منطقه را انجام می دهد. کسانی که در این منطقه اقدام به خرید خانه و یا آپارتمان می کنند باید به این نکته دقت کنند که برای عمل جابجایی و اسباب کشی از چند روز قبل در شرکت تهران سعادت ثبت نام کنند.

باتوجه به جمعیت نسبتا زیاد این منطقه شعبات شرکت تهران سعادت در جای جای این منطقه پخش هستند. تا بتوانند بهترین امکانات را در اختیار مشتری بگذارند. این منطقه با محله های پاسداران، مجیدیه و سید خندان هم جوار است. پاسداران در غرب هروی واقع است و دوتای دیگر در جنوب آن. ترافیک در این منطقه نسبتا بالا و سنگین نیست. همین ترافیک کم حجم باعث می شود خط سرویس دهی اتوبار هروی سر وقت بار حمل شده را تحویل بدهد.دلیل اینکه نام هروی را بر این منطقه گذاشتند وجود خانواده ای با سواد وتحصیل کرده به نام هروی بود. باتوجه به جمعیت زیاد این منطقه خط سرویس دهی باربری هروی به طورتمام وقت در اختیار مردم عزیز می باشد .

اتوبار و باربری هروی

اتوبار و باربری هروی

بیمه نامه بار های حمل شده توسط خط سرویس دهی باربری هروی به چه صورت است؟آیا امکان این هست که بیمه نامه بار حمل شده به صورت ماهانه یا سالانه بسته شود؟

اگر تنها قصد این را دارید که اثاث منزل خود را جابجا کنید و شغل شما طوری است که هیچ ربطی به کالا حمل شده یا اینجور چیز ها ندارد بهتر است از بیمه نامه روزانه برای حمل بار خود توسط خط سرویس دهی باربری هروی  استفاده کند. اما اگر شغلی دارید که روزانه باید تعدادی کالا یا بار در سطح شهر جابجا کنید یا شغل شما طوری است که در ماه چند بار به خط سرویس دهی اتوبار هروی امکانات آن نیاز خواهید داشت بهتر است از بیمه نامه ماهانه استفاده کنید.

در صورت داشتن شغلی دائمی مثل فروش دستگاه های پرورش اندام یا فروش مبلمان و کار های این چنینی بهتر است از بیمه نامه های سالانه برای بیمه بار های حمل شده توسط خط سرویس دهی باربری هروی  بهره مند گردید.

 

 

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + چهارده =

02188926620