حمل بار از تهران به مرز ها و گمرک

باربری تهرن به مرز ها - مرزهای اصلی و گمرک ها

باربری تهران به مرز های کشور , حمل بار از تهران به مرز ها

۵
(۱۲۹)

باربری به مرز ها و گمرکات کشور از خدمات باربری تهران سعادت می باشد. در صورتی که نیاز به حمل بار به مرز ها و گمرک داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

حمل بار و کالا با انواع خودرو حمل بار با بهترین قیمت به مرز های کشور.

 

حمل بار با انواع کامیون، تریلی، خاور با بهترین نرخ و صدور بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر.

 

حمل بار به مرز و گمرک

حمل بار به مرز و گمرک

دسترسی سریع (برای مطالعه کلیک کنید )

باربری حمل بار از تهران مرز بازرگان

کلیه خدمات مربوط به حمل بار از تهران به مرز کشور ترکیه به خصوص باربری تهران مرز بازرگان را انجام می دهد. گذرگاه مرز بازرگان از مهمترین نقاط گمرک ایران است و در فاصلهٔ یک کیلومتری شهر بازرگان واقع در شهرستان ماکو در استان استان آذربایجان غربی قرار دارد. باربری تهران ارومیه هم خدمات مربوط به حمل بار به مرز بازرگان را پوشش می دهد. این گمرک در سال ۱۳۰۵ ساخته شده است که تنها مرز ۲۴ ساعته و بین‌المللی مابین ایران و ترکیه می‌باشد. نام این گذرگاه از طرف کشور ترکیه مرز گوربولاغ می‌باشد.

باربری و حمل بار از تهران مرز رازی

یکی دیگر از خدمات تهران سعادت در زمینه حمل بار به مرزهای کشور است. مرز رازی خوی یا گمرک رازی خوی در بخش قطور واقع درشهرستان خوی در فاصله ۷۵ کیلومتری شهر خوی و ۵ کیلومتری شهر قطور در استان آذربایجان غربی در مرز ایران با ترکیه قرار دارد. باربری تهران به خوی هم خدمات مربوط به حمل بار به مرز رازی را پوشش می دهد.

باربری تهران به مرز

باربری  و حمل بار تهران مرز سرو

به عنوان یکی از پایانه های مرزی استان آذربایجان غربی مشغول به فعالیت است. شهر سرو در ۵۵ کیلومتری شمال غرب شهر ارومیه قرار گرفته‌است. سرو شهری مرزی است و حالتی گمرکی و ترانزیتی دارد. سِرُو یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی ایران است. این شهر در بخش صومای برادوست شهرستان ارومیه جای دارد.

باربری حمل بار تهران مرز خسروی

حمل بار از تهران به مرز خسروی , باربری تهران به مرز خسروی , توسط ناوگان باربری و اتوبار تهران سعادت انجام میشود. مرز خسروی یکی از پایانه‌های رسمی و بین‌المللی غربی ایران است که در شهرستان قصر شیرین واقع شده‌است و ارتباط زمینی ایران و بخش عربی عراق توسط این مرز برقرار است. شهرستان قصرشیرین با داشتن ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک با عراق دارای سه مرز رسمی پرویزخان , سومار و خسروی می‌باشد که مرز رسمی پرویزخان با اقلیم کردستان عراق و مرز خسروی با حوزه عربی کشور عراق هم‌مرز است.

باربری حمل بار تهران مرز چذابه

مرز چذابه یا مرز چزابه در ۱۷ کیلومتری شمال غربی شهر بستانو در ۱۱۰ کیلومتری شمال غرب اهواز در استان خوزستان است. برای حمل بار تهران به مرز چذابه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تریلی ترانزیت چادری مرز

باربری حمل بار تهران مرز شلمچه

شلمچه در شمال غربی شهر خرم‌شهر قرار گرفته و میان خرم‌شهر و شلمچه شهر تازه‌ای به نام مقاومت و روستایی به نام پل نو قرار گرفته‌است. شلمچه از شمال به حسینیه از جنوب به اروندرود، از سوی شرق به خرم‌شهر و از سوی غرب به خط مرزی ایران – عراق محدود می‌شود. منطقه‌ای در آن سوی مرز در خاک عراق نیز نام شلمچه بر خود دارد. باربری تهران خرمشهر خدمات مربوط به حمل بار مرز شلمچه را نیز پوشش میدهد.

