خدمات باربری تهران به رشت

درخواست حمل بار به استان گیلان همراه نرخ کرایه

باربری تهران رشت, حمل بار از تهران به گیلان

باربری تهران رشت, حمل بار از تهران به گیلان

۵
(۲۰۶)

حمل بار تهران به رشت و حمل بار از تهران به گیلان و خدمات مربوط به حمل و نقل توسط بهترین باربری تهران سعادت به رشت پوشش داده می شود. کلیه خدمات باربری از جمله حمل بار دربستی، حمل اثاثیه به رشت, حمل بار های صنعتی به گیلان, حمل بار با کامیون به گیلان, حمل بار با تریلی به گیلان, حمل بار با خاور به گیلان و بسته بندی بار و سایر خدمات باربری توسط باربری تهران گیلان انجام می شود.

در ادامه این مطلب، جزئیات باربری و اتوبار تهران رشت آورده شده است و همچنین نرخ کرایه حمل بار به شهرهای استان گیلان را می توانید مشاهده کنید.

 

شماره تماس باربری تهران گیلان ۸۸۹۲۶۶۲۰

 

ارزان ترین نرخ کرایه حمل بار به رشت به همراه صدور بارنامه دولتی و بیمه نامه رایگان را می توانید در تماس با کارشناسان باربری تهران سعادت بخواهید.

خدمات باربری تهران سعادت به رشت و استان گیلان شامل موارد زیر می باشد

  • کامیون رشت
  • تک رشت
  • جفت رشت
  • تریلی رشت
  • ترانزیت رشت
  • خاور رشت
  • وانت و نیسان رشت
کامیون تهران رشت

کامیون تهران رشت

باربری استان گیلان

باربری و اتوبار تهران رشت, حمل بار از تهران به رشت, استان گیلان از شمال با دریای خزر و کشور آذربایجان، از غرب با استان اردبیل، از جنوب با استان زنجان و قزوین و از شرق با استان مازندران همسایه است. فاصله بین تهران تا رشت در حدود ۳۳۰ کیلومتر است که طی کردن این فاصله با ماشین سواری بدون توقف تقریباً  ۴ ساعت زمان میبرد. برای طی کردن مسیر تهران رشت از کرج, قزوین و رودباز باید عبور کرد تا به شهر رشت رسید.

 

باربری تهران رشت

باربری و حمل بار از تهران به رشت

 

معرفی خدمات باربری تهران به رشت

  • حمل بار دربستی توسط انواع خودرو
  • حمل خرده بار
  • صدور بارنامه دولتی
  • صدور بیمه نامه معتبر

به راستی که نیاز حمل و نقل چه زمانی احساس شد!؟

در زمان های قدیم که ابتدا هیچ حمل و نقلی در سطح خارج شهری صورت نمی گرفت، مردم به حمل و نقل بین شهری خود با صرف انرژی و وقت زیاد می پرداختند.

رفته رفته این نیاز در جوامع بشری با توجه به پیشرفت تکنولوژِی، تبدیل به یک حرفه شد که امروزه آن را هنر حمل و نقل می نامیم.

در ابتدای امر هیچ موسسه ای برای حمل و نقل در تهران وجود نداشت. پس از آن که نیاز به حمل و نقل های گسترده در بین جامعه ایجاد شد، برای اولین بار در تهران، موسسه حمل و نقلی تحت عنوان تهران سعادت پا به عرصه ظهور گذاشت.

معرفی و خدمات موسسه تهران سعادت

تهران سعادت با اهداف فوق العاده ای روی کار آمد که دست یافتن به آن ها را از لزومات کار خود می دانست. از این اهداف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مشتری مداری در راس امور:
    این موسسه در ابتدای تاسیس خود به فکر انجام کار مردم در بهترین شکل با بیش ترین رضایت قلبی از سوی آنان پرداخت.

