نرخ کرایه خاور و باربری خاور

باربری خاور به همراه نرخ کرایه خاور به شهرستان

حمل بار با خاور – باربری خاور

حمل بار با خاور – باربری خاور

۵
(۶۶۸)

حمل بار با خاور از مبدا تهران به صورت داخل شهری و بین شهری توسط باربری تهران سعادت با بیش از ۷۵ سال سابقه انجام می پذیرد. جهت حمل بار با انواع خاور از مبدا استان تهران به تمامی نقاط ایران می توانید با شماره باربری خاور تهران تماس بگیرید.

 

بهترین نرخ حمل بار با خاور از استان تهران با صدور بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر در باربری تهران سعادت.

 

تلفن باربری خاور ۸۸۹۲۶۶۲۰

 

حمل بار خاور

 

باربری خاور و حمل بار خاور از مبدا استان تهران با بهترین نرخ کرایه در کم ترین زمان ممکن در خدمت مشتریان گرامی. کافی است با شماره باربری تماس بگیرید تا انواع خاور با بارنامه دولتی و بیمه نامه رایگان در خدمت شما باشد.

خاور مانند بسیار دیگری کلمات فارسی معانی متعددی دارد برخی معانی عام و برخی معانی خاص. اما چرا به کامیون های کوچک ( کامیونت ) می گویند؟

جواب این سوال جالب و ساده است, به خاطر شرکتی که اولین بار این ماشین ها را ساخت. گروه صنعتی خاور یکی از زیر مجموعه‌های ایران خودرو دیزل یکی از شرکت‌های تولید کننده خودروی سنگین در ایران بوده است که دست بر قضا گروه صنعتی خاور شرکتی بوده که در زمینه تولید کامیون در ایران فعالیت بوده است.تا جایی که به علت تعدد تولید و کیفیت کامیون‌های این شرکت، بیش از چهل سال است که تعداد زیادی از افراد به کامیون، خاور می‌گویند.

تعرفه حمل بار خاور

تلفن باربری خاور ۸۸۹۲۶۶۲۰

جهت مشاهده تعرفه حمل بار کلیک کنید

تعرفه حمل بار خاور

 

خاور چیست

خاور دارای معنای متفاوتی است اما امروزه استفاده از خاور بدون پسوند یا پیشوندی بیشتر به عنوان کامیون حمل بار استفاده شده و علاوه بر دنیای حقیقی این معنای خاور در دنیای مجازی یا همان اینترنت درکنار کلماتی چون خاورمیانه یا خاوردور بسیار رایج است. خاور حمل بار وسیله باربری نیمه سنگین محسوب می شود و معمولا برای حمل اثاثیه منزل از آن استفاده میشود. البته در گذشته از خاور مدل ۶۰۸ برای جا به جایی استفاده میشد که در حال حاضر با وجود ماشین های نیمه سنگین جدید مانند ایسوزو و خاور هیوندایی خاور های قدیمی جای خود را به رقیبان نو نوار و تازه نفس داده اند که از سرعت و کیفیت بهتری نسبت به خاور های باری قدیمی برخوردارند.

انواع خاور

خاورها از لحاظ نوع و حجم به انواع مختلف تقسیم می شوند که انواع خاور باربری: ایسوزو, خاور ۶۰۸, خاور کانکسی, خاور مسقف، خاور روباز، خاور کمپرسی, خاور لبه دار, خاور ۵.۵ متری, خاور ۶ متری, خاور ۷ متری و غیره.

کرایه خاور

کرایه خاور

حداکثر تناژ بارگیری خاور

حداکثر وزنی که توسط خاور بارگیری می شود بسته به نوع خاور از ۳ تا ۸ تن متفاوت است که این موضوع بستگی زیادی به نوع خاور و نوع بار دارد.

موارد استفاده خاور باری

در حالت کلی در صنعت حمل و نقل و اسباب کشی برای جابجایی بار از وسیله متناسب با توجه به وزن بار استفاده میشود. در حال حاضر از خاور باری اکثراً برای حمل و نقل درون شهری و حمل اثاثیه و باربری اسباب کشی توسط اتوبار ها استفاده می شود. شرکت های پخش معمولا از خاور، خاور ایسوزو و خاور هیوندایی برای امر توزیع استفاده می کنند که هر یک از آنها بسته به نوع بار خود اتاق متفاوت و متناسب با بار خود استفاده می کنند.