باربری حمل بار تهران مرز مهران

مرز مهران از فعالترین مرزهای رسمی ایران است که نزدیکی به شهرهای مذهبی کشور عراق این مرز را به یکی از مهم‌ترین کانون‌های رفت و آمد زائران به ویژه در اربعین و صدور کالا به کشور عراق تبدیل کرده‌است. مرز مهران در سال ۱۳۸۲ با پیشنهاد وزارت امور خارجه کشور از سوی سازمان ملل متحد به عنوان مرز بین‌المللی شناخته شد. 

باربری حمل بار تهران مرز سومار

سومار یکی از شهرهای شهرستان قصر شیرین و بین دو استان کرمانشاه و ایلام تقسیم شده است. همانطور پیشتر اشاره شده بود شهرستان قصرشیرین  سه مرز رسمی پرویزخان , سومار و خسروی را در خود جا داده است. باربری تهران قصرشیرین علاوه برا باربری مرز خسروی خدمات مربوط به باربری مرز سومار را نیز پوشش میدهد.

باربری و حمل بار تهران مرز تمرچین

از توابع بخش مرکزی و در شهرستان پیرانشهر استان آذربایجان غربی ایران است.

باربری و حمل بار تهران مرز پرویزخان

مرز پرویزخان یکی از مرزهای غربی ایران است که در شهرستان قصر شیرین در استان کرمانشاه واقع شده‌است و ارتباط ایران را با اقلیم کردستان عراق مقدور می‌سازد. باربری تهران کرمانشاه کلیه خدمات مربوط به حمل بار از تهران به مرز پرویزخان را انجام میدهد.

باربری و حمل بار تهران مرز باشماق

مرز باشماق اولین بازارچه مرزی استان کردستان به فاصله تقریبی ۱۷ کیلومتر از شهر مریوان و در جوار روستای مرزی باشماق قرار دارد. مرز باشماق تا اولین شهر مرزی استان سلیمانیه (شهر پینجوین) حدود ۶ کیلومتر و تا مرکز استان سلیمانیه (شهر سلیمانیه) حدود ۱۳۰ کیلومتر فاصله دارد. برای حمل بار تهران به مرز باشماق میتوانید روی باربری تهران مریوان حساب کنید.

باربری و حمل بار تهران مرز نوردوز

نوردوز یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که از حوالی روستای دوزال بخش سیه‌رود شهرستان جلفا واقع شده‌است. این روستا در کنار رودخانه ارس در مرز ارمنستان واقع شده‌است و دارای یک بازارچه پایانه مرزی بزرگ و مجهز به مساحت ۸ هکتار است.

باربری و حمل بار از تهران مرز آستارا

گذرگاه مرزی آستارا یا مرز آستارا از مهمترین نقاط گمرکی ایران است که در داخل شهر آستارا و در حاشیه رودخانه مرزی آستاراچای به موازات دو شهر هم‌نام آستارا در ایران وجمهوری آذربایجان کشیده شده‌است. اتصال دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان از طریق یک پل در منتهی‌الیه رودخانه آستاراچای صورت می‌پذیرد.

باربری و حمل بار از تهران مرز جلفا

جُلفا شهر گمرکی و مرزی ایران، درجنوب ساحل رود مرزی ارس در ۱۳۵ کیلومتری شمال تبریز و ۶۵ کیلومتری شمال مرند در استان آذربایجان شرقی واقع شده‌است.

باربری و حمل بار از تهران مرز بیله سوار

گذرگاه بیله‌سوار یا بازارچه بیله‌سوار یا گمرگ بیله‌سوار در استان اردبیل، شهرستان مرزی بیله‌سوار مغان واقع شده‌است. فاصله گمرک بیله‌سوار از مرکز استان اردبیل ۱۵۹ کیلومتر و تا نزدیک‌ترین فرودگاه ۵۰ کیلومتر است؛ و فاصله تا باکو، پایتخت کشور جمهوری آذربایجان حدود ۱۳۰ کیلومتر است.

حمل بار از تهران به مرز پیله سوار

باربری حمل بار تهران مرز پلدشت

پلدشت یکی از شهرستان‌های مرزی استان آذربایجان غربی در شمال غربی‌ترین نقطه ایران و ساحل زیبای رود ارس است. 

باربری و حمل بار از تهران مرز دوغارون

مرز دوقارون در محدوده دوغارون در نزدیکی تایباد در استان خراسان قرار گرفته است .