    به این صورت که هرگونه انتقادی از موسسه را به نفع خود می دانست و برای بهبود وضعیت کاری و حرفه ای خود، تلاش های بسیاری می کرد
  2. کار حرفه ای و با تجربه در اولویت بعد:
    دومین هدف بزرگ این شرکت، تحویل کاری دقیق و حرفه ای بود تا مردم با آسودگی خاطر حمل و نقل های خود مثل باربری تهران به رشت ، تهران به مشهد و… را به این مجموعه بسپارند.
  3. محبوبیت دو چندان با وضع بیمه با هزینه خود موسسه:
    این موسسه برای بهبود وضعیت حمل و نقل و نیز اطمینان مردم از صحت محموله رسیده به مقصد، از ابتدا بیمه ای را با مشتری وضع می کند تا در صورت هرگونه آسیب به وسایل، خسارتی شامل حال مشتری نشود.
  4. رقابت کاملا سالم و البته کارساز با دیگر موسسه های نو ظهور:
    در ابتدا که تهران سعادت خود یکّه تاز عرصه حمل و نقل بود، پیش بینی ظهور موسسه های دیگر را می کرد که در آینده باید به رقابت با آنان بپردازد.
    پس خود را از ابتدا با رقابتی سالم و سازنده مواجه کرده بود و اینگونه پیشرفت چشم گیری در حرفه خود تجربه کرد.

قبل از بیان دیگر خدمات ارائه شده توسط این موسسه حمل و نقل با تجربه، برویم سراغ معرفی شهر رشت و بررسی باربری تهران به رشت :

معرفی شهر رشت

شهر رشت مرکز استان گیلان و مادرشهر شهر های کناری استان گیلان است. این شهر بطور بسیار عجیبی در هر ساعت شبانه روز جمعیتی را درون خیابان های خود می بیند! به همین خاطر این شهر را شهر همیشه بیدار در ایران می نامند.

 

باربری تهران به رشت

طبق آخرین سرشماری در سال ۹۵، این شهر گیلک نشین با دارا بودن جمعیتی بالغ بر ۶۸۰۰۰۰ نفر، پر تراکم ترین شهر ایران به نسبت مساحت است! به این صورت که به طور متوسط در هر کیلومتر مربع در شهر رشت، ۴۱۴ نفر ساکن اند!

از اماکن دیدنی رشت می توان به میدان شهرداری معروف آن اشاره کرد که با دارا بودن ساختمان شهرداری و برج ساعت( که نماد این شهر بزرگ و همیشه بیدار هستند) یکی از بهترین جلوه های شهر را ساخته است.

از دیگر مکان های مهم و دیدنی این شهر می توان به:

  • عمارت کلاه فرنگی
  • کتابخانه ملی رشت
  • خانه میرزا خلیل
  • آرامگاه میرزا کوچک خان
  • ساختمان هتل ایران سابق
  • و… اشاره کرد.

این شهر در جوار بندر آزاد انزلی قرار دارد و از حیث رفت و آمد ها و باربر های بندری، به شدت مورد استقبال قرار دارد. همچنین باربری ها و اتوبار ها به سمت این شهر از راه زمینی و از پایتخت نیز به طور گسترده ای شکل می گیرد.

به همین دلیل است که باربری تهران به رشت و اسباب کشی به این شهر از توجه و اهمیت والایی برخوردار است. اما برای اطمینان از موسسه حمل و نقل مورد نظر، چه فاکتور ها و عواملی را باید لحاظ کرد!؟

معرفی خدمات حمل بار و باربری تهران به رشت

در جواب و ادامه گفتار باید به آشنا شدن با خدمات ارائه ای توسط موسسه حمل و نقل تهران سعادت، بپردازیم تا خود تصمیم بگیرید:

  • مشاوره همه ساعته از سوی مشاوران برتر این موسسه
  • ارائه پیشنهادات کاملا منطقی و متناسب با نیاز باربری تهران به رشت شما
  • پیگیری منظم سفارش شما پس از عقد قرارداد و بیمه
  • انبارداری بخصوص و در شأن سفارشات مهم شما
  • کارگرانی همیشه آماده به کار
  • امانت داری فوق العاده موسسه تهران سعادت در طول پروسه باربری تهران به رشت شما
  • انتقاد پذیری بر حق و کسب رضایت قلبی شما

باربری تهران رشت

باربری تهران رشت, حمل بار از تهران به رشت, برای حمل انواع بار از مبدا تهران به شهرستان می توانید با باربری تهران گیلان (رشت) تماس بگیرید. در حال حاضر خدمات وانت بار تهران رشت, وانت پیکان تهران رشت, نیسان تهران رشت, حمل اثاثیه رشت در مجموعه تهران سعادت انجام می شود. شما برای حمل بار دربستی شهرستان و ارسال بار به صورت خرده بار با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید.