هزینه باربری خاور تهران سعادت

هزینه های زندگی روزمره باعث شده مردم توجه زیادی به هزینه باری داشته باشند. در عصر حاضر با گذشت هر سال به دلیل تورم و تغییر نرخ ها مانند سوخت و غیره، نرخ کرایه خاور و سایر موارد روز به روز رو به افزایش است. شرکت تهران سعادت با توجه به اینکه اولویت خود را جلب رضایت مشتری قرار داده است، کرایه خاور بارهای جابجا شده را مقرون به صرفه حساب می کند.

البته نرخ کرایه خاور بین شهری توسط اتحادیه حمل و نقل تعیین می شود و هر شرکت باربری می تواند در قیمت های ارائه شده توسط اتحادیه تخفیف های ویژه برای مشتریانش قرار دهد.

 

باربری خاور

باربری خاور

خاور مسقف

خاور مسقف که اصطلاحا در ایران به این نام شناخته می شود همان کامیونت است که نوعی ماشین سنگین برای حمل و نقل بار هایی تا وزن ۶ تن استفاده می شود. قابلیت حمل بار با ابعاد و وزن مناسب برای حمل درون شهری که حمل بار با وزن و ابعاد بیشتر از وانت نیسان را به خود اختصاص داده به گزینه‌ی مناسبی برای حمل و نقل بار‌های کوچکتر تبدیل شده است. خاور دارای دو محور می باشد که هر دو قسمت آن بر یک شاسی سوار هستند.

از انواع این خودرو سنگین می توان به خاور، خاور مسقف یا به صورت سقف آهنی، فلزی یا چادری اشاره کرد. کاربرد دیگر این خودرو با دارا بودن یخچال برای حمل بار های فاسد شدنی است که در این صورت نیاز به کمپرسور و اتاقک مخصوص ایزوله و در مواردی با دارا بودن خروجی هوا برای بار هایی که تولید گاز می کنند ساخته می شود.

خاور مسقف

خاور مسقف

از خاور مسقف معمولا برای حمل اثاث منزل و بار هایی که نیاز به مراقب بیشتر در زمان حمل و نقل دارند استفاده می شود. باربری خاور تهران سعادت با در اختیار داشتن تعداد زیادی خاور به صورت رو باز و مسقف و همچنین صدور بارنامه دولتی برای حمل این خودرو در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

 

معرفی خدمات شرکت تهران سعادت در باربری خاور

  1. شرکت می تواند تمام بارهای شما را در کمترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر برساند. این کار توسط کارکنان شرکت به طور دقیق برنامه ریزی می شود و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
  2. خودروهایی که برای حمل بار به شهرستان توسط باربری تهران سعادت آماده خدمات رسانی هستند اعم از: وانت، نیسان، تریلی، خاور، کامیون، کامیونت و…هستند.
  3. رانندگان شرکت تهران سعادت جز بهترین رانندگان سطح کشور می باشند و مهارت زیادی در امر رانندگی در همه شرایط جوی را دارند بنابراین بار شما ایمن به مقصد خواهد رسید.
  4. نرخ کرایه خاوربین شهری بسیار مقرون به صرفه و منصفانه تعیین می شود و شرکت می تواند در سفارشات بعدی شما تخفیف های ویژه در نظر بگیرد.
  5. کارشناسان شرکت تهران سعادت قطعا به این نکته توجه دارند که کار در شرکت به صورت تمام وقت است و آن ها باید تمام انرژی خود را برای مرتفع ساختن نیاز مشتریان به کار گیرند.

عواملی که سبب افزایش نرخ کرایه خاور می شود عبارت اند از

  1. اولین عامل شاید مهم ترین عامل در افزایش کرایه خاور باشد و آن هم افزایش قیمت سوخت و فراورده هایی دیگر از قبیل گازوئیل و غیره می باشد.
  2. شرایط جوی و تغییرات آب وهوایی جز عواملی است که اگر نامساعد باشد هزینه بیشتری از مشتری گرفته خواهد شد مانند برف سنگین.
  3. یکی دیگر از عوامل افزایش نرخ کرایه خاور این است که مشتری طبق قول خود و مطابق قرارداد منعقد شده عمل نکرده و محل تخلیه بار آماده نباشد. در این صورت نرخ کرایه خاور افزایش خواهد یافت.
  4. یکی دیگر از عوامل مهم در افزایش نرخ کرایه، قیمت لوازم یدکی ماشین باربری است که سبب شده رانندگان برای جبران هزینه های سنگین خود نرخ کرایه خاور را افزایش دهند.

