خدمات باربری شورآباد و کهریزک

درخواست باربری شورآباد به شهرستان + همراه نرخ کرایه

باربری شورآباد , حمل بار کهریزک – قیمت کرایه باربری از شورآباد

باربری شورآباد , حمل بار کهریزک – قیمت کرایه باربری از شورآباد

۵
(۲۰۱)

باربری شورآباد, حمل بار شورآباد برای جابجایی بار از شوراباد و کهریزک به سراسر ایران در خدمت شما عزیزان است.

انواع وسیله برای حمل بار از شور آباد مانند کامیون، تریلی، خاور و وانت نیسان با بهترین قیمت حمل بار را می توانید با تماس با کارشناسان باربری پیدا کنید.

اگر به دنبال یک باربری و اتوبار معتبر و با سابقه در محدوده شورآباد هستید می توانید با باربری شورآباد با بیش از ۷۵ سال سابقه برای حمل بار خود تماس بگیرید. شورآباد یکی از مناطق صنعتی جنوب تهران است. محدوده شصت متری حسین آباد منطقه ای صنعتی است که تعداد زیادی انبار و کارخانه در این محدوده قرار گرفته است.

انواع ماشین برای حمل بار از شوراباد در خدمت شماست.

کامیون شور آباد

تریلی شور آباد

خاور شورآباد

وانت و نیسان شورآباد

برای حمل بار شورآباد و کهریزک با بهترین نرخ به شهرستان از محدوده کهریزک با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید.

 

تلفن باربری شورآباد ۸۸۹۲۶۶۲۰

حمل بار شورآباد

باربری شورآباد در نزدیکی باقرشهر و کهریزک قرار دارد و با حسن آباد قم حدود ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. باربری شهرک صنعتی شمس آباد که در محدوده حسن آباد قرار دارد در نزدیکی منطقه کهریزک قرار دارد که برای حمل بار این محدوده می تواند به شما عزیران کمک نماید. حمل بار کهریزک به شهرستان یکی از بهترین سرویس باربری و اتوبار تهران سعادت است.

باربری شورآباد

حمل بار و باربری از شوراباد و کهریزک

باربری شورآباد

حمل بار فرودگاه امام خمینی و سایر نقاط نزدیک کهریزک از دیگر خدمات باربری کهریزک است. برای حمل بار از درب کاخانه و باربری از درب انبار نیز می توانید با ما تماس بگیرید تا سرویس باربری و حمل بار را به شما ارائه کنیم. حمل بار از درب انبار یکی از خدمات تخصصی اتوبار شورآباد است که با توجه به حجم زیاد بارهای ارسالی از انبار ها  کارخانه ها می توان خدمات مختلف و متنوع حمل بار و حمل و نقل را به مشتریان عزیز ارائه کرد.

باربری شصت متری شورآباد

باربری ۶۰ متری شورآباد, باربری کهریزک, انبار های شورآباد در نزدیکی مناطق صنعتی بسیار مهمی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک صنعتی حسن آباد، منطقه صنعتی باقر شهر و همچنین نزدیک به فرودگاه بین المللی امام خمینی واقع شده است. از همین جهت، روزانه حجم بسیار بالایی از بارهای صنعتی و غیر صنعتی، آهن آلات و غیره از این منطقه به سایر نقاط کشور ارسال می گردد.

محدوده باربری کهریزک و شورآباد

باربری شورآباد و باربری کهریزک لازم است ابتدا در مورد این صنعت اطلاعاتی داشته باشیم؛ صنعت حمل و نقل اهمیت بسیار زیادی در اقتصاد کشورهای مختلف دارد و یکی از مولفه های مهم توسعه یافتگی محسوب می شود و با پیشرفت صنعت حمل و نقل سایر صنایع  و بخشهای دیگر کشاورزی، صنعتی و تولید نیز دچار تحول مشوند. در حال حاضر پیشرفت و توسعه کشورها به شکل انکارناپذیری به توسعه بخش حمل و نقل وابسته است و صنعت حمل و نقل به عنوان چرخ زیرین و فاکتور زیربنایی توسعه کشورها به حساب می آید. برای پی بردن به اهمیت این صنعت می توان به تاثیر اعتصابات رانندگان در سال  ۹۷ در تمامی ابعاد اقتصادی و صنعتی کشور اشاره کرد، حال آنکه رانندگان تنها یکی از چرخ دنده های درگیر در این صنعت هستند و عوامل و عناصر بسیاری در حمل بار و کالا دخیل هستند.