باربری تهران به رشت

باربری تهران رشت, حمل بار تهران رشت همه شهرستان های استان گیلان را پوشش میدهد. به علت تعداد شهرهای استان گیلان مناطق تحق پوشش باربری تهران گیلان به ترتیب زیر میباشد:

باربری تهران به رشت, باربری تهران به منجیل , باربری تهران به رودبار , باربری تهران به لوشان , باربری تهران به رودبار زیتون , باربری تهران به چابکسر , باربری تهران به رودسر , باربری تهران به شفت , باربری تهران به لنگرود , باربری تهران به پونل , باربری تهران به لاهیجان , باربری تهران به فومن , باربری تهران به آستانه اشرفیه , باربری تهران به رودبنه.

باربری تهران به کوچصفهان , باربری تهران به صومعه سرا , باربری تهران به رضوان‌شهر , باربری تهران به هشتپر , باربری تهران به تالش , باربری تهران به چوبر , باربری تهران به لوندویل , باربری تهران به املش , باربری تهران به بندر آستارا , باربری تهران به بندر انزلی , باربری تهران به اسالم , باربری تهران به لیسار , باربری تهران به لشت نشا , باربری تهران به توتکابن , باربری تهران به مارلیک.

باربری تهران به جیرنده , باربری تهران به لوشان , باربری تهران به خلیفه محله , باربری تهران به واجارگاه , باربری تهران به احمدسرگوراب , باربری تهران به مرجغل , باربری تهران به اطاقور ,باربری تهران به شلمان , باربری تهران به بازارجمعه , باربری تهران به ماسال , باربری تهران به سیاهکل , باربری تهران به شهسوار , باربری تهران به تنکابن و بار برگشتی رشت توسط باربری تهران گیلان انجام میشود. باربری شهرستان تهران سعادت سراسر ایران را تحت پوشش خود دارد و باربری گیلان و کلیه شهرستان های این استان جز خدمات باربری ما می باشد.

 

حمل بار تهران رشت

ارسال بار از تهران به رشت

 

کرایه حمل بار از تهران به رشت

کرایه باربری از تهران به رشت, حمل بار تهران به شهرستان های گیلان را در ادامه این مطلب مشاهده می کنید. کرایه های زیر برای تاریخ ۱۴۰۱ هستند که در پایانه باربری نسیم شهر واقع در نسیم شهر این تاریخ حمل بار انجام می شود. برای گرفتن نرخ کرایه به روزمی توانید با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید تا همکاران ما مشاوره رایگان و راهنمایی لازم را به شما ارائه کنند.

کرایه خاور از تهران به رشت۱.۷۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور مسقف از تهران به رشت۱.۷۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تک از تهران به رشت۳.۲۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه جفت از تهران به رشت۴.۲۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه کفی از تهران به رشت۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه ترانزیت از تهران به رشت۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )

باربری تهران به تالش

کرایه خاور از تهران به تالش۱هزار تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور مسقف از تهران به تالش۱هزار تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تک از تهران به تالش۱هزار تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه جفت از تهران به تالش۱هزار تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه کفی از تهران به تالش۱هزار تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه ترانزیت از تهران به تالش۱هزار تومان ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )

به این مورد بارها در مطالب سایت اشاره شده است که به دلیل نوسان قیمت و ثابت نبودن کرایه صافی دریافتی راننده‌گان لازم است برای دریافت قیمت به روز با همکاران ما با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید. اگر نمی دانید حمل بار خود را توسط چه ماشین باربری انجام دهید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در زمینه حمل بار تهران رشت شما را راهنمایی کنند.

خاور تهران رشت

خاور تهران رشت

حمل بار تهران به رشت

باربری تهران رشت, برای حمل بار تهران رشت از خاور, انواع کامیون باری, کامیون تک, کامیون جفت, تریلی می توانید استفاده کنید. ماشین های حمل بار شامل تریلی تهران رشت, خاور بازار تهران, کامیون جفت تهران رشت, کامیون تک تهران رشت, ترانزیت تهران رشت, ماشین تهران رشت, ماشین ده چرخ تهران رشت, ماشین هجده تهران رشت انجام میشود.

شماره تماس باربری تهران به گیلان ۸۸۹۲۶۶۲۰

حمل بار از تهران به رشت

در مطلب مربوط به باربری تهران شمال به این موضوع اشاره شده که حمل بار از تهران به رشت به عنوان مرکز استان گیلان توسط باربری تهران رشت انجام میشود که برای تماس با همکاران ما و گرفتن مشاوره می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید. حمل اثاثیه از تهران به شهرستان های استان گیلان روزانه توسط باربری تهران سعادت انجام می شود. استان گیلان سرسبز ترین استان ایران است که بنادر مهمی مانند بندر انزلی و شهر آستارا را درون خود جا داده است. تعداد زیاید از بارنامه های تهران سعادت به مقصد شمال کشور صادر می شوند و روزانه تعداد زیادی بار از تهران به مقصد رشت و دیگر شهرهای استان گیلان حمل می شود.

