حمل بار از ایران به عراق

خدمات حمل بار و باربری از ایران به کشور عراق

باربری و حمل بار به عراق

۵
(۴)

امروز قصد داریم روش های مختلف حمل بار به عراق را مورد بررسی قراردهیم . همان طور که می دانید شرکت ها و گروه های باربری و حمل و نقل بین المللی زیادی در ایران هستند که در کشورهای همسایه،  مانند عراق نمایندگانی دارند که با همانگی آن ها مقدمات حمل بار به عراق را فراهم می کنند. روش کار شرکت های باربری و حمل بار بین المللی به این صورت است که کالا و بارهای شما را از درب محل بارگیری می کنند و از مرز رد می کنند و در کشور عراق به نمایندگان خود تحویل می دهند، نماینده این شرکت های باربری و اتوبار در کشور مورد نظر وظیفه دارد بار و کالای شما را به آدرس دقیقی که سفارش کرده اید تحویل دهد.

انواع روش های حمل بار به عراق

حمل جاده ای بار به عراق

یکی از بهترین و کاربردی ترین روش های باربری و حمل بار به عراق ، حمل جاده ای می باشد که به دوروش انجام می شود. بارگیری از مبدا و ارسال مستقیم به عراق که با کامیون های استاندارد و امن صورت می گیرد، این روش علاوه برکسب رضایت مشتری باعث تسریع در روند حمل همراه می باشد. اما در روش دوم بارگیری از مبدا انجام می شود و کالا و بارها در مرزهای گمرکی ایران و عراق، مانند سومار، مهران ، خسروی و.. به کامیون های عراقی تحویل داده می شود، در این روش تحویل بار به مقصد برعهده کامیون های عراقی می باشد.

حمل هوایی بار به عراق

باربری و حمل بار به عراق به صورت هوایی توسط فرودگاه های بین المللی تهران و مشهد انجام می شود، بارهای ارسالی از تمام نقاط کشور به فرودگاه های بین المللی تحویل داده می شود و در فرودگاه های نجف و بغدادو یا بصره به کامیون های عراقی تحویل داده می شود.

حمل دریایی بار به عراق

بارهایی که قرار است به صورت دریایی به بندر ام القصرعراق منتقل شوند، توسط کامیون ها و تریلی های باربری و حمل بار به بنادرجنوبی ایران ارسال می شود و درکشتی های باربری بارگزاری می شوند، در این روش نمایندگان تجارها مسئول تحویل بار و رساندن آن به مقصد می باشند.

باربری و حمل بار به عراق

خدمات حمل بار به عراق توسط شرکت تهران سعادت

شرکت تهران سعادت با هفتاد سال سابقه در ۱۵۰ کشور دنیا فعال بوده است و دارای پرسنل مستقیم در کشور و نمایندگان عامل آن در کشورهای دیگر می باشد، این شرکت در مراکز استان ها نمایندگی و انبارهای ۳۰ هزارمتری را دارا می باشد .خدماتی که گروه تهران سعادت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد به شرح زیر می باشد. استفاده از کارگران ماهر و آموزش دیده در زمینه حمل بار، استفاده از ماشین های باربری با تجهیزات استاندارد و کامیون های مسقف برای راحتی حمل بار.

شرکت باربری و اتوبار تهران سعادت برای تمامی کالاهای مشتریان که قرار است حمل و نقل آن ها را برعهده بگیرند، بیمه نامه معتبر ارائه می دهند، انجام تمامی خدمات و حمل و نقل در تمام ساعات شبانه روز امکان پذیر می باشد.

حمل خرده بار به عراق

اگر کالا و بار شما حجم کمی دارد یا وزن آن برای حمل با کانتینر ها به حد نصاب نمی رسد، هزینه ی صادرات آن بالا می رود، هنگامی که حجم کالاهای صادراتی کم باشد ، هزینه های گمرک و ترخیص آن بسیار می شود واین به ضرر شما می باشد که برای حمل کالاهای کم حجم باید هزینه های گزاف گمرکی پرداخت کنید، اما اگر کالاهای خود را به عنوان حمل خرده بار ارسال کنید، هزینه های گمرک ارسال و ترخیص بار به طور چشمگیری کاهش می یابد.حمل خرده بار به این شکل است که ظرفیت کانتینرها به صورت اشتراکی برای کالاهای کوچک و کم حجم انجام می شود و این نوع حمل برای ارسال کالاهای کم وزن و کم حجم شما بصرفه تر می باشد.

قوانین گمرکی حمل بار به عراق

مجاز بودن صادرات کالای موردنظر در حمل بار به عراق

تولید کنندگان قبل از آن که تصمیم بگیرند کالای تولیدی خود را آماده صادرات کنند، باید در مرحله اول به نمایندگی های گمرک در مرکز استان خود مراجعه کنند و پیگیرشوند که آیا کالای موردنظر آن ها ممنوعیت صادرات دارد یا خیر، بعد از اطمینان از اجازه صادرات کالای خود باید ازتجار ایرانی و عراقی در مرز پرس و جو کنند و اطلاعات کسب کنند که به کالای شما اجازه ورود به کشور عراق را می دهند یا ممنوعیت خاصی دارد .

باربری و حمل بار به عراق

نوع بسته بندی کالاهای صادراتی

کیسه، کارتن، گونی و یا بسته های ارسالی از ایران به عراق باید قوانین خاصی را روی آن ها اعمال کرد.نوع کالا، اسم و ترکیبات کالا، وزن و تاریخ تولید و انقضای کالا باید بر روی بسته های ارسالی نوشته شود، نوشته های درج شده بر روی کالاهای بسته بندی شده ی صادراتی از ایران به عراق نباید فارسی باشد، حتما باید انگلیسی، عربی یا کوردی نوشته شود .

اندازه یا ابعاد کالا، اسم شرکت و کارخانه ی تولیدی کالای موردنظر، چاپ شماره مجوز و درج علامت های استاندارد ملی ایران و گواهینامه های بین المللی از دیگر مواردی است که باید روی کالاهای صادراتی در حمل بار به عراق درج شده باشد و یکی ازملزومات کار گمرک ایران و عراق می باشد.

مزایای حمل و نقل زمینی

باربری و حمل و نقل زمینی برای مسیرهای داخل وخارج از کشورمانند کشورعراق که همسایه ی ایران است بسیار مقرون به صرفه ترروش های دیگر است . علاوه برهزینه ی مناسب آن برای کرایه ی حمل و نقل، ماشین های حمل بار به عراق در هر نوع و ابعادی در شرکت های باربری به خصوص شرکت تهران سعادت موجود می باشد و بسته به نوع کالای شما، کامیون یا تریلی مناسب برای شما انتخاب می شود، این شرکت ماشین های حمل بار یخچال دار مناسبی برای حمل میوه و تره بار نیز دارد که شما می توانید از هر نظر برای حمل بار خود به عراق آسوده خاطر باشید.شما می توانید برای دریافت مجوز و گواهینامه های موردنیاز گمرکی، از مشاوران و کارشناسان شرکت باربری تهران سعادت راهنمایی های لازم را دریافت کنید .

این شرکت اتوبار یکی از قدیمی ترین شرکت های باربری می باشد و می تواند با تجربه ی بالای خود شما را راحت تر به اهدافتان برساند.

به این مطلب امتیاز بدهید

میانگین ۵ / ۵. تعداد آرا: ۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 7 =

02188926620