معرفی باربری شورآباد تهران

حمل و نقل در دنیای امروز به یک امر بسیار مهم و کاربردی تبدیل شده است. به طوری که جابجایی و باربری و اتوبار در زمینه های مختلف اهمیت زیادی پیدا کرده است و اینکه این کار چگونه و با چه کیفیتی ارائه شود، بسیار حائز اهمیت می باشد.

حمل بار کامیون از شورآباد در سریع ترین زمان ممکن توسط انواع کامیون

در صورتی که برای حمل بار از شوراباد به کامیون باربری نیاز داشتید، انواع کامیون مانند کامیون تک محور و کامیون جفت محور با بهترین نرخ کرایه کامیون شورآباد در خدمت شماست. بارنامه دولتی و بیمه نامه رایگان در زمان حمل بار توسط کارشناسان تهران سعادت صادر می گردد. فقط با یک تلفن می توانید کامیون شوراباد را در خدمت داشته باشید.

باربری شورآباد تهران از خدمات خوب تهران سعادت

شرکت ها و موسسات گوناگونی در این امر فعالیت می کنند و خدمات مختلفی را نیز ارائه می دهند ولی آنچه که مهم است، نحوه ارائه خدمات و نظم و دقت در این کار می باشد. همچنین از مزایای موسسه ها می توان به پوشش دهی کامل برای سراسر نقاط کشور حتی شهر های کوچک و روستا هایی همچون روستای شورآباد استان تهران که علی رغم جمعیت کم خود نیاز بسیاری به امر باربری شورآباد تهران دارد، اشاره کرد.

در ادامه برای شما شرکتی را معرفی خواهیم کرد که تمامی موارد بالا را به بهترین نحو ممکن در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و اهالی روستای شورآباد از همه نظر با خیال راحت می توانند باربری شورآباد تهران را در اختیار این موسسه قرار دهند. نام این موسسه، موسسه حمل و نقل تهران سعادت است.

حمل بار شورآباد

حمل بار شوراباد و کهریزک

معرفی موسسه حمل و نقل تهران سعادت

در خدمت شما هستیم تا برایتان بهترین و قوی ترین شرکت موجود در زمینه حمل و نقل را  معرفی کنیم. این مجموعه باربری و اتوبار با تجربه چندین ساله خود و با در اختیار داشتن پرسنل حرفه ای و مدیریت دقیق به طور کاملا منظم و با دقت بالا در خدمات رسانی به هم میهنان عزیز پیشگام می باشد. تا مشتریان با خیال هرچه راحت تر کارهای مربوط به باربری و اتوبار خود را به این موسسه بسپارند.

اما اشاره داشتیم به اینکه ساکنین شور آباد نیز می توانند باربری شورآباد تهران مورد نیاز خود را به ما بسپارند، در ادامه اطلاعاتی در مورد روستای شور آباد و همچنین باربری شورآباد تهران در اختیار شما قرار می دهیم.

معرفی شورآباد تهران

شورآباد روستایی از توابع بخش کهریزک شهرستان ری در استان تهران است. این روستا از نظر جمعیتی تراکم کمی دارد و تعداد خانوار آن در حد معمول می باشد.

شورآباد یکی از شهرهای مهم در زمینه صنعتی در استان تهران می باشد که بیشتر کارخانه ها و انبار های مهم صنعتی و تجاری در این منطقه قرار دارد. به گونه ای که به یکی از قطب های صنعتی استان تهران تبدیل شده است.

صنعتی بودن شورآباد موجب شده است که اشتغالزایی خوبی در این منطقه برای مردم ایجاد شود و همچنین وجود کارخانه های زیاد و انبار ها اهمیت باربری شورآباد تهران را دو  چندان می کند.

با ما همراه باشید تا شما را با خدمات بی نظیر موسسه حمل و نقل تهران سعادت آشنا کنیم.