 

باربری تهران گیلان

حمل بار از تهران به رشت و گیلان

 

باربری گیلان

باربری رشت, باربری منجیل, باربری رودبار, باربری و اتوبار لوشان, باربری رودبار زیتون, باربری چابکسر, باربری رودسر, باربری شفت, باربری لنگرود, باربری پونل, باربری لاهیجان, باربری فومن, باربری آستانه اشرفیه باربری رودبنه, باربری کوچصفهان, باربری صومعه سرا, باربری رضوان‌شهر, باربری هشتپر, اربری تالش, باربری چوبر, باربری لوندویل, باربری و اتوبار املش, باربری بندر آستارا, باربری بندر انزلی, باربری اسالم, باربری یسار, باربری لشت نشا.

باربری توتکابن, باربری تنکابن، باربری مارلیک, باربری و اتوبار جیرنده, باربری لوشان, باربری خلیفه محله, باربری واجارگاه, باربری احمدسرگوراب, باربری مرجغل, باربری اطاقور, باربری شلمان, باربری بازارجمعه, باربری ماسال, باربری سیاهکل, حمل بار رشت, حمل بار منجیل, حمل بار رودبار, حمل بار لوشان, حمل بار رودبار زیتون, حمل بار چابکسر, حمل بار رودسر.

حمل بار به رشت

حمل بار به رشت توسط انواع کامیون، خاور، تریلی، وانت و نیسان

حمل بار شفت, حمل بار لنگرود, حمل بار پونل, حمل بار لاهیجان, حمل بار فومن, حمل بار آستانه اشرفیه حمل بار رودبنه, حمل بار کوچصفهان, حمل بار صومعه سرا, حمل بار رضوان‌شهر, حمل بار هشتپر, اربری تالش, حمل بار چوبر, حمل بار لوندویل, حمل بار املش, باربری و اتوبار ارزان رشت, حمل بار بندر آستارا, حمل بار بندر انزلی, حمل بار اسالم, حمل بار یسار, حمل بار لشت نشا, حمل بار توتکابن, حمل بار مارلیک, حمل بار جیرنده, حمل بار لوشان, حمل بار خلیفه محله, حمل بار واجارگاه, حمل بار احمدسرگوراب, حمل بار مرجغل, حمل بار اطاقور, حمل بار شلمان, حمل بار بازارجمعه, حمل بار ماسال, حمل بار سیاهکل.

باربری رشت , حمل بار رشت , حمل اثاثیه رشت , حمل بار کشاوری به رشت , خاور رشت , حمل بار صنعتی به رشت , حمل بار به مرز آستارا , باربری به مرز آذربایجان ,تک رشت , کامیون ۱۰ چرخ رشت , کامیون ۶ چرخ رشت, کامیون جفت رشت , تریلی رشت ,خاور رشت , خاور مسقف رشت , باربری گیلان , باربری صنعتی گیلان , باربری تهران به آستارا , باربری تهران به استان گیلان.

حمل بار با وانت و نیسان به رشت و استان گیلان

اگر برای حمل بار خود از تهران به رشت و استان گیلان به وسیله حمل مانند وانت و نیسان تهران به رشت نیاز داشتید، می توانید با بهترین نرخ کرایه حمل و بارنامه و بیمه، در سریع ترین زمان ممکن در خدمت داشته باشید. اوناع وانت و نیسان برای حمل بار آماده می باشد.

وانت تهران رشت گیلان

وانت تهران رشت گیلان

حمل بار به انزلی و باربری تهران انزلی

از خدمات تخصصی باربری تهران به سعادت، حمل بار و کالا از استان تهران به شهر های استان گیلان می باشد. می توانید به وسله انواع کامیون از تهران به بندر انزلی، خاور از تهران به بندر انزلی، تریلی از تهران به بندر انزلی و انواع دیگر وسیله حمل، بار خود را به راحتی و با ارزان ترین قیمت حمل بار جا به جا کنید. کافی است تا با شماره باربری تهران سعادت تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

مطالب مرتبط

باربری تهران به گرگان

باربری تهران به زنجان

باربری تهران به قزوین

باربری تهران به یاسوج

باربری تهران به مشهد

باربری تهران به سمنان

باربری تهران به قم

باربری تهران به مرز ها

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲۰۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 4 =

02188926620