باربری و حمل بار از تهران مرز کوهک سراوران

کوهک (سراوان)، روستایی از توابع بخش مهرگان شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان ایران است. سراوان به دلیل داشتن کوهک به عنوان شرقی‌ترین نقطه ایران و اولین روستا در ایران که خورشید در آن طلوع می‌کند به سرزمین آفتاب نیز معروف است. کوهک شرقی‌ترین روستای ایران و نزدیک به مرز پاکستان است. جاده ۹۲ از این روستا می‌گذرد.

باربری و حمل بار از تهران مرز میلک زابل

میلَک روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان هیرمند در استان سیستان و بلوچستان است. این روستا هم‌مرز کشور افغانستان است. پل بزرگ ابریشم بر روی رودخانه هیرمند در مجاورت این روستا قرار دارداین پل (میلک) در مرز افغانستان از گذرگاه‌های مهم مرزی ایران است.

باربری تهران مرز میلک

باربری و حمل بار از تهران مرز فراه

مرز «ابونصر فراهی» که گذرگاه استان خراسان جنوبی در ایران به افغانستان است. باربری تهران به مرز فراه و باربری تهران به مرز نیمروز توسر باربری تهران سعادت انجام میشود.

باربری حمل بار تهران مرز میر جاوه، تفتان

میرجاوه مرکز شهرستان میرجاوه، یکی از شهرهای کوچک استان سیستان و بلوچستان ایران که در محدوده سرحد بلوچستان و ۷۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر زاهدانواقع است. میرجاوه تنها مرز قانونی در جنوب شرق کشور است که رفت و آمد گردشگراان خارجی و داخلی از این معبر صورت می‌گیرد و از طریق راه‌آهن، ایران را به شبه‌قاره هندمتصل می‌کند. یکی از قدیمی‌ترین گمرکات کشور، گمرک میرجاوه با قدمتِ بیش از صد سال است که در آن صادرات و واردات صورت می‌گیرد. 

باربری و حمل بار تهران مرز باجگیران , قوچان

باجگیران شهری در بخش باجگیران شهرستان قوچان استان خراسان رضوی ایران است. این شهر نقطهٔ صفر مرزی بین ایران و ترکمنستان است. شهر باجگیران در شمال غربی کوه سَمْخُل واقع است. دره‌های کوه سمخل دارای مرغزار و جنگل است و در ۷۸ کیلومتری شمال شهر قوچان و دو کیلومتری جنوب مرز ایران و جمهوری ترکمنستان قرار دارد.

کامیون اتاق‌دار مرز

باربری و حمل بار از تهران مرز لطف آباد درگز

لطف‌آباد شهری در بخش لطف آباد شهرستان درگز استان خراسان رضوی ایران است. باربری و اتوبار تهران درگز که همراه با باربری تهران مشهد خدمات مربوط حمل و نقل مربوطه را پوشش میدهد.

باربری و حمل بار از تهران مرز سرخس

سَرَخْسْ شهری در استان خراسان رضوی و مرکز شهرستان سرخس است؛ شمال‌شرقی‌ترین شهر ایران در نزدیکی مرز ترکمنستان در پایین‌ترین دشت خراسان درفرازای ۳۰۰ متری از سطح دریا جای دارد. پایانه مرزی سرخس به‌ عنوان یکی از مرزهای مجاز زمینی و معبر رسمی ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی جاده‌ای در شمال شرقی‌ترین نقطه ایران اسلامی و در مرز مشترک ایران و ترکمنستان در شهرستان مرزی سرخس و با فاصله ۱۸۶ کیلومتری از مشهد مقدس، همچنین در ۲۷۰ کیلومتری عشق‌آباد پایتخت کشور ترکمنستان واقع شده است. پایانه مرزی سرخس بین سال‌های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۲ پایه‌گذاری شده است؛ پایانه مرزی سرخس دروازه‌ای به‌سوی کشورهای حوزه CIS و آسیای میانه شامل ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان و همچنین شمال کشور افغانستان است. 

باربری و حمل بار تهران مرز اینچه برون استان گلستان

اینچه‌بُرون شهری مرزی در شهرستان گنبد کاووس، استان گلستان است. این شهر مرکز بخش داشلی‌برون است.به گفته مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان در فعالیت های ترانزیتی، پایانه مرزی اینچه برون جزو ۱۰ پایانه فعال ایران است. مرز اینچه برون استان گلستان به عنوان دروازه زمینی ورود به خاک ترکمنستان فعال است. باربری تهران گلستان که در زمینه حمل بار از تهران به استان گلستان فعالیت میکند , خدمات باربری تهران به مرز اینچه برون را نیز پوشش میدهد.

 

بیشتر بخوانید:

باربری کامیون

باربری تریلی

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱۲۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 3 =

02188926620