خدمات موسسه حمل و نقل تهران سعادت

  • سرعت و دقت:
    زندگی امروزه طوری شده است که بیشترین کارها در کمترین زمان ممکن باید به سرانجام برسد.
    در زمینه باربری و اتوبار این موسسه این امکان را برای شما فراهم می نماید تا در کوتاه ترین زمان ممکن با دقت بسیار بالا، کالا ها و بارهای خود را از نقطه ای به نقطه دیگر جابجا کنید و این کار بخاطر تجربه بالای تهران سعادت در تمام مراحل حمل و نقل اتفاق می افتد.
  • نیروی کار حرفه ای:
    می دانید که برای موفق شدن در هر زمینه ای یکی از عوامل، داشتن نیروی کار حرفه ای و کاربلد است. این موسسه حمل و نقل با داشتن راننده های مجرب و با سابقه در زمینه حمل و نقل و همچنین دیگر افراد در زمینه های انبار داری و بسته بندی و…. به این توانایی رسیده است تا به بهترین شکل ممکن باربری شورآباد تهران شما را انجام دهد تا خیال شما مشتریان عزیز بابت این موضوع راحت باشد.
  • مورد اعتماد بودن و ضمانت حمل و نقل:
    برای خیلی از شما ها مهم است که کالای شما در سلامت کامل به مقصد برسد و از هر آسیبی در امان بماند. موسسه حمل و نقل تهران سعادت با تجربه چندین ساله در زمینه حفظ سلامت بار مشتریان به خوبی عمل کرده است.
    این موسسه با ارائه دادن بیمه های معتبر در زمینه های مختلف اعتماد مشتریان خود را جلب کرده است. این مجموعه باربری تمام سعی خود را می کند تا روز به روز بر کیفیت خدمت رسانی خود بیفزاید.
  • پوشش دهی کامل:
    موسسه حمل و نقل تهران سعادت با نظارت دقیق و تلاش فراوان توانسته است که تمامی نقاط کشور را تحت پوشش خود درآورد و جایی نیست که نتوانید باربری خود را برای آنجا انجام دهید!
  • مشاوره تمام وقت:
    برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز موسسه حمل و نقل تهران سعادت با در اختیار داشتن مشاور های با تجربه تمامی سوالات مشتریان خود را پاسخگو می باشد. شما می توانید با شرکت ما تماس حاصل فرمایید و سوالات خود در زمینه حمل و نقل، تعرفه ها، امنیت، زمان رسیدن کالا، بیمه و… از مشاور های این موسسه بپرسید. مشاور های ما کامل ترین اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند تا بتوانید با خیال آسوده و اطمینان خاطر کارهای خود را به ما بسپارید.

درباره باربری شورآباد

باربری کهریزک, باربری کهریزک, منطقه شورآباد که نام دیگر آن قاسم آباد است در جنوب تهران و در نزدیکی حسن آباد و باقرشهر قرار دارد. در صورتی که قصد حمل بار به این مناطق صنعتی یا دیگر مناطق اطراف آن مانند فرودگاه بین المللی امام خمینی، کهریزک، بهشت زهرا و خاور شهر دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان به شما راهنمایی لازم را ارائه دهند.

حمل بار شور آباد

نرخ کرایه باربری شورآباد

حمل بار شورآباد, کرایه های باربری و اتوبار شورآباد به شهرهای مختلف و مراکز استان ها در ذیل آمده است . برای دریافت قیمت به روز حمل بار و گرفتن مشاوره رایگان درباره باربری تهران به شهرستان از کارشناسان تهران سعادت می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید. نرخ های زیر برای تاریخ ۱۴۰۱ می باشند. برای اطلاع از نرخ کلیه وسایل باربری مطلب نرخ کرایه باربری شهرستان را مشاهده نمایید.

کرایه تریلی از شورآباد به کرج ۲.۸۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از شورآباد به اصفهان ۴.۳۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از شورآباد به ساری ۵.۷۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از شورآباد به تبریز ۶.۰۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از شورآباد به شیراز ۵.۸۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از شورآباد به اهواز ۶.۲۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از شورآباد به مشهد ۶.۸۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از شورآباد به اراک
۴.۰۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از شورآباد به بندرعباس ۷.۰۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه تریلی از شورآباد به زاهدان ۱۱.۰۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )

حمل بار با تریلی کفی

ارزان ترین باربری شورآباد

باربری شورآباد و باربری کهریزک توسط ماشین های مجهز انجام می شود. بار شما بسته به نیاز شما توسط ماشین های رو باز و یا سرپوشیده حمل می شود. برای حمل بار از شورآباد از خاور, کامیون تک, کامیون جفت شورآباد, بار برگشتی از شورآباد, تریلی می توانید استفاده کنید. باربری و اتوبار تهران , ماشین های حمل بار شامل حمل تریلی تهران از شورآباد, خاور تهران از شورآباد, کامیون جفت تهران از شورآباد, کامیون تک تهران شورآباد, ترانزیت تهران کهریزک, ماشین چادری تهران از کهریزک, ماشین ده چرخ شورآباد, ماشین هجده چرخ شورآباد انجام میشود.

آیا خدمات باربری نیسان شورآباد و وانت بار توسط تهران سعادت انجام میشود ؟

همانطور که پیشتر گفته شده بود در حال حاضر خدمات مربوط به نیسان شورآباد و وانت بار شورآباد توسط ما ارائه می شود. برای پیدا کردن وانت و نیسان می توانید از ما کمک بگیرید. باربری شهرک صنعتی تهران به صورت تخصصی در زمینه حمل بار از مبدا کهریزک به سراسر کشور توسط خاور, کامیون و تریلی و وانت نیسان انجام می شود.

اتوبار شورآباد

اتوبار شورآباد در زمینه حمل اثاثیه منزل بین شهری فعالیت میکند. اتوبار به شرکت های فعال در زمینه حمل اثاثیه درون شهری میگویند اما تهران سعادت کلیه خدمات حمل اثاثیه و اسباب کشی به شهرستان و خدمات حمل بار از کهریزک به شهرستان را پوشش می دهد. برای حمل اثاث معمولا از خاورهای مسقف موکت کاری استفاده می شوند . یکی از نکات مهم در زمینه حمل اسباب منزل و مبلمان داشتن پتو است . کلیه ماشین هایی که برای حمل اثاثیه فرستاده می شوند مجهز به پتو می باشد تا از آسیب دیدن بار و وسایل جلوگیری شود.

لیست باربری های شورآباد

پیدا کردن لیست باربری های شورآباد کار ساده‌ای نیست. اما اگر شما به دنبال لیست باربری ها جهت حمل بار به شهرستان هستید ما لیست کاملی از باربری های تهران را در آماده کرده ایم که در مطلب لیست باربری های شوش تهران می توانید آنها را مشاهده نمایید. اطلاعات باربری ها به همراه شماره تماس, آدرس و شماره غرفه پایانه برای شما تهیه شده است.

باربری شهرک صنعتی شورآباد

برای پیدا کردن باربری در شهرک های صنعتی تهران می توانید مطالب زیر را مشاهده نمایید:

باربری شهرک صنعتی شمس آباد

باربری شهرک صنعتی خاوران

باربری شادآباد

باربری شهرک صنعتی عباس آباد

باربری شهرک صنعتی پرند

باربری شهرک صنعتی چهاردانگه

باربری شهر صنعتی کاوه

باربری شهرک صنعتی گلگون

باربری شهرک صنعتی شکوهیه

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲۰۱

Comments (4)

  1. قهرمان
    بهمن ۱۵, ۱۳۹۹

    سلام ممنون از سایت خوبتون
    میخواستم نرخ انبار در شور اباد رو بدونم. یه بار دارم لوازم خانگی ۲۰ تن برای شور آباد و میخوام اگر بشه از انبار استفاده کنم. لطفا راهنمایی کنید.

    1. مدیر سایت
      بهمن ۱۶, ۱۳۹۹

      سلام وقت بخیر میتوانید با شماره های شرکت تهران سعادت تماس بگیرید

  2. حسنی
    شهریور ۱۰, ۱۳۹۸

    کرایه تریلی کفی از همدان به شورآباد چقدر میشه؟

    1. پشتیبان سایت
      بهمن ۲۷, ۱۳۹۸

      سلام , در حال حاضر خدمات حمل بار فقط از مبدا استان تهران انجام میشود. برای حمل بار از مبدا همدان باید به باربری های استان همدان مراجعه کنید.

      نرخ کرایه تریلی کفی از تهران به همدان ۱.۷۵۰.۰۰۰ تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یک =

02188926620