نرخ کرایه خاور را می توان به دو صورت محاسبه کرد

در روش اول شما با شرکت تهران سعادت تماس می گیرید و اطلاعات مورد نظر را با مشاوران شرکت در میان می گذارید. سپس از نرخ کرایه خاور بار خود مطلع می شوید. حتی شما می توانید سوال هایی که در مورد باربری دارید نیز بپرسید.

در روش دوم وارد سایت می شوید و داده هایی مانند اندازه بار، مسافت و… را وارد می کنید سپس از کرایه خاور بار خود مطلع می شوید. فقط به این نکته دقت کنید که نرخ کرایه خاور بین شهری بار شما به صورت تخمینی است.

 

حمل بار هیوندا 6 تن

 

لیست نرخ کرایه خاور حمل بار از تهران به شهرستان

لیست قیمت خاور باربری از تهران به شهرستان های سراسر کشور را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید. قیمت باربری شهرستان را می توانید در مطلبی مرتبط با آن بخوانید که کلیه قیمت های تریلی باربری و تک باربری و جفت باربری را بیابید.

 

 شهرکرایه خاور (تومان)
 کرایه خاور از تهران به کرج۱.۶۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به قم۲.۱۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به قزوین۲.۷۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به اصفهان۳.۰۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به اراک۲.۵۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به زنجان۲.۵۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به همدان۲.۷۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به شهرکرد۳.۳۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به سمنان۲.۵۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به رشت۳.۳۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به یزد۴.۰۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به گرگان۴.۲۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به ساری۳.۲۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به سنندج۳.۶۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به اردبیل۴.۳۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به خرم آباد۳.۳۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید ) 
کرایه خاور از تهران به کرمانشاه۳.۸۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به ایلام۳.۷۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به تبریز۴.۵۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به شیراز۵.۶۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به ارومیه۵.۰۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به کرمان۶.۱۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به بجنورد۴.۲۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به یاسوج۴.۸۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به اهواز۴.۵۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به بوشهر۶.۷۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به مشهد۵.۰۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به بیرجند۶.۲۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به بندرعباس۷.۵۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )
کرایه خاور از تهران به زاهدان۷.۷۰۰.۰۰۰ ( برای اطلاع از قیمت روز تماس بگیرید )

 

همانطور که بارها در سایر مطالب سایت اشاره کرده ایم, قیمت های ذکر شده برای خاور حمل بار برای تاریخ  ۱۴۰۱ هستند و برای گرفتن قیمت دقیق کرایه خاور می توانید با کارشناسان ما با شماره  ۸۸۹۲۶۶۲۰ تماس بگیرید و در صورتیکه برای حمل بار به شهرستان سوالی دارید می توانید با بهترین باربری تهران سعادت تماس بگیرید.

 

تهران سعادت

حمل بار خاور به شهرستان

قیمت حمل خرده بار به شهرستان و نوع ارسال خرده بار نسبت به حمل بار دربستی متفاوت است . برای مشاهده جزئیات می توانید صفحه حمل خرده بار را مشاهده نمایید. حمل خرده بار تهران به شهرستان به صورت روزانه و از لاین ها و خطوط مختلف انجام می شود که برای اطلاع دقیق از جزئیات باید با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای هرگونه سوال می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید یا برای اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه حمل بار از تهران به شهرستان می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

کرایه خاور تهران

باربری خاور تهران سعادت با انواع خودرو خاور در تهران به صورت داخل شهری و بین شهری در خدمت مشتریان گرامی می باشد. جهت حمل بار با خاور از مبدا تهران لطفا با شماره باربری تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۶۶۸

Comments (2)

  1. صابر
    فروردین ۲۰, ۱۴۰۲

    قیمت های این صفحه با قیمت صفحه تعرفه های باربری مغایرت دارد

    1. tehransaadat.com
      فروردین ۲۲, ۱۴۰۲

      سلام جناب صابر
      نرخ های خاور به روز رسانی شد. ممنون از توجه جنابعالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 15 =

02188926620